AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
Deli olursunuz kontrol yok
İstedi diye falakaya razı gelmiştim
Ohaa yuh şaka yapıyorsun kim yaptı falakayi
Özel burada anlatilmaz
Özelden anlatır mısın?
Aşk uğruna yapılan hiç bir şey saçma değildir
Hakaretlere sustum. Aşağıladı durdum. Benim için en saçma şey şuanlık bu.
1000 km den fazla yol gittim
1 ayda 5 hediye almak
Yani çok pahalı değilse göz ardı edilebilir belki
Hedilerden biri eniştemin ablama aldığı hediye idi
Annesi gibi davranmak klasik yengeç…
Ben aşık olmamışım onu farkettim😅
Uykumdan fedakarlik ettim yeterli bence 😂
Kızlığımı vermek bir de üstüne para ve araba
@serenn19 oha cidden mi
Evet niye burada yalan söyleyeyim.
O kadar güvendin birde ayrıldı mı senden
Para ve arana mi bide ev alsaydın
O kadar param yoktu ev alacak kadar. Beni hiç sevmedi ki.
Yok artık paran olsa ev alacaktin yani seren saçmalama istersen bukadar sevecek kadar ne buldun acaba hem para vermişsin hemde araba almışsın tabi paran kalmaz😡
Çok yakışıklıydı kalbi çok güzeldi ve karakteri de çok güzeldi.
Eee sonunda seni bırakıp gittiyse bunların Bi anlamı yokmuş değil mi?
İlişkiniz nekadar sürdü
Biz hiç sevgili olmadık ki
Nasıl yani fb olarak takildiniz
Yoo öylede olmadık o beni hiç sevmedi dövdü kullandı asağiladi
Sende buna tamam dedin dayandın üstüne para araba verdin sonra gitti mi
Kac yaslarinizdaydiniz
Ben 30 onu tanıdığım da o 34
O zaman siz nasıl tanıştınız yani Nasıl sevgili olmadınız FB olmadınız nasıl oldu yani adam geldi seni dövdü aşağıladı bakireliğini aldı Ondan sonra paranı aldı arabanı aldı defoldu gitti mi
okul çıkışı takip edip ziline basıp kaçmıştım
Çok aşık olmadım sanırım
Gerçekleşmeyen hayaller kurmak
Affetmek yeterince canım
Normalde yapmam diyeceğüm bir sürü şeyi🤦♂️
Öyle bir şey olmadı
Henüz bir şey yapmadım
Aşık olunca mantık sınırlarını aşmam 😎
Ona söylemek oldu
Kampüsün ortasında çiçek vermekti
Fedakarlık diyelim özsaygıyı yitirmek diyelim...
Orrtaokulsayken yüzük almayı dusunmustum
Onu kendimden uzaklastirdim.
geç saate kadar uyumadim
Önce aşık olalım sonrasına bakarız
Abartılı ilgi gösterip sevmek
Para dökmek. Borcunu ödemek. Her istediğini almak.
Kizi takip etmek derdim
Ml gibi bi noktaya bakmak
Çok aşık olmak işte 😊
Çok özel burada mı söyleyelim 🤔 söylenmez
söyle söyle neymiş
Söyleyemem sayın memeli :))
söyle söyle ya, altı üstü hepimiz memeliyiz :)
Başkasının ilişkisinin neyini merak ediyorsun 😂
aşık olup yaptığın en saçma şeyi.
sana özel bir durum değil, random bi kişisin sonuçta.
Neden bana özel olmuyor ya yaşadığım bir andan bahsediyorum sonuçta. Saçmalıyorsunuz
hayatım sen kimsin bilmiyoruz, gizlilik var anlatmanda sakınca yok diyorum, anlamıyorsun.
sana kalsın tamam vazgeçtim, ne kıymetli hikayeymiş yahu. anlatacakmış gibi cevap yazıp sonra gizemli tripleri, pfff yani...
Ya anlatmak zorunda mıyım kardeşim delirtme beni 😂😂 Allah allah
@peripellonis ama anlat yani merakta kaldık
Uzayın
Yeter artık ya uzamayalım uzadık uzayacağımız kadar😂
Ben seni her yerde görmek zorunda mıyım arkadaşım😂😂
Takip atmaktan da yılmıyorsun 😂
Ben de seni her yerde görmek zorunda mıyım ya Her sorunun içerisinde varsın kardeşim ya Allah Allah ya Artık böyle kendini övüp sonra geri çekip cevaplar verme yani acıtasyon yapma ulan seni engelliyorum sonra bakıyorum engelden çıkmışsın Ben de diyorum ki bari takip isteği atayım da arkadaş olalım
Kardeşim mi 😂 biri kardeş olacaksa sen olursun her türlü ablan oluyorum saygı pl... ease O üslubunu da düzeltmezsen ben engelleyeceğim şimdi işine hadi
Z kuşağı bana uzak Allah'a yakın 🤲🏻🤲🏻
He kardeşim diyorum Ne olacakmış Sen kaç yaşındasın ya Ben 29 yaşındayım Sen önce üslubunu düzelt nasıl konuştuğuna dikkat et kadınsın diye bir şey demiyoruz adamın asabını bozmayın ha Sen beni engellesen ne olacak lan kaç yazar yani senin gibi bir tane Gider Bin tane gelir
Ya allasen bin taneyse git 1/1000'ine takip at o zaman Uğraştırma beni kendinle ikile hadi
Yoruma salça olan sensin adama bak
bi bok yok kolpa ya.
