• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Aşık olmaktan, bir insanın duygusuna karşılık verememekten korkarmısın?

Cendere1910 u
Cendere1910 Takip Et
FenomenMaster Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
75
Yapay Zekaya Sor

var mı sizin içinizde de bir ıssız adam..

Aşık olmaktan, bir insanın duygusuna karşılık verememekten korkarmısın?

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

##Cəndərə

Aşık olmaktan, bir insanın duygusuna karşılık verememekten korkarmısın?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
14 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Umudunuyakumutluol
    Umudunuyakumutluol Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl

    Korkmuyorum. Herkesin duygusuna nasıl karşılık vereceğiz? Aşık olur, sever, karşılık olmayınca vazgeçer. Dünyanın sonu değil. Çok istiyorsa mücadele eder ama fikir değişmiyorsa o da kendi yoluna bakar. En azından böyle olmalı.

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru işte bazilari bekliyor duyguyu senden

      Yorumla
    • Umudunuyakumutluol
      Umudunuyakumutluol
      +1 yıl

      Küçük yaşlarda olabilir.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bunu küçük insanlar değil genelde buyumuste kuculmuslerde bekliyor

      Yorumla
    • Umudunuyakumutluol
      Umudunuyakumutluol
      +1 yıl

      Bilemedim yaş değil de yaşanmışlık , yıpranmışlık etkiliyor belki beklentileri.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama ondan sonrada hiç bir şey eskisi gibi olmuyor

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Uçanpingu
    Uçanpingu Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Sadece yanlış kişiye aşık olmaktan korkarım ne kadar seversem seveyim kalp kırıklığı olmaması ve yara olarak kalmaması için temkinli olmaya kendimi korumaya çalışırım ve duygularımı bastırırım.

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yanlış kişiye aşık olmak çok kötü cidden

      Yorumla
    • Uçanpingu
      Uçanpingu
      +1 yıl

      Evet kötu olur

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ondan olma aşık sende 😌

      Yorumla
    • Uçanpingu
      Uçanpingu
      +1 yıl

      Tamam olmam😄😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Efferim 😂

      Yorumla
  • Competitive
    Competitive Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Evet ben aşık olmaktan korkuyorum ve istemiyorum. Hiç ilişki kaldıracak bir psikolojiye sahip değilmişim gibi hissediyorum. O yüzden kimseyle flört de etmiyorum.

    1
    21 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neden peki bu durum sendeki

      Yorumla
    • Competitive
      Competitive
      +1 yıl

      Bilmiyorum tükenmişlik var. İnsan istemiyorum çevremde. Sürekli bir terslik, insanların ne istediğini bilmemesi beni yoruyor.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım tükenme seni bak biliyorum sen bence yaşarsan güzel yaşarsın

      Yorumla
    • Competitive
      Competitive
      +1 yıl

      Ben de öyle düşünüyorum ama o sevgimi hak edecek biri yok şu an.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen ne ariyosun peki aradın kişi ne senin

      Yorumla
    • Competitive
      Competitive
      +1 yıl

      Şu an aramıyorum bir şey. :))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani istedin aradindan değil 😌

      Yorumla
    • Competitive
      Competitive
      +1 yıl

      Nasıl yani :))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İstedin erkek tipini diyorum😂

      Yorumla
    • Competitive
      Competitive
      +1 yıl

      Belli kriterim yok benim sevdikten sonra o istediğin şeyleri görmüyorsun bile :))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani ne olursa olsun diyosun

      Yorumla
    • Competitive
      Competitive
      +1 yıl

      Belli olmaz diyorum.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama herkesin bir beğendiği tıp vardır unutma 😂

      Yorumla
    • Competitive
      Competitive
      +1 yıl

      Ya fiziken tabii ki beğenim var ama sevmeye gelince sıra o iş öyle olmuyor. :))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İşte fiziki sordum sana onu söyle 😂

      Yorumla
    • Competitive
      Competitive
      +1 yıl

      Ne kadar meraklısın. 😃

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niye soramazmiyim 😂

      Yorumla
    • Competitive
      Competitive
      +1 yıl

      Çok fazla soru soruyorsun bence yoruldum şahsen. 😃

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yoruldun benden ozaman gıdım ozaman 😑

      Yorumla
    • Competitive
      Competitive
      +1 yıl

      Ben gidiyorum by :))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Git Sezen Aksu'nun şarkısı gibi 😂

      Yorumla
  • Adeliina u
    Adeliina Takip Et
    Master Yaş: 109 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Yani bu tarz korkularım yok. Herkes herkesi sevecek diye bir kaide yok. Olursa olur, olmazsa da uğurlar olsun.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

17

Cevap

8

Cevap

  • Malefiz1313
    Malefiz1313 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.

