Eğer birisi sürekli olarak bana geçmiş ilişkilerinden örnek veriyorsa, Eğer ki o şöyle yapardı o böyle yapardı o bunu severdi O şunu yerde bunu içerdi gibi söylemlerde bulunuyorsa, Ben de kendisine direkt olarak madem o her şeyi o kadar çok seviyor da her iki lafından birinde onu anıyor benim sevgime saygı duymuyor beni sadece yanında demek ki yara bandı gibi tutuyorsun, o zaman bundan sonra ona git Ben de hayatında yerin yok diyerek gerektiği şekilde davranırım. Yakın zamandaki böyle bir şey yaptım.
Gayet net bir cevabım olurdu.. Madem öyle yallah eskisinin yanına.. 😂 Bir de tekme atınca tamamdır.. 😅 Madem çok iyiydi neden ayrıldın demezler mi adama cevap vereyim derler.. Ben söylerim kapıyı da göstereyim hadi bakalım göreyim seni o iyi olanın yanına..