Yeni tanıştık hiç görmedim ama çocuğum olmayacak dedim? Hata mı ettim sizce?

Bir arkadasim tanıştırdı ama beni o kadar övmüşki adam gerçekten çok istekli yazdı. Neyse tatilde olduğumuz için gorusemedik ama baştan bilsin görüşmek istemezse hiç görüşmeyelim diye. Sirasi gelince söylerim yegeniyle fotoğrafını atmış sever misin çocukları dedi dedim. Evet dedi. Benim pek bu konuda isteğim yok zaten doktorum da çocuk sahibi olamayacaksın dedi dedim. Gereksiz mi olmuş ama önemli bir konu benim için. Buluşup görüşüp bir duygu oluşursa o zaman söylemek kandırmak gibi geliyor. Şimdi bilsin gorusmesin isterse haksız miyim

Güncellemeler
+1 yıl
Duygusal bir bağ olursa vicdan yapacak merhamet duygusu devreye girecek kimseyi bu duruma düşüremem. Baştan diyebilir benim çocuğum var o duyguyu yaşadım sorun yok ya da ben yapamam çocuk sahibi olmak istiyorum ya da çocuk istemiyorum sorun olmaz ona göre hayatımıza yön veririz haksız mıyım ama
Yeni tanıştık hiç görmedim ama çocuğum olmayacak dedim? Hata mı ettim sizce?
Cevapla