İlk erkek arkadaşımla evlendik kimseyle gezip tozmadım bir namussuzluk yapmadım 20 yaşında evlendim sadece kayınvalide sorunları ve eşimin beni görmezden gelmesi hep ailem demesi ezilmem sonucu boşanma aşaması girdim 6 aylık evliyim boşanmak için kimse evlenmez neden kötü gözle bakıyor erkekler napalım kaderimize susup oturup gençliğimizimi çürütelim aman dul demesinler zaten psikolojik çöküşe girmiş bir bayanı çevrenin baskısı nedir namusumla evlendim namusumla ayrıldım nedir bu sapık düşünceleriniz
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAynı sizin gibiyim ilk kız arkadaşım ile evlendim ama onun ailem dediği yer bizim yaşadığımız yer değildi. O her ailem dediği zaman içten içe her zaman acaba biz neyiz düşüncesinde boğuluyodum ve sizin gibi evimize sürekli akılları ve dahil olan birde kayınvalidem.. Çok sürmedi tabi ki de boşandık ama merak etmeyin siz bir bayan için her ne kadar zor ise bu yaşayan bir erkek olarak benim içinde zor. Boşanmış erkek lafını dahi kaldıramıyorum insanların bakışları içime içime vuruyor ama toplulumuz böyle ne yazık ki kimin içi yanıyorsa acısını o çekiyor kimse bir kere demiyor ne sorunlar yaşadı acaba.. üzüldü mü, acısı mı var sızısı mı var. Evlenmek yuvamı kurmak bu bakışlardan men olmak istiyorum
02 Yorumla
Soran+1 yılAllah yardımcınız olsun
Cevap sahibi+1 yılsağol
En İyi Cevaplar
+1 yılvalla kardeşm bizim toplumumuzda boşanmış kadın cinselliğe açtır mantığı olduğu sürece ya da kesin kadın bir namussuzluk yaptı düşüncesi olduğu sürece hep kötü gözle bakılacak en iyisi şunu yapmaya çalış eğer tamamen boşanmadıysanız eşinle boşanmak yerine uzlaşmya çalış derdini güzel sakin bir dille ifade et eğer baktın ki tam tersi tepki veriyor ozaman boşanmayı düşünebilirsin hayırlısı olsun kardeşim ne diyelim
016 Yorumla
Soran+1 yılBeni anlamayan bir adamla nasıl uzlaşayım 9 gündür baba evindeyim arıyıp sormadı bile 😢
- +1 yıl
bak sana şöyle bişey söyliyim babam annemi tam 5 yıl boyunca baba evinde bıraktı hemde çocuk olduğu halde annem susup oturmuş hiçbirşey yapmamış 5 yılın sonunda gelip karısına çocuğuna sahip çıkmış bu yanlış bişey mi evet çok yanlış bişey bence biraz daha sabret erkekler birşeyi kaybettikten sonra değerini anlar umarım kocan içinde bu durum çok geç olmaz bence hiç boşanma sonuçta aynı evde değilsiniz sennde acelen yok sadece otur dua et bekle inşallah herşey düzelir kardeşim sende çok kafana takıp canını sıkma herşeyin hayırlısı :)
- +1 yıl
bak yemn ederim şimdi annemle babam 50 yaşındalar ben daha tartışmanın dışına çıktıklarını görmedim nereye gitseler beraberler babam annemi artık yanndan ayırmıyor inşallah sizde düzelirsiniz bence acele karar verme bekle birazdaha
Soran+1 yılHuzur yokki düzelmez arada büyü işleri var gençliğimi çürütmüş olucam belki anlıcak 20 sene sonra ama olan yine bana olucak ben yıpranıcam mesleğim var ailem arkamda
- +1 yıl
ama bak kardeşim büyü var diyosun ozaman bu durum kocanın elinde olmayan sebplerden kaynaklanıyor demektir önce sen şu büyü işine çare bulmaya çalış Allahın izniyle herşey düzelir
