Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılKorkmuyorum. Herkesin duygusuna nasıl karşılık vereceğiz? Aşık olur, sever, karşılık olmayınca vazgeçer. Dünyanın sonu değil. Çok istiyorsa mücadele eder ama fikir değişmiyorsa o da kendi yoluna bakar. En azından böyle olmalı.
15 Yorumla- +1 yıl
Doğru işte bazilari bekliyor duyguyu senden
- +1 yıl
Küçük yaşlarda olabilir.
- +1 yıl
Bunu küçük insanlar değil genelde buyumuste kuculmuslerde bekliyor
- +1 yıl
Bilemedim yaş değil de yaşanmışlık , yıpranmışlık etkiliyor belki beklentileri.
- +1 yıl
Ama ondan sonrada hiç bir şey eskisi gibi olmuyor
En İyi Cevaplar
Sadece yanlış kişiye aşık olmaktan korkarım ne kadar seversem seveyim kalp kırıklığı olmaması ve yara olarak kalmaması için temkinli olmaya kendimi korumaya çalışırım ve duygularımı bastırırım.
15 Yorumla- +1 yıl
Yanlış kişiye aşık olmak çok kötü cidden
- +1 yıl
Ondan olma aşık sende 😌
- +1 yıl
Efferim 😂
+1 yılEvet ben aşık olmaktan korkuyorum ve istemiyorum. Hiç ilişki kaldıracak bir psikolojiye sahip değilmişim gibi hissediyorum. O yüzden kimseyle flört de etmiyorum.
121 Yorumla- +1 yıl
Neden peki bu durum sendeki
- +1 yıl
Bilmiyorum tükenmişlik var. İnsan istemiyorum çevremde. Sürekli bir terslik, insanların ne istediğini bilmemesi beni yoruyor.
- +1 yıl
Anladım tükenme seni bak biliyorum sen bence yaşarsan güzel yaşarsın
- +1 yıl
Ben de öyle düşünüyorum ama o sevgimi hak edecek biri yok şu an.
- +1 yıl
Sen ne ariyosun peki aradın kişi ne senin
- +1 yıl
Şu an aramıyorum bir şey. :))
- +1 yıl
Yani istedin aradindan değil 😌
- +1 yıl
Nasıl yani :))
- +1 yıl
İstedin erkek tipini diyorum😂
- +1 yıl
Belli kriterim yok benim sevdikten sonra o istediğin şeyleri görmüyorsun bile :))
- +1 yıl
Yani ne olursa olsun diyosun
- +1 yıl
Belli olmaz diyorum.
- +1 yıl
Ama herkesin bir beğendiği tıp vardır unutma 😂
- +1 yıl
Ya fiziken tabii ki beğenim var ama sevmeye gelince sıra o iş öyle olmuyor. :))
- +1 yıl
İşte fiziki sordum sana onu söyle 😂
- +1 yıl
Ne kadar meraklısın. 😃
- +1 yıl
Niye soramazmiyim 😂
- +1 yıl
Çok fazla soru soruyorsun bence yoruldum şahsen. 😃
- +1 yıl
Yoruldun benden ozaman gıdım ozaman 😑
- +1 yıl
Ben gidiyorum by :))
- +1 yıl
Git Sezen Aksu'nun şarkısı gibi 😂
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Yani bu tarz korkularım yok. Herkes herkesi sevecek diye bir kaide yok. Olursa olur, olmazsa da uğurlar olsun.
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
17
Cevap
8Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılAşktan korkarım ama bir insanın duygularına karşılık verememek üzmez beni..
15 Yorumla- +1 yıl
Yani çok seviyosada vermem diyosun karşılık
- +1 yıl
Sevmiyosam içimden gelmiyorsa ne yapayım
- +1 yıl
Yani ozaman direk sallamak lazım
- +1 yıl
Takmam zaten.. elden bir şey gelmiyor
- +1 yıl
Bencede elden gelen bir şey yok ne yazikki
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılAkıllı olan aşık olmaktan korkar ama bir insanın duygularına karşılık verememekten korkmam..
13 Yorumla- +1 yıl
Valla kardeşim senin düşüncelerin harbi güzel 👍
- +1 yıl
Eyvallah dostum..
- +1 yıl
Ne demek dostum
- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yılKorkmam, aşık olmıcam işin...
15 Yorumla- +1 yıl
Yani sen bir olursan bakcam sana 😂
- +1 yıl
Ben hayatımda ki tek hakkımı kullandım, darısı başına gelmeyenlerin...