    Aşktan korkarım ama bir insanın duygularına karşılık verememek üzmez beni..

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani çok seviyosada vermem diyosun karşılık

      Yorumla
    • Malefiz1313
      Malefiz1313
      +1 yıl

      Sevmiyosam içimden gelmiyorsa ne yapayım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani ozaman direk sallamak lazım

      Yorumla
    • Malefiz1313
      Malefiz1313
      +1 yıl

      Takmam zaten.. elden bir şey gelmiyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede elden gelen bir şey yok ne yazikki

      Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 38
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.

    Akıllı olan aşık olmaktan korkar ama bir insanın duygularına karşılık verememekten korkmam..

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla kardeşim senin düşüncelerin harbi güzel 👍

      Yorumla
    • İdentityKa
      İdentityKa
      +1 yıl

      Eyvallah dostum..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne demek dostum

      Yorumla
  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 45
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.

    Korkmam, aşık olmıcam işin...

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani sen bir olursan bakcam sana 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Ben hayatımda ki tek hakkımı kullandım, darısı başına gelmeyenlerin...

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niye tek hakmi. olur Belki daha çok hakkın var 😌

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Lâzım değil...

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hadi bakalım acid inşallah çıkmaz diyelim ozaman sana ,😂

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.

    Aşka inancım yok. ama olsaydı da karşılık verirdim duruma göre.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      gerçek olsa güzel olur tabi

  • Just_Peace_of_Mind
    Just_Peace_of_Mind Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    İkisinden de korkmuyorum,, aşıksam duygularıma sahip çıkarım sonuna kadar, aksi kendime, ve birini sevmiyorsam da sevmediğimi açıkca dile getirmezsem karşımdaki insana haksızılık olur..

    1
    9 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani aşağı tukursem sakal yukarı tukursem biyik hesabı

    • Just_Peace_of_Mind
      Just_Peace_of_Mind
      +1 yıl

      Yani her iki durumda kaçıp saklanmam.. sevdiğimi de sevmediğimi de açıkca dile getiririm

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman güzel peki sevmedini söylemek seven kişiye zor olmazmi

    • Just_Peace_of_Mind
      Just_Peace_of_Mind
      +1 yıl

      Peki seni seven birine seviyormuş gibi yapıp duyguları ile oynamak daha mı iyi? Haksızlık değil mi? Kendine de ona da? Bu açıdan bak bir de

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O daha kötü dugulariyla oynamak oynama öyle bir insan değilim yapan insanida sevmem ayrılmak en güzeli olur

    • Just_Peace_of_Mind
      Just_Peace_of_Mind
      +1 yıl

      Kısacası, uygun bir dille açıkca düşüncelerini belirtmek en iyisi her zmn

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel belirttin senin düşüncelerin güzel

    • Just_Peace_of_Mind
      Just_Peace_of_Mind
      +1 yıl

      Teşekkür ederim🙏🏻

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim 🌹

  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Issız adam olmaktan bezmiş adam :) Yanlış adama aşik olmaktan korkarım artıkin evet adres doğru olmalı..

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok video izle ıssız adam diyor bak 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Issız adama fena laf sokmuş ama:(

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olabilir ama adam güzel konuşmus

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Evet yürek istiyor aşk katılıyorum ona.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani yüreksiz çok ondan

      Yorumla
  • Tuğberk_Bey
    Tuğberk_Bey Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 48%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Aşk bir yalan ama kimseyi de yarı yolda Bırakmayız ama hissetmedigim biriyle de işim olmaz

    1
    6 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En doğrusu kardeşim hissetmedinde kaçacaksın yoksa ilerisi sana sıkıntı olur

      Yorumla
    • Tuğberk_Bey
      Tuğberk_Bey
      +1 yıl

      Öyle oluyor kardesim mesala şöyle benim hissetmedigim bana geliyor sonra ben taviz vermiyorum olan oluyor ve kaçıyorum direk ,😃

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzelini yapiyosun şimdikiler şeytan valla kardeşim şeytan 😂

      Yorumla
    • Tuğberk_Bey
      Tuğberk_Bey
      +1 yıl

      Öyle valla kardesim o yüzden böylesi daha iyi kafa rahat😂 @Cendere1910

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede kardeşim bu şekil bize güzel 😂

      Yorumla
    • Tuğberk_Bey
      Tuğberk_Bey
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Aşık olmaktan hiç korkmadım, aksine aşık olmak istedim. Ama dönüp dolaşıp yanlış kişiye aşık oldum. Ve onu kaybetmekten hep korktum, korkarak sevdim bu yüzden sustum...

