Gerçekten de haksız mıyım arkadaş olduğum kıza teklif yapmakta?

Daha önce başka bir kız hakkında kendisiyle konuştuğum arkadaş olduğum bir kız var. Hoşlandığım kız beni reddettikten iki ay sonra arkadaş olduğum kıza "sana aşık değilim ama karakterini çok beğeniyorum ve seninle anlaşabiliyoruz zaten karakterimiz birbirine yakın aşk evliliği değil mantık evliliği yapmak istiyorum senle bir geleceğimiz mümkün mü? " diye sordum. Kabul etmedi arkadaş olarak gördüğünü söyledi mesajda sonrasında ise kendisine bu teklifi yaptığım için kendisine saygısızlık yaptığımı düşündüğünü söyledi ve seninle artık konuşmak istemiyorum dedi. Gerçekten de haksız mıyım?
Evet haksızsın çünkü...
Hayır haksız değilsin çünkü sonuçta aşık olmadığını söylemişsin tamamen doğru konuşmuşsun ona karşı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Hatta sanırım hoşlandığım kız beni reddettikten iki ay sonra değildi 4 ay sonraydı yanlış hatırlamışım yeni aklıma geldi
Gerçekten de haksız mıyım arkadaş olduğum kıza teklif yapmakta?
Cevapla