Soran+1 yılGittik bir kere bozdurduk 1 ay iyiydi sonra yine kötü oldu birdaha gitmedik bozdursam yine yenilcek ömrüm hocalardamı geçicek ne halleri varsa görsünler dedim artık
- +1 yıl
bak bence son kez git bozdur artık kayınvalideni eve sokma çünkü aynı durum bizdede vardı babaannemin bize yaptırdığı büyünn haddi hesabı yoktu ne zaman babam annesine gitmek vazgeçti nede babannem bize gelmekten vazgeçti herşey düzeldi ve kayın validenin elinden bişey yiyp içmeyin sende kocanda
- +1 yıl
gerekirse kayın validenle aynı şehirde bile durmayın
Soran+1 yılBildiğimiz hoca yok kim yaptı onu bilmiyoruz bağlama büyüsü ve bir kadın dendi gerisini bilmiyoruz
- +1 yıl
bana özelden ulaşabilirmisin? büyünün kimin yaptığının bir önemi yok
Soran+1 yılMesaj atabilmem için +2 olmam lazımmış yazamadım
Soran+1 yılTakip attım
- +1 yıl
kardeşim kusura bakma bende mesaj atamıyorum +2 olmam lazım +2 olduğumda sana yazarım
Soran+1 yılSorun değil teşekkür ederim Allah razı olsun
- +1 yıl
sen bazı angutlara bakma kendini bilmez yorumlar yapıyorlar öncelikle hakkında hayırlısı olsun bak evlenmiş boşanmış bir kadın evlenmemiş bir erkekle evlenmek zorunda diye bir kural yok o yüzden kafana takma sen sadece yanlış yapma yeter seni kabul eden seven bu halinle kabul eder sever ama tabiki yuvanın dağılmasını istemem bazı şeylere kulaklarını kapat bazı kişilerini yorumlarını sen dikkate alma kardeşim :)
- +1 yıl
pardon düzeltiyorum evlenip boşanmış bir kadın evlenmiş boşanmış erkekle evlenmek zorunda bir kural yok bu durumu sorun edende varsa kendi bilir kardeşim
Allah büyüktür boşanan tanıdıklarım var.
Kimin ne gözle baktığını umursama.
Anlaşamamış ayrılmışsınız hayatına devam et. Belki daha iyi biri çıkar karşına02 Yorumla
SoranTeşekkür ederim Allah razı olsun
Gizli Üye(30-35)+1 yıl20 yasinda evlenen birine salak gozuyle bakiyor çünkü bazi erkekler. Okuyup kendi ayaklari uzerinde durmak yerine bir taraflari yanmış o yuzden evlenmis diye.
01 Yorumla
Soran+1 yılSalak değilim okudum ayaklarımın üzerindeyim sağlıkçıyım koca diye yanmadım sadece sevdim hep onu görmek istedim
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
11
Cevap
40Cevap
- Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
+1 yılCahillik gadasi
00 Yorumla
+1 yılÜzülme ve unutma; bu da geçer. İmtihandayız. Benim başımda da benzeri bir durum var. Seninle hemen hemen aynı durumdayım. Onun için seni çok ama çok iyi anlıyorum. Kim ne derse desin. Sen dürüstsün ya namussuzluk yapmadın ya ona bak. Böyle de devam et. Ağzı olan konuşsun bakalım. Bekâra karı boşamak kolay. Yaşayan bilir. Allah, bizim durumumuzda olanlarla beraber bize de sabır ve ileride daha hayırlılarını nasip etsin. O, herşeye hakkıyla güç yetirendir.
10 YorumlaBir insansın bedeni değil ruhu bakir olmalı , sen bu dünyada yargılama hakkına sahip yaradan Allah kullarına bu hakkı verme , ben şahsen yaptığım iyi kötü herşeyin sonucuna katlanmayi göze alarak yaparım kimsenin beni yargılama hakki veya öyle bir hak tanimam
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 543 cevap paylaştı.
