Reddedilme korkusu gibi... Ya o beni sadece arkadaşı olarak görüyorsa, ya beni sevmiyorsa, ya reddederse... Bir çoğumuz birinden hoşlandığımızda duygularımızı açıkça ifade etmek yerine kaçıngan davranışlar sergiliyoruz. Peki siz reddedilmekten korkuyor musunuz?
Aşık olduğunuz kişiye duygularınızı açmaktan korkuyor musunuz?
Ben üniversite başladığında bir kızdan hoşlandım. Birbirimiz ile çok ilgiliydik zamanla aşka dönüştü tabi. Gitgide ona olan duygularım arttı. Birkaç ay sonra dayanamadım artık. Açılmadan önce çok korkuyordum. Ne olacak hiç bilmiyorum çünkü ilk kez bir kızdan hoşlandım ve ilk kez duygularımı ona açacaktım. Bir gün gaza geldim açıldım ona tabi ki reddetti :D o gündür kendimi tutamıyorum duygum neyse açıkça belirte biliyorum :D. O günden beri bir öz güven geldi :D
Duygularımı belli etmekten korkmam ama direk de belli edemem. “Acaba beni ne olarak görüyor? “ düşüncesi insanın aklını oldukça kurcalıyor ne yazık ki ve baya zihni bulanıklaştırıyor. “Birini çok seversin ama kavuşma ihtimalin yoktur o yüzden onu kendinden soğutursun gitsin diye...” Profilinizde bu yazıyor, işte tam da bu cümleyi bana yaşattılar. Başta duygularımı belli etmemiştim sonra bir cesaret geldi hissettiklerimi onunla paylaştım çünkü aynı hissiyatı ben de ondan almıştım, cümleleriyle sözleriyle ve konuşmasıyla oldukça belli ediyordu. Zamanla kendisinden soğutmaya çalıştı başardı da, değişik konuşmaya başladı tersledi sert tepkiler gösterdi ve kimi zaman bahanelerin arkasına sığındı. Yazmadı veya geç yazdı. Asıl sebep uzak olunması mıydı bilmiyorum ama mesafeler aşılırdı, yeter ki iki kişi de mesafeleri aşmak istesin. Ama işte demek ki o istemedi. Canı saolsun ne diyelim, bir yanım buruk ama yapacak bir şey yok hayat devam ediyor.
Bizim toplumumuzdaki erkeklerde ilk açılan kadın olunca değerini bilmiyorlar ve değersiz görüyorlar. Kolay elde edilirmişsin gibi düşünüyorlar. Bu yüzden bence ilk adım erkekten beklenilmeli diye düşünüyorum. Psikologların tavsiyesi de böyle. Okuduğum kitaplar hep böyle söylüyor.
Aşık olmadım uzun zamandır, olsam da korkmadan söyleyebilirim.. Mesele aşık olabilecek kadar güvenmek birine ama öyle bir durum da zor hatta imkansız denebilir.. 😏 Seviyorum ulan diyip bağırabilirim aşık olursam. Keyifli geceler.. 😄
Hayır, hiç korkmam, duygularımı açarken benim amacım karşı tarafı partner olarak almak değil, hislerimi belirtmektir. Rededilmekten korkmam, bana karşı aynı hisleri hissetmeyebilir ama ben ne kaybederimki? Tarot ve kahve bireysel danışmanlık için instgrm: TarotUstadi takip edip destek olabilirsiniz:)
Duyguları açmayarak ne yapacağız? Amaç nedir bu ergen davranışlarda. Özellikle de kızlar. "Âşık olsam bile asla açılmam, illa gelecek o açılacak bana, anca öyle 😎😎" diyen kızlarla aşk mı yaşanır 😃😃 Korkak ve bencil bu toplulukta ne aşk yaşanır ne de evlilik sürülür.
Evet korkuyorum çünkü ayak fetişim var açıl açılmasına açılırım ama ayak fetiş olayını açıkladığımda karşı tarafın soğumasından korkuyorum buradaki kız ve erkek arkadaşlar yardımcı olur musunuz özellikle kızlar benimle sevgili olduğunuzu düşünün ve bu durumu size açıkladım tepkiniz ne olurdu
Hoşlandığım kişiye duygularımı açmaktan korkmadım, korkmam😏 Reddedildiğimde de bir paket sigara içip normal hayatıma kaldığım yerden devam edebiliyorum😄
bak şöyle diyeyim yakışıklıysan eli yüzün düzgünse kızlar hemen kabuk ediyor kimse bana masal okumasın bu gözler neler gördü yakısıkli olmayan çouğun guzelsin diyince sapık yakışıklı güzelsin deyince dondurma gibi eriyen kızları gördüm gencler herşey dıs görunüs valla kimse kendini kandırmasın yakısıkliysan illaki birini buluyosun 1 yerden kurtarıcan ya burnun çok güzel olacak ya boyun uzun olacak ya renkli gözli olucan bi çekim aracı şart yani
Bana kalırsa biraz da üzerinde düşünmeme kaynaklı.Çünkü hayır cevabı duymaktan korktuğumuz için, sormadığımız her sorunun cevabı zaten hayır olarak kalıyor. Bu sadece kadın, erkek ilişkilerinde değil hayatın her alanında böyle.
Evet korkuyorum. Gurur yapıyorum. İlk önce karşı taraftan bir adım gelmezse mumya gibi olabiliyorum;var ama yok. Fakat reddedilme halinde çok takacagimi sanmıyorum. Akisina bırakmak bile güzel bir motivasyon.
Karakter cok önemli benim icin.. gercekten cok hayransam ve onu hayatimda partner olarak görmek istiyorsam açarım duygularımi bi kereligine edebince.. Olur olmaz.. Ben keske demem en azindan
Ben eğer aşık olursam korkmam. Çünkü açmayınca dahada kötü oluyor, ya baskasının oluşunu izliyoruz, ya da baskasının sevişini. En azından söyleyip kurtulmak en mantıklısı
Ben tipsizim. Reddedilmekten korkmuyorum çünkü reddedilecegimi biliyorum. 28 yaşındayım hala hiç sevgilim olmadı. O yüzden hiç açılmadım ve açılmam da. Nasılsa reddedecek.
ona açılamayip onu başkası ile görmekten ise , reddedilmeyi tercih ederim... çünkü reddedildigim an önüme bakarım, başkasıyla olsa bile umrumda olmaz... Bence gizlenilmemeli...
Aşk öyle olmaz ki. ask iki insanın kalbinin aynı anda atması demektir. duygular karşılıklı atılır. karsi taraf aşık değilse , hoslanti yoksa duygularını açarsan kaybedersin
Aslında biraz korkarım bence Daha önce hiç aşık olmadım ve olucağımı da düşünmüyorum Ama aşık olduğum kişiye duygularımı açmam O da benden hoşlansa bile sadece vazgeçerim Benim için basit bişey vazgeçmek...
Hayır korkmam gidip o kişi ile konuşurum saçpa sapan insanlardan duyacağına benden duysun daha iyi , oluru varsa olur reddedilirsem de açarım Cengiz Kurtoğlu 1 2 yıl ağlar hayatıma devam ederim
Hayır korkmam çünkü şöyle düşünün içinde o aşkı tutup büyüyeceğine ona söylemelisin ki eğer reddedilsen bile zamanla ondan vazgeçersin bu kolaylaşmış olur
Duygularımı açmaktan degil tersine yeterince anlatamamaktan korkarim. Simdiye kadar ne hissettiysem acikca ifade ettim ve hic reddedilmedim bence korkmayın duygularımızı açmak icin baska bi zamani belki hic bulamazsınız.