Diyerek söyletebileceğini düşünmek ultra bir zeka ya fazlasın buralara 👏🏻👏🏻
lan yok yok, söyleyecek hikayen yok boş gizemsin.
Söylenecek şey var söylenmeyecek şey var. Söylenmeyeceği için özel diyorum hey allam işine bak ya manyak mısın nesin Allah versin hadiii
söylenmeyecek bşi olsa açık etmezsin. ilgi çekme peşinde boş gizem yaratıosn. çok belli.
Elime ne geçecek yarattığım gizemle
Sırf sinirimi bozduğun için söylüyorum Yoksa benim özelimden kime ne? Hiç haketmeyen birine öpüşürken ağzımdan kaçırrıp seni seviyorum demiştim, haketmediği için saçmaydı mutlu oldun mu? Hey allam ya
söyle diye yazmıyorum zaten yazdığına da inanmıyorum :D
Niye kimse seni sevmedi mi Seven kadın hiç mi görmedin
aşık olduğum kadını aldatmamak için terk edeli aşkla aram yok.
bak sen şimdi niye benim özelimi karıştırıosn ki :D
Hangi filmin senaryosu pardon çok yaratıcı 🤭🤭 film olsa izlenir he
herkesi kendin gibi ucuz senaryocu belleme bebişm :D, öptm.
Bir ucuz arıyorsan profiline bak olur mu 🤔🤔 baş baş 🤚🏻
Karşı cinsi düşürmek için vücudunu sergilemek yeterince ucuz bir hareket zira
Video çekmesine izin verdim
Ben bir şey yapmadım
Aşık olmak
Aşık olman neden saçma olsun?
Aşkımdan ölsemde asla saçma sapan şeyler yapmam
Aşık olmak çok berbat bir duygu lanet olsun
pekte bişey yaptıgım söylenemez (:
120 BİM borç yapmak
😭😭😭😭😭😭😭😭
Nefes almak bile sacma aşk icin
Hicbisey
sağlığımdan ve paramdan feragat etmekti
istedigi her seyi almak
Aşk zaten saçmalıktır ki
Hiç aşık olmadım
Sakın olma gerçi elinde değil zaten aşık olmak. Çok saçma birine aşık olabilirsin, çok acı çekiyorsun hayatın bitme. noktasina geliyor. Yalnis karar aldırır benim gibi
Kime asik olcam ya asik olcak biri yok olsam da hayatımda bi aksiyon olsa
Aman sakın sakın bak , normal birisini görürsün beğenirsin onu seversin ayrı ben fotosunu gördüm aşık oldum yuzyzie gelince hüsrana uğradım ama bırakamadım ve evlendik pişmanım hayalimdeki kaidn bambaşka biri
Niye evlendin o zaman
Ya konu uzun, hiç sevgilim olmadı benim bende çok istiyordum bı kızla. konusmak sevgili olmak ama çok utangactim buna aşık olunca ilk defa bı kızla. konusmus oldum o duyguya asıl oldum aslında vazgeçemedim çok denedim vazgeçmeyi acı cekince bırakamadım onada deidm seni beğenmedim. diye usulünce oda benden vagzecmedi. Nisanliyken. cok. aorun yaşadık bitti dedi. annesi. yine vazgeçemedim aslında evlenmemeliydim canım gibi evlendim. 1.70 ince belli. biraz geniş ve dolgun kalçalı gir ve duz saçlı kızlar. hayalim bayılıyorum ya ama. esim tam tersi
Onu hayatima almak
Aşk zaten sacmalatir
hatırlamak istemiyorum :D
Direkt açılmak oldu
Sen benm idolümsün die yazmıştm yaw
Yatmak
Nefes almaak
Babasını dövdük arkadaşlarla
Universite secimi
PUAHAUSUSUAHSUHAUA enayi
@nutshellworm sensin enayi. Pisman olmadim ve bir cok arkadaslar edindim guzel anilarim oldu ve cok kolay bir universiteydi.
avuntu yonetimini anliyorum bende kaybettigim ihtimallerim icin kendimi ayni senin gibi avutuyorum , geçer.
@nutshellworm gecti zaten 7 sene oldu
Kıza vurmak...
sürekli yazmak
aşk çok saçma bir şey.
Yalvarmak..
evlenmek
1 ay aç kalıp para biriktirip hediye almak...
Bu yorum bitirdi beni
Ah bee
Sevildiğimi sanmak