+1 yılboşanan kişi ınsanlıktan cıkmaz sadece medenı durumu degısmıstır okadar. kimse de bosanmak için evlenmez akli melekelerı yerındeyse. o cevreyı mumkunse degıstir ozguvenını yıtırırsen ınsanlara istedıklerını vermıs olursun. oyle dusunenı hayatından cıkar muhatap olma ıs bulup kendı hayatını kur
00 Yorumla
+1 yılEvlenmis bosanmis bir kadinla hic evlenmemis kadin bence aynidir tek fark. Birinin ev ligi tatmis daha olgun ve daha deneyimli olmasidir diger turlu insanlari dul bakire evli gibi sinaflara sokmak etik değil bosanmak ta evlenmek gibi hayatini mi curutsun insan olmuyorsa ayrilmak lazim
00 YorumlaBekaretlerini kaybettikleri için ve kocalarına yakalanmak gibi bir dertleri olmadığı için daha rahat ilişkiye girilebilecek kadınlar olarak görülürler. Ayrıca önceki evliliklerinden cinsel yaşamı tattıkları için, bunun devamını da getirmek isteyecekleri düşünülmektedir. Bir nevi moron eylemidir işte.
00 YorumlaAyrılma sabret herşey zamanla yerine oturur düzelir, gençlikte bazı şeyler mantıksız gelir zor gelir yaşın ilerledikçe anlarsın ama inşallah boşandıktan sonra anlamazsın bunları ve dul olmak her zaman seni eksi bırakacak insanların gözünde, ben erkek halimle yaşadım bunları
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılHer düşünce aynı değildir herkese bakış açısı da aynı değildir. Aynı aileden iyi de çıkar kötü de. Aynı ilden iyi de çıkar kötü de. Aynı ülkeden iyi de çıkar kötü de. Aynı dinden iyi çıkar kötü de. Yani herkes 1 ayrı 1 bedendir. Her koyun kendi bacağından asilir. Her başı açık or... her başı kapalı namuslu diye bir kaide de yok, her dul or... her evlenmemiş bekar kız namuslu diye bir kaidede yok.
00 Yorumla
+1 yılKonu kötü gözle bakmak değil ülkemizde genel kanı kadınlar bakir olmasa özgürce sevilir e boşanmış kadın bakir değil o zamana ekstre sınır yok mantığı, oysaki durumun bunla alakası yok evli dul bekar farketmez bunun basit 7mak namuslu olmak ile alakası yok
00 Yorumla
+1 yıl1800 lü yıllardan sonra özellikle Fransız kadınlar cinselliği rahat yaşayabilmek için evlenip bekaretini verip boşanıyorlardı. Biz de ülkemiz kurulma aşamasında Fransızları örnek aldıkları için bu kültürüde getirdiler maalesef ve bu sebeple halen boşanmış kadınlara kötü bakılıyor ülkemizde...
00 Yorumla
+1 yılHay yaa bu allah 'ta ne diye kadına kızlık zarı koyar anlamış degilim. Aslında boyle zorluklar çeksin diye olabilir. Mesela sizinle aynı durumda olan bir erkek sizin gördüğünüz muameleyi görmez:) allah a sukredin.(!)
00 Yorumla
+1 yılİnsanlarımız ön yargılı maalesef :( evli olduğum halde bebeğimle dışarı çıkarken bile bana da kötü bakıyorlar dün bebeğimi hastaneye götürürken farkettim.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 323 cevap paylaştı. Önyargılar : mesela ''Neden boşandı, belki de kocası boşadı vs'' gibi.
Şahsen ben dediğin pencereden bakmıyorum00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 588 cevap paylaştı.
+1 yılAma kimseye bakma hayatını yaşa yarın bir gün psikolojik olarak yıprandığinda işler sarpa sardığinda o konuşanların hiçbiri bu parça ekmek dahi vermez
10 Yorumla
+1 yılEvlenicem boşanmıcam hiç kaldiramam bn Allah sabir versin size
01 Yorumla- +1 yıl
İnşaallah gönlüne göre birini bulursun. Yalnız büyük konuşma.
