32 yaşındayım hiç aşık olmadım. İyi bir şey mi, kötü bir şey mi bilemedim?

Aşk acısı nasıl bir şey mesela ya da mesela aşık olduğun insanın yanında nasıl olursun falan
32 yaşındayım hiç aşık olmadım. İyi bir şey mi, kötü bir şey mi bilemedim?
Cevapla