Sevgilim benden ayrıldı benim yüzümden binevi ama pişmanım ne yapıyım ya kackere aradım mesaj attım ama yok kararı degimsiyor?

Burcuda akrep kinci olurlar inatçı olurlar baya biliyorum ama yani bir süre sonra gecermi bu inati çünkü çok seviyorum oda beni çok seviyordu eminim buna hatta evlenmeyi düşünüyoduk annesine beni anlatmıştı beğenmişti annesi falan artk mesaj atmiycam aramiycam acaba ozlermi donermi geri ne yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum 8 aydır beraberdik çok alıştım ona onsuz düşünemiyorum yani😔🥺

Sevgilim benden ayrıldı benim yüzümden binevi ama pişmanım ne yapıyım ya kackere aradım mesaj attım ama yok kararı degimsiyor?
Cevapla