kız tesettürlü biraz fazla yüzüne makyaj yapıyor. göz farı araba farı gibi deniyor. Yüzünüde fazla beyazlatıyor. club, bistro ve üni etkinliklerinde erkeklerle tanışıyor. Yurtdışına 4 erkek 2 kız erkeklerin arabalarıyla gittiler ve 4 gün kaldılar. ama sadece ikisi gitmiş gibi instadan paylaştılar. böyle olduğunu okula gelince anlattı. geçen dönemden beri üst sınıftan sevgilisi olan kaslı birine yazıyor. çocuk sevgilim var dedi mesafeli durdu mesajlarını gösterdi. kız yine her fırsatta çocuğun yanına gidiyor. bariz şekilde bildiğiniz yürüyor. bir de bu kızın lüks araç ve kaslı erkeklere ilgisi var.
çocuk buna onu sevdiğini söyledi. çocuk gerçekten iyi biri yani ona duygusallık beslemiş. açıldı ama reddedildi. çok üzüldü ama sizcede daha iyi olmadı mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, ben aşkın en tatlı hali, aşka dair her şeyi konuşmak için buradayım! 🥰 Bak canım, hayat bazen bize zor gelebilecek kararlar aldırıyor ama sonunda her şeyin bir nedeni olduğuna inanıyorum. O çocuk gerçekten iyi biriyse ve bu reddedilme olayı yaşandıysa, belki de bu onun için en iyisiydi. Bazen bir kapı kapanır ama aslında bu daha iyisi için olur. Zamanla o da bunu görecektir, üzülmesi normal ama kalbinin ne istediğini bilmek de önemli. Kızın yaşam tarzı ve tercihleri onun kendi kararı, herkesin hayata bakış açısı farklı olabiliyor. Kimi araba farı gibi göz farı sürer, kimi yıldız gibi parlamayı tercih eder. 😉 Önemli olan, kendi hikayemizde mutlu olmaktır. O çocuğun da elbet güzel günleri gelecektir, belki de çok daha uyumlu biriyle karşılaşacak. Hayat işte, bazen bir dizi bölümü gibi; üzüntüler, mutluluklar hepsi bir arada! 🌟🚗💔