- +1 yıl
Niye tek hakmi. olur Belki daha çok hakkın var 😌
- +1 yıl
Lâzım değil...
- +1 yıl
Hadi bakalım acid inşallah çıkmaz diyelim ozaman sana ,😂
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılAşka inancım yok. ama olsaydı da karşılık verirdim duruma göre.
11 Yorumla- +1 yıl
gerçek olsa güzel olur tabi
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılİkisinden de korkmuyorum,, aşıksam duygularıma sahip çıkarım sonuna kadar, aksi kendime, ve birini sevmiyorsam da sevmediğimi açıkca dile getirmezsem karşımdaki insana haksızılık olur..
19 Yorumla- +1 yıl
Yani aşağı tukursem sakal yukarı tukursem biyik hesabı
- +1 yıl
Yani her iki durumda kaçıp saklanmam.. sevdiğimi de sevmediğimi de açıkca dile getiririm
- +1 yıl
Ozaman güzel peki sevmedini söylemek seven kişiye zor olmazmi
- +1 yıl
Peki seni seven birine seviyormuş gibi yapıp duyguları ile oynamak daha mı iyi? Haksızlık değil mi? Kendine de ona da? Bu açıdan bak bir de
- +1 yıl
O daha kötü dugulariyla oynamak oynama öyle bir insan değilim yapan insanida sevmem ayrılmak en güzeli olur
- +1 yıl
Kısacası, uygun bir dille açıkca düşüncelerini belirtmek en iyisi her zmn
- +1 yıl
Güzel belirttin senin düşüncelerin güzel
- +1 yıl
Teşekkür ederim🙏🏻
- +1 yıl
Rica ederim 🌹
Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Issız adam olmaktan bezmiş adam :) Yanlış adama aşik olmaktan korkarım artıkin evet adres doğru olmalı..
15 Yorumla- +1 yıl
Yok video izle ıssız adam diyor bak 😂
- +1 yıl
Olabilir ama adam güzel konuşmus
- +1 yıl
Yani yüreksiz çok ondan
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılAşk bir yalan ama kimseyi de yarı yolda Bırakmayız ama hissetmedigim biriyle de işim olmaz
16 Yorumla- +1 yıl
En doğrusu kardeşim hissetmedinde kaçacaksın yoksa ilerisi sana sıkıntı olur
- +1 yıl
Öyle oluyor kardesim mesala şöyle benim hissetmedigim bana geliyor sonra ben taviz vermiyorum olan oluyor ve kaçıyorum direk ,😃
- +1 yıl
En güzelini yapiyosun şimdikiler şeytan valla kardeşim şeytan 😂
- +1 yıl
Öyle valla kardesim o yüzden böylesi daha iyi kafa rahat😂 @Cendere1910
- +1 yıl
Bencede kardeşim bu şekil bize güzel 😂
- +1 yıl
Aynen öyle
Gizli Üye(18-24)+1 yılAşık olmaktan hiç korkmadım, aksine aşık olmak istedim. Ama dönüp dolaşıp yanlış kişiye aşık oldum. Ve onu kaybetmekten hep korktum, korkarak sevdim bu yüzden sustum...
128 Yorumla- +1 yıl
Peki hala o aşık oldun kisiylemisin
Cevap sahibi+1 yılBiz onunla hiç birlikte olamadık
Cevap sahibi+1 yılHatta hiç konuşmadık bile hep yan yana olmamıza rağmen.
- +1 yıl
Yani acilamadin anladim
Cevap sahibi+1 yılBen adımı attım kendimi belli ettim zaten ama yanlış zamanlama oldu. Ha bide yanlış kişilere güvendim.
- +1 yıl
Anladım o anladı sallamadı salla boş ver
Cevap sahibi+1 yılKeşke boş ver demekle olsa.
