Daha önce başka bir kız hakkında kendisiyle konuştuğum arkadaş olduğum bir kız var. Hoşlandığım kız beni reddettikten iki ay sonra arkadaş olduğum kıza "sana aşık değilim ama karakterini çok beğeniyorum ve seninle anlaşabiliyoruz zaten karakterimiz birbirine yakın aşk evliliği değil mantık evliliği yapmak istiyorum senle bir geleceğimiz mümkün mü? " diye sordum. Kabul etmedi arkadaş olarak gördüğünü söyledi mesajda sonrasında ise kendisine bu teklifi yaptığım için kendisine saygısızlık yaptığımı düşündüğünü söyledi ve seninle artık konuşmak istemiyorum dedi. Gerçekten de haksız mıyım?
Evet haksızsın çünkü...
Hayır haksız değilsin çünkü sonuçta aşık olmadığını söylemişsin tamamen doğru konuşmuşsun ona karşı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
+1 yıl
Hatta sanırım hoşlandığım kız beni reddettikten iki ay sonra değildi 4 ay sonraydı yanlış hatırlamışım yeni aklıma geldi
Gerçekten de haksız mıyım arkadaş olduğum kıza teklif yapmakta?
Bahsetmişsen orası ayrı zaten. Doğruyu söylemişsin eğer bahsetmedeydin yalan söyle demiyorum ama kalbin de başkası olduğunu söylemeseydin yani biraz gurur kırıcı oluyor
Ama önceden ona bahsettiğin için insanin içi içini yer yani sen diyebilirsin ama biz yine belki unutmadi diye içimizden geçiririz. Sevgili bile olsanız inancın olsun bunun konusu açılırdu
Yani halihazırda başka biri kalbimde yok iken ona bu teklifi yaptım. Ve bunu da belirttim zaten o kızdan vazgeçtiğimi ve onu unuttuğumu. Ama tabi bana inanmamış olabilir blöf yaptığımı sandı belki de
Kızın gönlü bende sanki başlarda var gibiydi sürekli kalp emojisi falan atıyordu bana. Ama son 1 yıldır bana arkadaş gibi davranıyordu ve bunu cümleler de vurguluyordu. Sanırım önceden seviyordu sonradan vazgeçmiş olabilir.
Ama benimle her zaman konuşuyordu. Ne zaman onunla sohbet etmek istesem mesajımı görür görmez döndü bana 3 yıldır. Yani bana değer verdiğine zerre şüphem yok.
Yani bir insan bir insana durduk yere kalp emojisi atmaz ben bile erkek arkadaşlarıma yanlış anlamasınlar diye yorumlarına gülücük katıyorum Sanırım bakmış senden bir adım yok unutayım demiş. Sende zaten sevgilini ona bahsetmissin hepten vazgeçmiş olabilir
Yok sevgilim olmadı ki hiç ona da söyledim. Sevdiğim kız dan ona bahsetmeden önce bana arkadaşlık vurgusu yapıyordu sürekli bu yüzden aşık oldugum kızdan bahsettim ona.
Ya üsteleyecek bir şey kalmadı ki. Kız bana seninle konuşmak istemiyorum dedi açık açık. Nasıl yüzyüze davet edebilirim ki hal böyleyken. Sonunda benim de zoruma gitti artık konuşmayalım demesi ben de nazik bir dille arkadaşlığı bitirmek istediğimi söyledim ve Instagram dan birbirimizi çıkaralım dedim. Cevapsız bıraktı bir daha ne ben ne de o yazmadık birbirimize
Evet ona aşık olduğum kızdan bahsetmeden önce arkadaşlık vurgusu yapıyordu sürekli. Yani bana farklı bir amaçla yaklaşma demek istiyor ve bunu ima etmeye çalışıyordu sanırım
Instagram dan onu ben çıkardım direkt. Bana "seninle konuşmak istemiyorum umarım beni anlarsın" demişti. Ben de onu takipten çıkarıp "konusamayacaksak yüz göz olup birbirimizi görmeye gerek yok artık, takipleşmemiz bana zul gelir birbirimizi çıkaralım umarım sen de beni anlarsın" dedim ve onu takipten çıkardım.
Ben ümidi kesmiş im zaten benim bu soruyu sormamın sebebi acaba kıza karşı ayıp mı ettim sorusunun cevabını bulmak için idi. Yoksa o kız ı unutamadığım veya onu istediğim için değil. Ki bence olması gereken oldu ikimizin biraraya gelmesi vasat bir sonuçla bitebilirdi. Bence iyi ki de kabul etmemiş
Kız bana saygısızlık yaptın deyince kendimi biraz suçlu hissettim ve ondan af diledim özür dilerim dedim niyetim asla seni üzmek değil dedim seni seviyorum dedim. Ki gerçekten de çok ahlaklı bir kız saygıyı ve sevgiyi sonuna kadar hak ediyor. Ben hayatım boyunca hiçbir kızdan hatta belki de hiçbir insanoğlundan af dilemedim. Ancak böyle temiz karakterli bir kızdan af dilerdim, af dilememi de sevgimi de saygıyı da sonuna kadar hakeden bir kız o
Ben onu Instagram dan çıkarmadan önce hani seninle konuşmak istemiyorum artık demişti ya o sırada bana "sen de çok iyi bir kalbe sahipsin umarım her şey dilediğin gibi olur" demişti.
