Ben Emel 38 yaşındayım bakımlı güzel bir kadınımdır tabiki güzellik göreceli bir kavram ama ben dış gorunusumu hoş buluyorum kendime göre her neyse ben ilköğretim matematik öğretmeniyim, yaklaşık 6 aydır sürekli gittiğim bir dişçim var sanırım Şubat ayından beri ondan hoşlanıyorum ve o da benden hoşlanıyor gibi birlikte bazen hastane dışı çay kahve içiyoruz sinemaya gidiyoruz doğa yürüyüşü yapıyoruz kendisi 41 yaşında gayet bakımlı eli yüzü düzgün bi adam o da boşanmış ve 1 kızı var kızı hem büyük kanada da annesiyle kalıyor eğer ilerde olursak zaten benim için asla problem değil asıl problem çevremin bu birlikteliği onaylamaması çok kötü hissettiriyor babam bile sen boşanmış kadınsın elalemin adamıyla etrafta olman hoş olmuyor diyor. Ama ben onun yanında mutluyum çevreyi ve babamı aldırmak istemiyorum ama onları da kırmak istemiyorum. Onunla öyle huzurlu hissediyorum ki eski eşim bana hiç kadın olduğumu hissettirmemişti bana eşi gibi davranmıyordu ama onun yanında tam da kadın gibi hissediyorum.
Özetle bu yakınlığın şu yüzden olduğunu düşünüyorum yakışıklı olması ve mesleği gereği yakınımda olması
Sizce ne yapmalıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer