Hahhaa yooo degill.. iki katli binadayiz o altta ben ustte yanii.. karsilasiyoruz ama asla konusmayiz. Sadece bir kere selamlasmisizdir oda ilkkez onun oyle yaptigina sok olmustum.. yalnizdik. O arabasina binmisti cikmasi gerekiyordu bende tam arabadan inmistim bana bakarak gulumsedi ve elini uzatip selam vermisti
Asla bi erkek sana uzaktan öküz gibi bakıyor ya da böyle mal mal triplere giriyor diye sevdiğini sanma erkekler böyle masum değiller Ve o çocuk ne yptığının farkında Eminim ki başla kızlara da aynısını yapıyodur Bunu kendim yaşadım
yaa bilmiyorumm sadece o degil, bana bi baka kalirdi sonrada kafasini indirir koseye gecerdiki ben geceyim diye.. mesela bizz hiicc konusmadik.. o herkesle konusmustur ama birtek benimle degil.. diger kizlara yapmiyomuss bunuu
Bunun aynısını yapan iki erkek vardı bana ilkine o masum bakışları yüzümden o kadar aşık oldum ki kaç yıl platoniktim En son açıldığım zwaman ben saha karşı bişey hissetmedim dedi şok oldum ve bunu demesime rağmen aynı hareketleri yapmaya devam etti birde bana deneyelim olmasa söylerim gibi iğrenç bi cümle kurdu O bunları yaparken bi sevgilisi olduğunu öğrendim :)) neyse bu seferde işyerinde bi çocuk bana bunu yaptı asla konuşmuyordu ama ve ben canım gibi utanıyodur yaaa kafasıyla açılmayı bile düşündüm Ama allah bana bunun da gerçek yüzünü gösterdi merdivenden çıkarken arkadaşıyla konuşuyodu sevgilisi olduğunu öğrendim.. Yani anlayacağın bazı erkekler bunu etkileyip ağına düşürmek için yapıyor bunu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Onu bilmem de soru ego kokuyo be kızım
nealakaa ya
Sen seviyorsun da o seviyor mu?
Sen açıl misal neden red etsin ki seni?
o seviyormuu eminn degilimm tabikide :(
Film gibi😄 ilerletsene muhabbeti aç bu konuyu
hhahaaha hiicc konusmadikkii :(
Aynı yerde çalışıyosunuz ve hiç konuşmuşluğunuz yok ne burası holding filan mı🤣
Hahhaa yooo degill.. iki katli binadayiz o altta ben ustte yanii.. karsilasiyoruz ama asla konusmayiz. Sadece bir kere selamlasmisizdir oda ilkkez onun oyle yaptigina sok olmustum.. yalnizdik. O arabasina binmisti cikmasi gerekiyordu bende tam arabadan inmistim bana bakarak gulumsedi ve elini uzatip selam vermisti
Onun seni sevdiğini nerden anladın
hep goz goze geliyoruz, ve o beni gorunce yaptigi seyi bile birakip bakiyor bana o an sankii dunya duruyormus gibi oluyor
Ya
Hayır sakın
Sakın bak
Asla bi erkek sana uzaktan öküz gibi bakıyor ya da böyle mal mal triplere giriyor diye sevdiğini sanma erkekler böyle masum değiller Ve o çocuk ne yptığının farkında Eminim ki başla kızlara da aynısını yapıyodur Bunu kendim yaşadım
yaa bilmiyorumm sadece o degil, bana bi baka kalirdi sonrada kafasini indirir koseye gecerdiki ben geceyim diye.. mesela bizz hiicc konusmadik.. o herkesle konusmustur ama birtek benimle degil.. diger kizlara yapmiyomuss bunuu
Bunun aynısını yapan iki erkek vardı bana ilkine o masum bakışları yüzümden o kadar aşık oldum ki kaç yıl platoniktim En son açıldığım zwaman ben saha karşı bişey hissetmedim dedi şok oldum ve bunu demesime rağmen aynı hareketleri yapmaya devam etti birde bana deneyelim olmasa söylerim gibi iğrenç bi cümle kurdu O bunları yaparken bi sevgilisi olduğunu öğrendim :)) neyse bu seferde işyerinde bi çocuk bana bunu yaptı asla konuşmuyordu ama ve ben canım gibi utanıyodur yaaa kafasıyla açılmayı bile düşündüm Ama allah bana bunun da gerçek yüzünü gösterdi merdivenden çıkarken arkadaşıyla konuşuyodu sevgilisi olduğunu öğrendim.. Yani anlayacağın bazı erkekler bunu etkileyip ağına düşürmek için yapıyor bunu
ahh kiyamammm yaa kuzummm :( cok kotu olmuss yaa. boş ver onlarii seni kaybetti senn degil :)
Cok hos anlatmissin guzel soru
cok sagoll :(
Sen ona acıl
acilmamm dogruu olmaz
Çok seviyorsan doğrusu yanlışı olmaz...
Unutma kaçan balık büyük olur.
aynenn kacan kovalanirr
Kesinlikle...
Açıl olmazsa olmaz ne kaybedersin ki?
problem su ki, ayni yerde calisiyoruzz ve bana yok derse ozaman neyapcam
Aynı yerde çalışanların sevgili olması problemdir zaten...
Sevgili bile olsan sonrası sıkıntı..
niyee sonrasi sikinti olsun yaa?
Sevgili oldun ve anlaşamadın ayrıldın ne olacak?
ya da sevgili oldun kıskançlıklar başlar...
Hiç sevgilinle aynı yerde çalışmadığın için bilmiyorsun snaırım nelerle karşılaşacağını..
Pek kiskanclik olacagini sanmiyorum isyerinde cunku.. hepsi yabanci😅
Aynen anlamazsak birsey buluruz ortal karsilasmiyalim felan diye
Meslek ney senin?
Insaat muhendisi
İşinde memnunsan bence hiç bulaşma
Evet memnunumm cok sukur
O zaman hiç maceraya gerek yok bence...
Pff bilmiyorumm yaa😭 aklimm hep onda
Kendini işine ver..
Denizi olan bir şehirdemisin?
Yok degilim maalesef …
Veriyorum vermeye calisiyorum ama olmuyor
Peki sence ne yapmalısın?
bi bilsemmm :(
Bugun gördün mü
Yok goremedimm :(
Tamam işte onu aklından ve zihninden sil böylelikle.
tamam kardesim, dedigin kadar kolay olmus olsaydii aylar once yapardim bunu
Peki dediğim gibi kolay değil çok zor imkansız
bitmişsin sen yapıcak bir şey yok Ok.
🥺
keşke bir şey gelse elden..
Aynenn🥺
Bir kaç ay sonra bir şeyin kalmaz
Sagol neyse
rica ederim. her şey gönlünce olsun..
Insallahh seninde
teşekkür ederim :)
Ona ilgi göstererek
peki nasill?
ya iste cok yakısıklısın nasi manitan olmaz gibi
hahahaa okadar cok yakisikli biri degill aslinda ama benim gozumde oyle gibi.. ve oylede girememm
Hâl ve hareketlerle
nasilmiss o hal ve hareketler
Cilve yap ama fazlada abarma
hmm yokyaaa
Valla bro böyle yapmazsan sen o sana ömür boyu açılmaz çünkü sapık muamelesi yapcağını bile düşünür
niye sapiklik olsun ya
Bazıları öyle algılıyor ve tokatı saplıyor ondan yani
hmm degisik
Valla anlamak imkansız böylelerini
evet bencede
Yapış dudaklara
tovbe
Canın çekmiş ama
Sen açıl
yokyaa yapamamm oyle