- +1 yıl
Olmuyor ama oldurcam başka ne yapcaksinki
Cevap sahibi+1 yılİşte unutmamız gerek
- +1 yıl
Yani yoksa kendine zarar verirsin anladin
Cevap sahibi+1 yıl
Onu unutmak istemem bile geç oldu ama geç olsun güç olmasın.- +1 yıl
Bence unut sana zarar
Cevap sahibi+1 yılUnutucam yani çünkü unutmam gerek başka çare yok
Cevap sahibi+1 yılDediğin gibi yeterince sevgisi acı verdi ama yeter bitmesi gerek bazı şeylerin
- +1 yıl
Yani unutmazsan sana sıkıntı biliyorsun
- +1 yıl
Yani sen beni dinle
Cevap sahibi+1 yılDinledim🙂
- +1 yıl
Anlaştık sevdim seni 😌
Cevap sahibi+1 yılSevildik🌼
- +1 yıl
Yani sevildin ☺️
Cevap sahibi+1 yılŞaşırdım
- +1 yıl
Neden peki sasirdin
Cevap sahibi+1 yıl"Sevgi" sözcüğü bile tuhaf geliyor çoğu kez. O yüzden
- +1 yıl
Olsun bazen duymak güzeldir
Cevap sahibi+1 yılÇok güzeldir
- +1 yıl
Yani bak duydunda 😌
Cevap sahibi+1 yılEvet, teşekkür ederim😊
- +1 yıl
Rica ederim ☺️☺️
+1 yılDuygusuna karşılık vermekten ziyade aşık olmak zor.
15 Yorumla- +1 yıl
Bencede ondan olamıyoruz ne yazikki ama böylede güzel
- +1 yıl
Aynen. Kafa rahat.
- +1 yıl
Yoksa biliyosun dir dir insanı yaslandirir
- +1 yıl
😄
- +1 yıl
😂
+1 yılYani bi Sherlock değiliz ama bizde uzak duruyoruz
15 Yorumla- +1 yıl
Uzak durdukça yakinlasiyormu sana
- +1 yıl
Bazıları yakınlaşıyor bazıları uzaklaşıyor
- +1 yıl
Çok var ozaman
- +1 yıl
Çok yok 1 tane var şu an çok sıcakkanlı biri olduğu için problem etmiyor 🙂
- +1 yıl
Anladım kaybetme ozaman onu 😌
Karşılık görememekten, verememekten korkarım.
13 Yorumla- +1 yıl
Bencede kardeşim karşılıksız her sevgi kötüdür
- +1 yıl
☺️
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılEskiden vardı şu an yok hata aşk olmadığım için seviniyorum hani sevseydim işim zor olurdu kafayı yerdim.
11 Yorumla- +1 yıl
Neden peki omu sevmiyordu
+1 yılKorkmam , içimde bir his bir duygu ona karşı yoksa yoktur sırf karşımdaki üzülmesin diye polianacilik oynamam.
11 Yorumla- +1 yıl
Haha güzeldi bak bu cano 😂
Sadece bir erkeğe aşık olmuştum ama artık gerek kalmadı
23 Yorumla- +1 yıl
Neden peki gerek kalmadı
- +1 yıl
Anladım sevgilisi vardı
Tersinden korkarım ben sevip onun beni sevmemesi...
11 Yorumla- +1 yıl
İşte en kötüsüde o ya kardesim
Korkmam neden korkayim ki? Ateş değil yanmaz, su değil boğulmazsin. Neden korkar ki insan?
124 Yorumla- +1 yıl
Ama sen aynı duyguyu hissetmiyosun
- +1 yıl
Her zaman aşık olamaz insan. Yani böylesi eser bir duygunun baş rolünde olmak beni onure eder. Karşılıksız olması çok da önemli değil. Ama arkadaşım olamaz o insan, ya da çevremde muhatabım olamaz o ayrı mesele. Ne kadar onure olsam da ümit vermek olmaz. Aşık insan her halinden ümit kapabilir. Senin bir gulumseyisin senin jcin sıradan bir olay iken onun için büyük bir olay oluverebiliyor.
- +1 yıl
Çok doğru ondan gulmeyelim kimseye 😂
- +1 yıl
Olurlar sanada birgün napcan ozaman
- +1 yıl
Bak sen şimdi söylesene 😂
- +1 yıl
Ben aşık olmadım neyini dinlicen 😂
- +1 yıl
Benmi bişey yapmadım dedim olur mu diye olmadı zorlamadim
- +1 yıl
Sende benim aşık olmamı istiyon ıssız adam olduk bak 😂
- +1 yıl
Ben aşık oldamda böyle olurum soleyim ondan böyle bak bana anla 😂
- +1 yıl
Benim iki arkadaşım vardı tamam mı , ikisi de benimle konuşup birbirlerini sevmiyordu. Bi ara arkadaş çevrem. o kadar genişledi ki hepsine cevap verene kadar çok zamanım gidiyodu. Dedimki lan bunlar benimle iyi anlasiyosa birbiriyle de iyi anlaşır dur şunları bi gruba koyayim tanışsinlar kaynassinlar konuşsunlar bana bulasmasinlar. Zamanım da bana kalsın. dedim. neyse iste bu iki arkadaşım sevgili olmuş. Çocuk bu kızla tanışmadan önce başka kız arkadaşıma yazmış. Kız da sevgisine göstermiş. grupta kavga çıktı. Kavga sonucu ben öbür arkadaşımın bu çocukla sevgili olduğunu öğrendim. Grup kurduktan sonra olmuş. Neyse işte bu kızın nikah şahidi olacaktım ben, biz çok yakın arkadaştık. Çocukla sevgili olduktan sonra öyle bir degistikikiz şu an konuşmuyoruz. Çocukla evlenecekler ama.. neyse işte öyle. O da değişmem demişti
- +1 yıl
Yani bak seni iki dk harcamış o kız
- +1 yıl
Yani bak düşün kendine peki hiç olmadimi yarari
- +1 yıl
Yararin
- +1 yıl
Yani o önemli diğerini dedim
+1 yılKorkunun ecele faydası yoktur...
