Netten bir kızla tanıştım yarın buluşacağım ama aklıma takıldı +1?

Kız ya benden uzun boyluysa ya beni beğenmezse ve masadan kalkıp giderse. O zaman çok koyar işte.

Şu an birbirimizi seviyoruz hoşlanıyoruz ama sadece resimlerden. Şimdi gidipde mal gibi kalmakta istemiyorum. Çok eleyici ve karşındakini kolay kıracak bir tip gibi.1 aydır konuşuyoruz. Sevgili anlamında birşeyler yaşamak istediği belli. Sizce masadayken beni beğenmediğine yönelik tavırlar sergilerse ne yapmalıyım? Çok koymazmı?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada olursa ilk sevgilim olucak :) Heyecanlıyım yani
Netten bir kızla tanıştım yarın buluşacağım ama aklıma takıldı +1?
Cevapla