Kız seni affetmiş zaten uzun süreli bir arkadaşlığınız olduğu için sana kötü bir duygu beslemez. Sende zaten özür dilemişsin. Kendini suçlu hissetme artık bence
Onu seviyorum gerçekten kalbini iyi oluşunu karakterini seviyorum. Ve onu kırmak beni üzerdi. Dediğin gibi beni affettiyse problem yok zaten. Benim kendimi affetmeme gelecek olursak zor bir dönemden geçiyorum tıp öğrencisiyim. Bu sene sınıfta kalıyorum belki de aklım bu zorluklardan dolayı başımda olmadığı için böyle saçma sapan davrandım diye düşünüyorum
Bence sende kendini yakin bir zamanda affet ve derslerine daha da odaklan. Tipin ne kadar zor bir bölüm olduğunu biliyoruz bir seneden bir şey olmaz çok kafana takma sadece daha da gayret et
O böyle bir konuşma olacağını düşünmediği için ne yazacağını bilmemiştir anlattıklarına göre de kız abartmamış ama arkadaşlığı böyle kolayca bitirmeseymis iyi olurmuş
Aynen böyle davranması beni onu hayatimdan tamamen çıkarmaya itti. artık seninle konuşmak istemiyorum deyişi insana kötü hissettirir sanki aldatmışım sanki gayrimeşru hareketlerde bulunmuşum gibi davrandı.
Ama ilginçtir ki onu WhatsApp tan çıkarmadım o da beni çıkarmamış. Profil fotoğrafını hala görüyorum. Profil fotoğrafı nı hâla görebildiğime göre numaramı silmemiş.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ona aşık olmadığını söylemeseydin belki her şey daha güzel giderdi. Çünkü sevgi her şeydir
Yalan söyle diyorsun yani. O da bilirdi zaten aşık olmadığımı zaten. Daha birkaç ay önce başka bir kızdan bahsediyordum ona aşığım diye
Bahsetmişsen orası ayrı zaten. Doğruyu söylemişsin eğer bahsetmedeydin yalan söyle demiyorum ama kalbin de başkası olduğunu söylemeseydin yani biraz gurur kırıcı oluyor
İyi de o aşık olduğum kızı unuttuğumu söyledim ki gerçekten de unuttum.
Ama önceden ona bahsettiğin için insanin içi içini yer yani sen diyebilirsin ama biz yine belki unutmadi diye içimizden geçiririz. Sevgili bile olsanız inancın olsun bunun konusu açılırdu
Yani halihazırda başka biri kalbimde yok iken ona bu teklifi yaptım. Ve bunu da belirttim zaten o kızdan vazgeçtiğimi ve onu unuttuğumu. Ama tabi bana inanmamış olabilir blöf yaptığımı sandı belki de
Bu arada kızın gönlü sende var mıydı
Kız muhafazakar bir kız sevgili olmazdı. Bu yüzden direkt ona birlikte bir gelecek ten bahsettim
Kesinlikle inanmamıştir
Anladım peki ondan sana karşı bir duygu hissediyor muydun yoksa kendi kendine mi açılayım ona dedin
Kızın gönlü bende sanki başlarda var gibiydi sürekli kalp emojisi falan atıyordu bana. Ama son 1 yıldır bana arkadaş gibi davranıyordu ve bunu cümleler de vurguluyordu. Sanırım önceden seviyordu sonradan vazgeçmiş olabilir.
Ama benimle her zaman konuşuyordu. Ne zaman onunla sohbet etmek istesem mesajımı görür görmez döndü bana 3 yıldır. Yani bana değer verdiğine zerre şüphem yok.
Yani bir insan bir insana durduk yere kalp emojisi atmaz ben bile erkek arkadaşlarıma yanlış anlamasınlar diye yorumlarına gülücük katıyorum
Sanırım bakmış senden bir adım yok unutayım demiş. Sende zaten sevgilini ona bahsetmissin hepten vazgeçmiş olabilir
Oo cidden o zaman sana değer veriyor hatta fazlasıyla. Görür görmez dönüş yapması fazlasıyla yetiyor
Biraz daha üstelesen olmaz mı ya da yan yana gelip konuşsanız çünkü telefon üzeri olmuyor
Yok sevgilim olmadı ki hiç ona da söyledim. Sevdiğim kız dan ona bahsetmeden önce bana arkadaşlık vurgusu yapıyordu sürekli bu yüzden aşık oldugum kızdan bahsettim ona.
