Kimse bana yazmıyor bile çıkma teklifi de hiç gelmiyor bunun sebebi ne olabilir?

Valla hiçbir erkek bana ne yazıyor ne de teklif ediyor hani şimdi Çirkinsindir yazanlar olacak değilim hem bu durumunda dış görünüşle bi ilgisinin olduğunu sanmıyorum sadece o yorum gelecek diye tahmin ettiğim için öyle yazdım bilmiyorum neden böyle sizce neden
Kimse bana yazmıyor bile çıkma teklifi de hiç gelmiyor bunun sebebi ne olabilir?
Cevapla