    1
    28 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki hala o aşık oldun kisiylemisin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Biz onunla hiç birlikte olamadık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hatta hiç konuşmadık bile hep yan yana olmamıza rağmen.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani acilamadin anladim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben adımı attım kendimi belli ettim zaten ama yanlış zamanlama oldu. Ha bide yanlış kişilere güvendim.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım o anladı sallamadı salla boş ver

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Keşke boş ver demekle olsa.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olmuyor ama oldurcam başka ne yapcaksinki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İşte unutmamız gerek

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani yoksa kendine zarar verirsin anladin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl


      Onu unutmak istemem bile geç oldu ama geç olsun güç olmasın.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bence unut sana zarar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Unutucam yani çünkü unutmam gerek başka çare yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dediğin gibi yeterince sevgisi acı verdi ama yeter bitmesi gerek bazı şeylerin

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani unutmazsan sana sıkıntı biliyorsun

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani sen beni dinle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dinledim🙂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anlaştık sevdim seni 😌

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sevildik🌼

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani sevildin ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şaşırdım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neden peki sasirdin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      "Sevgi" sözcüğü bile tuhaf geliyor çoğu kez. O yüzden

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olsun bazen duymak güzeldir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok güzeldir

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani bak duydunda 😌

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet, teşekkür ederim😊

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim ☺️☺️

      Yorumla
  • ErtugrulKARTAL1903
    ErtugrulKARTAL1903 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 68%
    +1 yıl

    Duygusuna karşılık vermekten ziyade aşık olmak zor.

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede ondan olamıyoruz ne yazikki ama böylede güzel

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Aynen. Kafa rahat.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yoksa biliyosun dir dir insanı yaslandirir

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
  • Marie_nova
    Marie_nova Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani bi Sherlock değiliz ama bizde uzak duruyoruz

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Uzak durdukça yakinlasiyormu sana

      Yorumla
    • Marie_nova
      Marie_nova
      +1 yıl

      Bazıları yakınlaşıyor bazıları uzaklaşıyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok var ozaman

      Yorumla
    • Marie_nova
      Marie_nova
      +1 yıl

      Çok yok 1 tane var şu an çok sıcakkanlı biri olduğu için problem etmiyor 🙂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım kaybetme ozaman onu 😌

      Yorumla
  • Alieñ9
    Alieñ9 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Karşılık görememekten, verememekten korkarım.

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede kardeşim karşılıksız her sevgi kötüdür

      Yorumla
    • Alieñ9
      Alieñ9
      +1 yıl

      Aynen kardeşim ☺️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      ☺️

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Eskiden vardı şu an yok hata aşk olmadığım için seviniyorum hani sevseydim işim zor olurdu kafayı yerdim.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neden peki omu sevmiyordu

      Yorumla
  • opSiyoNəLdəLi8
    opSiyoNəLdəLi8 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 39
    +1 yıl

    Korkmam , içimde bir his bir duygu ona karşı yoksa yoktur sırf karşımdaki üzülmesin diye polianacilik oynamam.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha güzeldi bak bu cano 😂

      Yorumla
  • __MeLis
    __MeLis Takip Et
    Xper 1 Yaş: 20
    +1 yıl

    Sadece bir erkeğe aşık olmuştum ama artık gerek kalmadı

    2
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neden peki gerek kalmadı

      Yorumla
    • __MeLis
      __MeLis
      +1 yıl

      Çünkü sevgilisi vardı

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım sevgilisi vardı

      Yorumla
  • Elliotbey
    Elliotbey Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    Tersinden korkarım ben sevip onun beni sevmemesi...

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İşte en kötüsüde o ya kardesim

      Yorumla
  • Kimolimon
    Kimolimon Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Korkmam neden korkayim ki? Ateş değil yanmaz, su değil boğulmazsin. Neden korkar ki insan?

