Onu affetmelimiyim, geri döndüğü için cezamı kesmeliyim veya bosverip yolumamı devam etmeliyim?

uzun bir yazı olucak olduğu kadar özet geçicem :( aile hayatı sorunlu bi bireyim buna rağmen üniversite kazandım ve oraya gittim orada birçok şey yaşadım yanlızdım ve kimsem yoktu bu sürede interneten biriyle taniştim gecem gündüzüm o oldu okula gidis geliş yolunda sürekli arar eşlik eder 7/24 hep o vardı bi ay süre içinde ailesiyle tanistim ve onun teklifiyle onun şehrine gittim ailesiyle tanıstırması olsun veya sürekli bana harcadığı miktarı belirtmek olsun bunları göze alarak beni kandırdı bu bir aptalıktı ona inanmamaliydim ama telefonum dahi yoktu ve orada tıkali kalmiştim okuluma geri döndüm bana mesaj atmaları aramaları gevsemişti korkudan intahar bile edicek haldeydim bi yandan bir ay boyunca dinmeyen bi kanamam vardı oysa tek tük arayip soruyordu sinirlendim ve ayrildim piskolojikmen yikilmiştim üniden ayrilip amcamlarin yanina calismaya gitim ve burada yengeme iliskimi anlatim cinselliği anlatmadım ona güveniyordum ama o aileme abartı bi sekilde anlati ve babam beni oldurecegini soyledi ben doğuluyum ve bunun duyulmasi benim için bi ölüm demekti amcam korkudan beni eve kendi birakti evde dayak olsun aşağlanma kilitlenme yani haya edebildiğiniz ne varsa yaşadim ve bunu bilen o varlık hiçbir şey yapmadı (17yaşındaydık) bunun acısını 3 sene gecmesine ragmen cekiyorum onunla bir küsüp bir barisiyorduk bu surede en son birsene gecti ve geri döndü kızlara yazdığını biliyorum niyetinin de fatkli olduğunu biliyorum ama onunla evlenmeyi kendime zorunlu kılmış gibiyim ne olursa olsun onunla evlenip aklımdan çıkmayan kirlenmiş duygusunu yok etmek istiyorum. bu yazıyı okuduğunuz için teşekkürler ❤️ fikirlerinizi merak ediyorum

Onu affetmelimiyim, geri döndüğü için cezamı kesmeliyim veya bosverip yolumamı devam etmeliyim?
Cevapla