Buluştuk ve evlilik niyetim yok dedi detaylara bakın?

38 yaşında taş bir cerrah. Aşırı yakışıklı ve cool neyse eski takıldığı kızla ( çok kötülük yapmış date’ime şikayet falan etmiş oraya bura resmî olarak asılsız) neyse buluştuk çok güzelfi her şey. O kadını ima ederek hayatıma girecek kişi evlilik hatta sevgililik fikrim olmadığını bilmeli dedi. Aşırı özgüvenlisin dedi. Çok zor adam ünlü mankenlerle falan çıkmış. Sonrasında işim vardı benim 1 saat sonra kalkayım ben dedim nereye falan dedi. Detay vermedim sordu ısrarla. Taksime gidicem dedim. Sonra dedi ya benim de işim vardı orada şansa birlikte gidelim. Etkilendiği çok belliydi.. akşam fotoğraf attım yemek. Afiyet olsun falan. Bugün de haftaya kahvaltıya davet ettim ajandalara not edelim diye, sonuçta özgüvenliyiz. :) haftaya ailesinin yanına Manisa’ya gidecekti söylemişti unuttum ben. belki daha sonra dedi. Görüldü attım. Napcaz arkadaşlar? Cinsellik vs yaşamam ben ama kaliteli güzel iyi meslekli ve iyi bir aileye de mensubum (dün sordu epey zaten kardeşlerimi falan da) artık ne olacak. Adam alışmış kedileriyle yaşamaya…

Buluştuk ve evlilik niyetim yok dedi detaylara bakın?
Cevapla