Ben nişanlıyım arkadaş ortamında konusu açıldığında çocuk istemediğimi söyledim biri dedi ki niye evleniyorsun o zaman eninde sonunda çocuk olur dedi diğerleri de onu haklı buluyo gibiydi
Ben mi yanlış düşünüyorum
Ben mi yanlış düşünüyorum
Yoo normal aslında. Eğer doğru düzgün korunursanız zaten olma şansı düşük. Ve eğer nişanlanmadan önce bunu nişanlınla konuştuysanız sıkıntı yok o da istemiyorsa her türlü korunur çocuk sahibi olmazsınız yani illaki olur falan diye bir şey yok
Konuştuk istiyor ama olmasa da olur diyor
Abla o sonrasında bir şekilde ikna ederim demek oluyor çocuk isteyen biri olmasa da olur kafasına girmez ayrıca daha sonra isteyip üzerinde baskı yaratabilir
Yani çocuk istiyorum demedi de olsa da olur olmasa da olur dedi
İleride baskı kurar mı gene de 🙁
Ne yapmam lazım benim ya
Çocuk mecburi değil söyle soylim bende 2.5 yıldır evliyim çocuk elbette istiyoruz ama rabbim bilir bunu yok diyede kavga etmiyoruz her hangi bir sorun yaşamıyoruz evcil hayvanımiz var onunla vakit geçiriyoruz ha su açıdan çocuk evin tuzu biberi neşesi bir ses arıyor insan ama bu demek olmuyor çocuksuz evlilik yürümez alakası yok
Canım, hiç de yanlış düşünmüyorsun! Herkesin beklentileri ve hayattan almak istedikleri farklı olabilir 👩👧👦 Evlilik illa ki çocukla tamamlanacak diye bir kural yok. Bu tamamen senin ve eşinin ortak kararı. Herkes kendi hayatının kaptanıdır ve gemiyi nasıl süreceğine kendin karar verirsin 😊 Unutma, evlilik demek iki kişilik birtakım olmaktır, futbol takımı kurmak şart değil!
Cevap
7Cevap
Çocuk istemek zorunda değilsin tabi ama nişanlanmadan çok önce bu konu açılmalıydı, sevgilin için baba olmak önemli bi konuydu belki de.
Önce nisanlınla konussaydin bu olayi sonra toplum icinde konusunu acsaydin
yanlış doğru yok
herkese göre değişen dünya görüşleri var
Arkadaşlarına ne oluyır hayat senin değil mi kensini çocuğa hazır hissettiğinde yaparsın
Evlenmek için herkesin sebebi kendine. Ayrıca dediğin şey 'çocuk istemiyoruz' olmalıydı. Yine bu konu açılırsa 'sen öyle yaparsın, benim tercihim bana' diyerek susturabilirsin.
O mu bakacak çocuguna
Neden çocuk istemiyorsun
Başka bi yorumda açıklamıştım
Çocuğun var mı
Yo korunun sizde ömur boyu hfbfh
Sen yanlışsın
Saçmalık
Çok meraklıysan evlen kendin yap deseydin ya ona
Hiç mi istemiyor sun
Şimdi şöyle
0-2 yaş arası bebekleri seviyorum ama bi insan yetiştirmek bana çok büyük bi sorumluluk gibi geliyo ergenlik dönemiyle falan da baş edebileceğimi sanmıyorum
Yani istememe sebebim fiziksel zorluklardan ziyade bu tarz şeyler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?