Kızla ekleyip hikayelerine bakıyor instada özellikle bir kızın durumuna devamlı olarak bakıyor hatta bugün beğenmiş ses etmiyorum kaç gündür ancak şimdi mesajlarıma da çevrimiçi olduğu halde bakmamaya sohbet dışı olmaya başladı 2-3 gündür soğukluk seziyorum o yüzden aşırı doluyum ona karşı sizce bitirmeli miyim
Arkadaşlar sizce ayrılmalı mıyım okur musunuz devamlı kafamı yoruyor bu ilişki?
Bay kavonoz dibine tüküreyim. Ben bulsam saniyesini kaçırmam adam kılıf biçiyor o da uymuyor. Uyuyabilir ama bu inandırıcı değil seven erkek sevdiği kırgınken gerilir kötü hisseder ne uykusu? Bunun gibiler seviliyor işte ama neyse banane