Evlenmeden çocuk sahibi olamayacağımı söylediğim için benden ayrıldı?

Geçen yıl doktora gittiğimde çok az yumurtam olduğunu söyledi doktor, rahim sertliğimde var. Yani imkansız gibi bir şey. Nişanlıma bu durumu anlattım geçen hafta ve ayrılmak istedi. Ben çocuk istiyorum, bu riski alamam dedi. 4 yıllık ilişki bu kadar basit bitebilir mi ya

Evlenmeden çocuk sahibi olamayacağımı söylediğim için benden ayrıldı?
Cevapla