Abim olur mu? Mutlu değilsen Bosan. Neden kötü olsun? Boşver milleti
00 Yorumla
+1 yılyanılıyorsun kimse boşanmış kadına kötü ğözlen bakmıyor.. mutsuzsan boşanmalısın
00 YorumlaCok yanlis ya. Dul daha olgun daha kiymet bilen daha saugili oluyor ne istefigini bilen oluyor. Hayata farkli bakiyir bu guzel
00 Yorumla
+1 yılKotu gozle bakmam ama evlenmis bosanmis kadin misal bana gire degil kendi dengini bulursun evlenmis bosanmis biriyle tekrardan evlilik yapabilirsin
017 Yorumla
SoranNeden hiç evlenmemiş biri ile olamaz mı
- +1 yıl
Olamaz bana gore degil ne yapayim evlenmis bosanmis kadini
- +1 yıl
Ben evlenmedim daha
- +1 yıl
kardeşim öyle düşünme anlaşabildikten sonra neden evlenmiş boşanmış bir kadınla evlenilmesin ki sen eğer kızlık zarını sorun edersen sana şunu söyliyim namus sadece iki bacak arasında değil kadının boşanma sebebine bakarsın iyice mantık süzgecinden geçirirsin olur verirsin tamam boşanan kadın eğer kocasını aldattığı için ya da namussuzluk yaptığı için boşanmışsa o kadını bende almam
- +1 yıl
@anstezisstt kizligi sorun ederim baskasinun altina yatmis kadinla isim olmaz ne yapayim baskasinin altinda inlemis kadini bu kocasi olsada.
- +1 yıl
@anstezisstt her ne sekil olursa olsun anlassam dahu dunyanin en iyiside olsa uyumsuz yani olmax dullar dullarla evlenir bekarlarla degil
Soran+1 yılBu düşüncelere sahip şerefsiz bir erkeksin sen milletin kızına karısına bakarken birlikte olurken iyi erkeksin sonuçta dimi namusuyla evlenmiş ayrılmış bir kadın kötü seninde kızkardeşinin kuzeninin hatta ilerde kızının başına gelebilir evlilik kumar gibi ne olacağını bilemezsin benim başıma gelmez deme hayatının kanunu bu
- +1 yıl
bak kardeş bilmediğin şey hakkında hüküm veremezsin sonuçta kadın ya da erkek farketmez zina yapmamışsa temizdir ve kuranda ayette şunu söyler Kötü kadınlar, kötü erkekler içindir. Kötü erkekler, kötü kadınlar içindir. Temiz kadınlar, temiz erkekler içindir. Temiz erkekler, temiz kadınlar içindir. İşte onlar, (kendileri haklarında) söylenenlerden berî (uzak) olanlardır. Onlar için mağfiret (günahların sevaba çevrilmesi) ve kerim (Allah’tan ikram edilen) rızık vardır. NUR suresi 26. ayet şimdi sen sadece yaşamış olduğu cinselliği sorun ediyosun kardeşim ne malum sende daha önce başka bir kadınla evlilik dışı ilişki yaşadığın
- +1 yıl
Bos yapma mk elime kiz eli degmedi kimsenin karisina kizina irzina yan bakacak kdr p. c degilim gidip onu o boku yiyenlere soyle
- +1 yıl
@anstezisstt kardesim gunah olmayabilir benim tercihim bu evlenmis bosanmis. biriyle ben neden evleneyim daha sevgilim bile olmamis
- +1 yıl
@anstezisstt ben bu arkadas kirli demedim ki sonucta biriyle birlikte olmus mu olmus bana gore degil ben bakirsem. bakire isterim
- +1 yıl
@anstezisstt yoksa ben bu soruyu soruyu arkadasa namussuz demiyorum temiz bir kardesimiz.
