Arkadaşlar eşimle iyi anlaşiyorum ama bi huyu aşiri rahatsiz ediyor beni?

Misal üst komşumuz bizimle ayni yaştalar veya küçük de ola bilirler kapının önüne ciktik eşimle çocukla misal yukarda kiz cami kapstiyor veya nebilim ses geliyor eşim direkt yukariya bakiyor yani bakmada olmuyormu anlamiyorum. Yukardakinin kocasi hiç bakmaz mesela ayrica kiz güzel değil … anlam veremiyorum sonra komşular evdeymiş fiyor eee napalim işte tartişmiştik onlarla falan ne bilim… eşim cokmu meraklı yoksa abartilcak bir şey yokmu anlamadim
Arkadaşlar eşimle iyi anlaşiyorum ama bi huyu aşiri rahatsiz ediyor beni?
Cevapla