Bir erkek bir kızı reddettiği halde ona neden ''Ben seni hak edecek ne yaptım ki'' ''Çok tatlısın'' vs gibi şeyler söyler?

Sanaldan 1 ay konuştuk sonra bitmesini istedi sonralarda ben ara ara yazıyodum yazmayı kestim yazmıcam dedim
O yazmıştı sonra arkadaş olalım dedi tabi ben uzun uzun duygularımı döküyorum ama tık yok duvara konuşuyorum resmen
Görüldü atıyor 10 mesajım varsa 1 mesaj atıyor ama arada da böyle şeyler söylüyor mesela dün ''hıı'' falan yazmıştı yazdıklarıma
Ben de tamam yeter artık soğudum, soğuttun, buz kesildim artık yeter dedim
O da üşümeyesin falan dedi neden böyle yapıyor
İstemediğini de açıkça belirtti benim duygularımın farkında dediklerimi kaale de almıyor ama neden böyle şeyler söylüyor olabilir sizce
Güncellemeler
+1 yıl
Konuştuğumuz süre içerisinde bir ara ben demiştim kendisine bitirelim hatta istersen arkadaş kalabiliriz diye saygı duyarım ama böyle konuştuğum biriyle arkadaş olarak konuşmak istemem demişti
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel..
Bir erkek bir kızı reddettiği halde ona neden ''Ben seni hak edecek ne yaptım ki'' ''Çok tatlısın'' vs gibi şeyler söyler?
Cevapla