Yeni tanıştık bi kere buluştuk ama hemen boşanıp çocuğum olduğunu söyledim bıraktı beni sebebi çocuğumun olmasıymış?

Ben dürüst olmayı tercih ettim. Anlattım bana bi şey de dedi beni bırakma diyemezsin zaten. Sonra kaybetmek istemiyorum dedi sonra bağlanmadan bitirelim dedi tamam deyip sildim numarasını. Sizce kim hatalı ben mi o mu? Ve hala numaramı silmemiş yazsa da olmaz artık zaten

Yeni tanıştık bi kere buluştuk ama hemen boşanıp çocuğum olduğunu söyledim bıraktı beni sebebi çocuğumun olmasıymış?
Cevapla