Canımı yaktığı kadar canı yansın istiyorum sizce kötü biri miyim?

Aynı işyerinde çalışıyoruz hemde aynı apartmanda oturuyoruz maalesef aramızda bir çekim oldu ve bir flörtlesme sonrası fiziksel yakınlaşma yaşadik ama sadece tek kez olsa ve bana hataydı dese anlardım ama bu yakınlaşma bir hafta boyunca devam etti elimi tuttu öptü sarıldı heyecandan tir tir titriyordu daha sonra bunun hata olduğunu söyledi bayram tatline gitti geldi ve görüşmek istemediğini ve aramızdaki bağı koparmayi düşündüğünü söyledi ciddi düşündüğüm başka biri var dedi bende madem biri vardı neden aklıma girdin beni kendine bağladın dedim sadece ben sana ne yaptım sanki dedi dün de toplantıda karşıma oturup iki saat boyunca mesajlasti yüzüme bile bakmıyor selam sabahta yok işyerindeki arkadaşlarla gülüp eğleniyor çok zoruma gidiyor kendimi o kadar kötü hissediyorum ki ağlıyorum sürekli odam da bilmiyorum ama ciddi düşünüyorum dediği kişinin de onu ortada bırakıp aynısını yaşatmasıni istiyorum belki kötülük ama canım çok yanıyor memleketine becayis yapar dedim öyle düşünüyordu ama ben diyince hayır gitmeyecem sen git ben burada kalıp burada evlenecem dedi

Canımı yaktığı kadar canı yansın istiyorum sizce kötü biri miyim?
Cevapla