Sürekli arkadaşım diye mi konuşuyordu seninle
Ya üsteleyecek bir şey kalmadı ki. Kız bana seninle konuşmak istemiyorum dedi açık açık. Nasıl yüzyüze davet edebilirim ki hal böyleyken. Sonunda benim de zoruma gitti artık konuşmayalım demesi ben de nazik bir dille arkadaşlığı bitirmek istediğimi söyledim ve Instagram dan birbirimizi çıkaralım dedim. Cevapsız bıraktı bir daha ne ben ne de o yazmadık birbirimize
Peki hesaplardan çıktınız mı
Evet ona aşık olduğum kızdan bahsetmeden önce arkadaşlık vurgusu yapıyordu sürekli. Yani bana farklı bir amaçla yaklaşma demek istiyor ve bunu ima etmeye çalışıyordu sanırım
O zaman gönlü yokmuş ya gonlu olsaydı arkadaşım demezdi diye düşünüyorum
Instagram dan onu ben çıkardım direkt. Bana "seninle konuşmak istemiyorum umarım beni anlarsın" demişti. Ben de onu takipten çıkarıp "konusamayacaksak yüz göz olup birbirimizi görmeye gerek yok artık, takipleşmemiz bana zul gelir birbirimizi çıkaralım umarım sen de beni anlarsın" dedim ve onu takipten çıkardım.
Bence sen ümidi kes ve yoluna bak. Senin için üzüldüm neye dersen uzun süreli olan arakadaşlığınızın bitmesine.
İyi yaptın takipten kalsaydın için içini yerdi bir müddet sonra rahatsızlık duyardin
Ben ümidi kesmiş im zaten benim bu soruyu sormamın sebebi acaba kıza karşı ayıp mı ettim sorusunun cevabını bulmak için idi. Yoksa o kız ı unutamadığım veya onu istediğim için değil. Ki bence olması gereken oldu ikimizin biraraya gelmesi vasat bir sonuçla bitebilirdi. Bence iyi ki de kabul etmemiş
Tamam o zaman açıklamanla biraz ayıp etmişsin cevabı bu. Ama olmuşla ölmüşe çare yoktur
Kız bana saygısızlık yaptın deyince kendimi biraz suçlu hissettim ve ondan af diledim özür dilerim dedim niyetim asla seni üzmek değil dedim seni seviyorum dedim. Ki gerçekten de çok ahlaklı bir kız saygıyı ve sevgiyi sonuna kadar hak ediyor. Ben hayatım boyunca hiçbir kızdan hatta belki de hiçbir insanoğlundan af dilemedim. Ancak böyle temiz karakterli bir kızdan af dilerdim, af dilememi de sevgimi de saygıyı da sonuna kadar hakeden bir kız o
Ben onu Instagram dan çıkarmadan önce hani seninle konuşmak istemiyorum artık demişti ya o sırada bana "sen de çok iyi bir kalbe sahipsin umarım her şey dilediğin gibi olur" demişti.
Kız seni affetmiş zaten uzun süreli bir arkadaşlığınız olduğu için sana kötü bir duygu beslemez. Sende zaten özür dilemişsin. Kendini suçlu hissetme artık bence
Onu seviyorum gerçekten kalbini iyi oluşunu karakterini seviyorum. Ve onu kırmak beni üzerdi. Dediğin gibi beni affettiyse problem yok zaten. Benim kendimi affetmeme gelecek olursak zor bir dönemden geçiyorum tıp öğrencisiyim. Bu sene sınıfta kalıyorum belki de aklım bu zorluklardan dolayı başımda olmadığı için böyle saçma sapan davrandım diye düşünüyorum
Ama bir yandan da acaba saçma sapan davranmadim mı acaba kız mı abarttı diye düşünceler içerisindeyim. Sonuçta ona karşı tamamen doğru konuştum.
Bence sende kendini yakin bir zamanda affet ve derslerine daha da odaklan. Tipin ne kadar zor bir bölüm olduğunu biliyoruz bir seneden bir şey olmaz çok kafana takma sadece daha da gayret et
O böyle bir konuşma olacağını düşünmediği için ne yazacağını bilmemiştir anlattıklarına göre de kız abartmamış ama arkadaşlığı böyle kolayca bitirmeseymis iyi olurmuş
Aynen böyle davranması beni onu hayatimdan tamamen çıkarmaya itti. artık seninle konuşmak istemiyorum deyişi insana kötü hissettirir sanki aldatmışım sanki gayrimeşru hareketlerde bulunmuşum gibi davrandı.
Ama ilginçtir ki onu WhatsApp tan çıkarmadım o da beni çıkarmamış. Profil fotoğrafını hala görüyorum. Profil fotoğrafı nı hâla görebildiğime göre numaramı silmemiş.