Sokakta tanışmıştık, biraz muhabbet etmiştik daha sonra instagram istedi ve ara sıra konuşuyorduk. Türkiye döneceğimi söyledim bir kaç gün sonra buluşmak istedi, yarın buluşacağız yurtdışında ilk defa bir kız ile buluşacağım. Seninle konuşurken heyecanlanıyorum ceviri den yazabilirim dedim, tahmin edebiliyorum dedi 🧍♂️
kime anlatacağımı bilemedim o yüzden size anlatmak istedim.
buluşmadan sonra da bu sorunun güncelleme kısmına buluşmayı anlatayım mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Anlat reis okurum ben. Sadece kendin ol başka dikkat etmen gereken bir şey yok bence. İyi buluşmalar bakalım, hayırlı olsun
Çok teşekkür ederim, aşk dan vs soğudum knka zaten. Daha önce 2 ayrı kişi denk gelmişti onlardan her hangi bir iletişim aracı istemedim onlar da istemedi ama bir beklenti içinde olduklarını gayet iyi hissetmiştim. Bu kız da kendisi istemeseydi bende istemicektim. Şunu fark ettim adam gibi düzgün konuşunca kızlar yürüyor, bizim türkler abazalık yapıp milleti bıktırıyorlar ondan sonra kızlar da ön yargı oluşuyor
Günaydın reis uykuya dalmışım kusura bakma. Aşdan ümit kesilmez kaç yaşındasın bilmiyorum ama soğumak falan yakışmaz bence sana. Valla çok güzel bir yere değindin cidden öyle. Abaza gibi bodoslama atlıyorlar olaya ben kız olsam bende konuşmam. Adam akıllı konuşana kız niye bakmasın burun kıvırsın uzaklaşsın 😀
Nasıl geçtiğini yazarsan okumak isterim merak ettim harbiden 🙌🏻
26 yaşındayım, şimdi geldim bro erken ayrılmak zorunda kaldık. Cafe de buluştuk cola ve atıştırmalık bir şeyler aldı biraz sohbet ettik daha sonra markete gitsek olur mu diye sordu ve markete gittik tabi o ara yağmur başladı ve şemsiyesini çıkarttı, ben ilk başta az geride duruyordum “gel gel” dedi markete gittik iki parça bir şey aldı bu arada benim ingilizcem çok iyi değil ona da biliyor heyecan yaptım anlıyorum ama konuşamadım, 😂 telefondan çeviri yaparak konuştuk ahahhaah çok komikti eğlenceli geçti benim için
Ben unutur yazmazsın sandım umarım yazar diyordum tüm gün, çok tatlı geçmiş 😂 Harbi güzel geçmiş buluşmanız reis, gönlünden geçen neyse hayırlısıyla gerçekleşsin, belki bu kız aşka olan inancını yeşertir 🙂 Sanırım orada gündüz şu an?
Yok be knkaa aşk falan bende umut yok, eskiden olsa içimde kelebekler uçuşurdu ama hiç öyle bir şeyler yok artık, güzel düşüncelerin için çok teşekkür ederim. Türkiye ile normalde 2 saat fark vardı ama yaz saatine geçildi, 1 saat fark var aramızda
rica ederim ama üzdün açıkçası. Gerçi ne yaşadın ne yaşattılar bilemiyorum tabii ki ama aşık olmak bambaşka bi hâl bilirsin, bu duygudan vazgeçmiş olman üzdü beni nedense. Bütün hayatın istediğin gibi olsun hep mutlu olursun umarım, çok şey yaşamışsın gibi geldi bu saatten sonra mutluluğu çok hak ediyorsun 🙂
Knka ben 2 ay evli kaldım, gerisini boş ver 😂
Yaş 26
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!