    1
    24 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama sen aynı duyguyu hissetmiyosun

      Yorumla
    • Kimolimon
      Kimolimon
      +1 yıl

      Her zaman aşık olamaz insan. Yani böylesi eser bir duygunun baş rolünde olmak beni onure eder. Karşılıksız olması çok da önemli değil. Ama arkadaşım olamaz o insan, ya da çevremde muhatabım olamaz o ayrı mesele. Ne kadar onure olsam da ümit vermek olmaz. Aşık insan her halinden ümit kapabilir. Senin bir gulumseyisin senin jcin sıradan bir olay iken onun için büyük bir olay oluverebiliyor.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok doğru ondan gulmeyelim kimseye 😂

      Yorumla
    • Kimolimon
      Kimolimon
      +1 yıl

      Sen gelmemeye dikkat edebilirsin, bana aşık olan olmadığı için istediğim kadar gülebilirim 😂😂

      Yorumla
    • Kimolimon
      Kimolimon
      +1 yıl

      Gülmemeye *

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olurlar sanada birgün napcan ozaman

      Yorumla
    • Kimolimon
      Kimolimon
      +1 yıl

      Olduğu zaman naptigimi söylerim;)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak sen şimdi söylesene 😂

      Yorumla
    • Kimolimon
      Kimolimon
      +1 yıl

      Sen napiyosun sen yaşadın sonuçta? ne tepki veriyorsun sen anlat ben dinlerim. Hep sen soruyorsun hep ben anlatıyorum. Ben de dinlemek istiyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben aşık olmadım neyini dinlicen 😂

      Yorumla
    • Kimolimon
      Kimolimon
      +1 yıl

      Sen aşık olmadan karsindaki sana aşık oldu , sen naptin onu soruyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Benmi bişey yapmadım dedim olur mu diye olmadı zorlamadim

      Yorumla
    • Kimolimon
      Kimolimon
      +1 yıl

      Hmm deniyosun sevmeyi. Aslında sen de istiyosun içten içe böyle bi duyguyu deneyimlemeyi. Biliyordum 🤭😏😎

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sende benim aşık olmamı istiyon ıssız adam olduk bak 😂

      Yorumla
    • Kimolimon
      Kimolimon
      +1 yıl

      Merak ediyorum sadece aşık olursan nasıl birine donuseceksin? Çok büyük konuşuyorsun çünkü ben olmam ben duygusuzum ben soyleyim diye. asik olursan yapmam dediğin şeyleri yapar mısın mesela? Görmek isterdim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben aşık oldamda böyle olurum soleyim ondan böyle bak bana anla 😂

      Yorumla
    • Kimolimon
      Kimolimon
      +1 yıl

      Benim iki arkadaşım vardı tamam mı , ikisi de benimle konuşup birbirlerini sevmiyordu. Bi ara arkadaş çevrem. o kadar genişledi ki hepsine cevap verene kadar çok zamanım gidiyodu. Dedimki lan bunlar benimle iyi anlasiyosa birbiriyle de iyi anlaşır dur şunları bi gruba koyayim tanışsinlar kaynassinlar konuşsunlar bana bulasmasinlar. Zamanım da bana kalsın. dedim. neyse iste bu iki arkadaşım sevgili olmuş. Çocuk bu kızla tanışmadan önce başka kız arkadaşıma yazmış. Kız da sevgisine göstermiş. grupta kavga çıktı. Kavga sonucu ben öbür arkadaşımın bu çocukla sevgili olduğunu öğrendim. Grup kurduktan sonra olmuş. Neyse işte bu kızın nikah şahidi olacaktım ben, biz çok yakın arkadaştık. Çocukla sevgili olduktan sonra öyle bir degistikikiz şu an konuşmuyoruz. Çocukla evlenecekler ama.. neyse işte öyle. O da değişmem demişti

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani bak seni iki dk harcamış o kız

      Yorumla
    • Kimolimon
      Kimolimon
      +1 yıl

      Kazık

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani bak düşün kendine peki hiç olmadimi yarari

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yararin

      Yorumla
    • Kimolimon
      Kimolimon
      +1 yıl

      Ne gibi bir yarar bu? Kendimi mesleki anlamda hep ileriye taşıyorum.

      Yorumla
    • Kimolimon
      Kimolimon
      +1 yıl

      Kendime tek yararim bu aralar bu

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani o önemli diğerini dedim

      Yorumla
  • blackman3419
    blackman3419 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl

    Korkunun ecele faydası yoktur...