11 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel söyledin
+1 yılKarşılıklı bile olsa bazen geri adım atmak gerekir
11 Yorumla- +1 yıl
Karşılıklı olsa peki neden geri atmak lazım
+1 yılAşık olacağımı düşünmüyorum ki korkayım
19 Yorumla- +1 yıl
Sende ben gibisin cogaliyoruz 😂
- +1 yıl
Maalesef 😑
- +1 yıl
Güzel ama bu değilmi gitmeden önce hani bir şarkı vardı başka bir evrende en güzel halinle diye onun gibi 😌
- +1 yıl
Ne zaman gidiyoruz 🤣
- +1 yıl
Bakalım az kaldı gibi 😂
- +1 yıl
Ben seni bekleyemem daha fazla gidiyorum 😂😂 gelmezssen gelme
- +1 yıl
Olmaz bensiz gidemezsin 😂😂
- +1 yıl
3 gün geçti 🤣🤣
- +1 yıl
Olsun biraz daha bekle
- Aşk İlişkileri konusunda 736 cevap paylaştı.
+1 yılO yüzden umut vermem kimseye korkarım
13 Yorumla- +1 yıl
Umutlanan olursa peki
- +1 yıl
Ama bu benden bağımsız olur beni suçlayamaz falan
- +1 yıl
Orasida doğru
Aşk İlişkileri konusunda 10,7b cevap paylaştı. Yok kendi halimde takılıyorum
11 Yorumla- +1 yıl
En güzeli bro valla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKorkarım, korkuyorum..
13 Yorumla- +1 yıl
Olursa peki naparsin
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum.. İnsan çaresiz hisseder, eminim ki berbat ötesi..
- +1 yıl
Bencede en güzeli hiç bu tarz bişey gördunde uzak gitmek
Gizli Üye(25-29)+1 yılAşık olmak beni çok ürkütüyor
15 Yorumla- +1 yıl
Neden peki
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum bence insanın duyguları mantığının ön planına geçmesi ürkütücü bir durum
- +1 yıl
Ürkütücü diyosun doğru ozaman kendinden ödün verirsin
Cevap sahibi+1 yılEvet
- +1 yıl
Çok doğru 👍
+1 yılHayır.
14 Yorumla- +1 yıl
Yani umursamam diyosun
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
En güzeli bencede umursamamak 😌
- +1 yıl
Öyle
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılYok Allah’a şükür.
111 Yorumla- +1 yıl
Umrumda olmaz diyosun 😂
- +1 yıl
Umrumda olanı zaten bırakmam. Giden gider … mantığı 😌
- +1 yıl
Bak güzelmiş bu giden gitsin benden diyosun
- +1 yıl
Canım aşklarım var , yetiyor onlar. Bir de meslek sahibi olduklarını görmem yeterli
- +1 yıl
İnşallah olurlar şu ülke düzene girerse
- +1 yıl
Çok zor, bu ülke düzene girene kadar yaşarlar mı!
- +1 yıl
İnşallah yaşarlar giderlerse yaşarlar
- +1 yıl
Umarım, gitselerde düzeltilmesi seneler seneler gerekiyor
- +1 yıl
İşte senin çocuklar görür bak onu düzelmiş halini
- +1 yıl
Umarım görür ve yaşarlar
- +1 yıl
Umarım inşallah görecekler ve yasicaklar.
Devamını Gör(10)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Aşık olmaktan, bir insanın duygusuna karşılık verememekten korkarmısın?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 