Sizce ben kötü bir insan mıyım? Bazıları bana sen çok kötüsün diyorlar.?

yerdeki bir karıncayı dahi incitmekten korkuyorum.Nerede ağlayan bir kişi görsem hemen yanına varır derdini, onun için bir şeyler yapıp yapamayacağımı sorarım.Bazen yeri gelir bende onunla birlikte oturur ağlarım bu insanları hiç tanımasam bile.Nerde bir dilenci görsem boş çeviremem vizdanım sızlar, sanki onların dertleri kendi derdim miş gibi olur hayatımda.Bana düşmanlık yapan biri yanıma gülümseyerek gelip bir şeyler istese tüm düşmanlıkları unutur hemen istediği şeyi yaparım.Nerede hasta görsem onun için şifa ararım.Sizce ben nasıl bir insanım? Bazı insanlar benim kötü olduğumu söylüyor.Ama ben bu hayatta her kötülükten kaçındım şimdiye kadar.Onlar benim psikolojimi bozuyorlar.Sizce ben kötü müyüm gerçekten?
Sizce ben kötü bir insan mıyım? Bazıları bana sen çok kötüsün diyorlar.?
Cevapla