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok güzel söyledin

      Yorumla
  • Turuncu_pankek
    Turuncu_pankek Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20 , eic 95%
    +1 yıl

    Karşılıklı bile olsa bazen geri adım atmak gerekir

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Karşılıklı olsa peki neden geri atmak lazım

      Yorumla
  • _Justimagineit__
    _Justimagineit__ Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Aşık olacağımı düşünmüyorum ki korkayım

    1
    9 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sende ben gibisin cogaliyoruz 😂

      Yorumla
    • _Justimagineit__
      _Justimagineit__
      +1 yıl

      Maalesef 😑

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel ama bu değilmi gitmeden önce hani bir şarkı vardı başka bir evrende en güzel halinle diye onun gibi 😌

      Yorumla
    • _Justimagineit__
      _Justimagineit__
      +1 yıl

      Ne zaman gidiyoruz 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bakalım az kaldı gibi 😂

      Yorumla
    • _Justimagineit__
      _Justimagineit__
      +1 yıl

      Ben seni bekleyemem daha fazla gidiyorum 😂😂 gelmezssen gelme

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olmaz bensiz gidemezsin 😂😂

      Yorumla
    • _Justimagineit__
      _Justimagineit__
      +1 yıl

      3 gün geçti 🤣🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olsun biraz daha bekle

      Yorumla
  • tugce082000
    tugce082000 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 736 cevap paylaştı.

    O yüzden umut vermem kimseye korkarım

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Umutlanan olursa peki

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Ama bu benden bağımsız olur beni suçlayamaz falan

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Orasida doğru

      Yorumla
  • KasiKesh u
    KasiKesh Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,7b cevap paylaştı.

    Yok kendi halimde takılıyorum

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzeli bro valla

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Korkarım, korkuyorum..

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olursa peki naparsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bilmiyorum.. İnsan çaresiz hisseder, eminim ki berbat ötesi..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede en güzeli hiç bu tarz bişey gördunde uzak gitmek

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Aşık olmak beni çok ürkütüyor

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neden peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bilmiyorum bence insanın duyguları mantığının ön planına geçmesi ürkütücü bir durum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ürkütücü diyosun doğru ozaman kendinden ödün verirsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok doğru 👍

      Yorumla
  • MaşaKocaAyıı
    MaşaKocaAyıı Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Hayır.

    1
    4 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani umursamam diyosun

      Yorumla
    • MaşaKocaAyıı
      MaşaKocaAyıı
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzeli bencede umursamamak 😌

      Yorumla
    • MaşaKocaAyıı
      MaşaKocaAyıı
      +1 yıl

      Öyle

      Yorumla
  • Esrihbaenl
    Esrihbaenl Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Yok Allah’a şükür.

    1
    11 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Umrumda olmaz diyosun 😂

    • Esrihbaenl
      Esrihbaenl
      +1 yıl

      Umrumda olanı zaten bırakmam. Giden gider … mantığı 😌

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak güzelmiş bu giden gitsin benden diyosun

    • Esrihbaenl
      Esrihbaenl
      +1 yıl

      Canım aşklarım var , yetiyor onlar. Bir de meslek sahibi olduklarını görmem yeterli

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah olurlar şu ülke düzene girerse

    • Esrihbaenl
      Esrihbaenl
      +1 yıl

      Çok zor, bu ülke düzene girene kadar yaşarlar mı!

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah yaşarlar giderlerse yaşarlar

    • Esrihbaenl
      Esrihbaenl
      +1 yıl

      Umarım, gitselerde düzeltilmesi seneler seneler gerekiyor

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İşte senin çocuklar görür bak onu düzelmiş halini

    • Esrihbaenl
      Esrihbaenl
      +1 yıl

      Umarım görür ve yaşarlar

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Umarım inşallah görecekler ve yasicaklar.

Devamını Gör(10)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Aşık olmaktan, bir insanın duygusuna karşılık verememekten korkarmısın?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Gerçek aşk aşık olduğun kişiye yaklaşamamak, göz göze gelmekten korkmak mıdır? 9 cevap verildi
Aşık olduğunuz kişiye duygularınızı açmaktan korkuyor musunuz? 101 cevap verildi
Duygusal boşlukta olan bir insan kolay mı aşık olur, bağlanmaktan korkar mı? 138 cevap verildi
Duygusal boşlukta olan bir insan kolay mı aşık olur, bağlanmaktan korkar mı? 29 cevap verildi
Duygusal boşlukta olan bir insan kolay mı aşık olur, bağlanmaktan korkar mı? 25 cevap verildi
Duygusal boşlukta olan bir insan kolay mı aşık olur, bağlanmaktan korkar mı? 70 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