Sevgiliniz böyle olsaydı sizde böyle mi davranırsanız (kızlar) ?

İlk defa sevgili yapmıştım ondan o kadar utanıyordum ki bana bakmasına bile engel oluyordum yanında asla konuşamıyordum bana hep yanımdayken kıpkırmızı oluyorsun diyordu
1 ay boyunca beni böyle tanıdı
Ama zaman zaman artık yaptığı şeyleri kaldıramadım 400 tl lik cift bilekliğini bile çok gördü tripler atıyordu ilk buluşma da bile bana küsmüştü konuşmamıştı ağlayacaktı resmen gitmemek için kendimi zor tuttum ama cinselliğe gelince köpekler gibi ağzının suyu akıyordu
İlk buluşma da resmen bileklerini tutmuştum artık dokunmasın bana diye
kaldıramıyordum sürekli ayrılığı sokuyordum
En sonunda erkekliğine laf ettim karı gibisin canım senden adam olmaz karısın resmen gibi şeyler söyledim
O utangaç halimden eser kalmamıştı bana senin yüzünden aynada kendime bakamadım dedi
Ben bile o dönem kendimi tanıyamadım 18 yıldır abime bile bu kadar kinlenmemiştim bu durumu sadece bunda yaşadım
şu an BANA KARŞI NE HİSSEDİYORDUR BENİ NASIL TANIMLIYORDUR
Sevgiliniz böyle olsaydı sizde böyle mi davranırsanız (kızlar) ?
Cevapla