- +1 yıl
ulan at kafası kim boş yapıyor gelip burda bilmediğin konu hakkında hüküm vermeye çalışıyon tirrek asabımı bozma
- +1 yıl
bak güzel kardeşim tamam tercih senn tercihin bakire bir bayan isteyebilirsin ama söylediğin sözlere dikkat et karşındaki insanı incitir ulan kız zaten psikoloijk olarak çöküş durumda sende böyle konuşursan daha kötü oluyo
- +1 yıl
@anstezisstt kardes sana demedim ki kiza dedim 😂ne ustune aliniyosn
- +1 yıl
@anstezisstt la mal ne hukmu vermisim kadina o ruspu mu dedim ben bosanmissa bosanmis ne yapam mk temizde olsa kadin ben bakirim bakire istiyorum amladin
- +1 yıl
@anstezisstt yav kzia birsey mi dedimki. Morali bozuluyor sadece ben kendi dengimi istiyorum dedim ben istemiyorum diye baska erkeklerde benim gibi yapacak kac milyon erkek var kendi dengini bulur illaki
Evet bazen insanlar bu durumun nasıl olduğunu bilmeden yargılıyorlar
00 Yorumla
+1 yılDul kadinlara kötü gözle bakılıyor maalesef kocaları ayartilir diye kötü gözle bakarlar başka erkeklerle ilişkisi vardır diye kötü gözle bakarlar
00 Yorumlaben öyle kötü gözle bakmıyorum aksine hakkınız varsa desteklerim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe ilk nede sonsun. Başkası yüzünden kötü bir hayat yaşamaktansa kendi bildiğin kötüyü yasamak daha iyidir.
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılŞimdi sizin kızlık Zarınız yok ya o yüzden herkese gelenler önümüze gelenle yatacak gözüyle bakıyorlar
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılKötü göz demeyelim daha özgür ve alışmışlığı olduğundan korkacak kaybedecek bir şeyi olmadığı içindir
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBoşanmış kadına toplum, başarısız ve sonraki hayatında ''kullanılmış 2. el'' olarak bakıyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDul kadınların ihtiyaçlarını karşılamayamadiklari düşünülür
00 Yorumla
+1 yılboşver sen insanları evlenmek zorundamısın tekrardan tek başına yaşa hayatını
00 YorumlaAllah hayırmışım yapsin senin için boşver başkalarının senin için ne düşündüğünü
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 962 cevap paylaştı.
+1 yılToplumun bakış açısı böyle burdan yazamayacağım düşüncelerde var
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılboşanmış kadını elde etmek dahakolay ondan galıba cunku bırkez tadını almış tekrar canı ısteyecek mutlaka
02 Yorumla
Soran+1 yılİşte bu sapık düşünceleriniz yüzünden toplum baskısı yüzünden birçok kadın depresyona giriyor birkez tadını almış ne demek bu nasıl sapık bir düşünce kimin ne yaşayıcağı bilinmez herkesin evladı kızı oğlu var namusuyla boşanan bir kadın neden zina yapsın serefsizsiniz sizin düşünceleriniz serefsiz
Cevap sahibi+1 yılbunu bız demeyoruz boşanamış kadınlar yapıyor tadına bakan doyamıyorbu tamamen kadınlarla alakalı
Gizli Üye(30-35)+1 yılsonuçta bakire değilsin.
eşin seni skti
bir başkası seni neden alsın.
hiç el değmemişi varken05 Yorumla- +1 yıl
O zaman dul erkeklere niye önceden başka karı sikmis bu el degmemisini bul demiyosunuz serefsizler
Cevap sahibi+1 yıl@izmirlitiramisu bakire kız istemek şerefsizlik değil ki
ben bakirim
bakire kadınlada evlenmek hakkım- +1 yıl
Sen çeşit bir oçsun?
- +1 yıl
Siz bakır olmayan erkeğe aynı muameleyi yapmiyosunuz sorun bu. Senin dediğin farklim
Cevap sahibi+1 yıl@izmirlitiramisu tamam kız ben alıcam seni :D
+1 yılCunku toplumun zihni bozuk..
00 YorumlaHangi kadına kötü gözle bakılmıyor ki?
10 Yorumla
+1 yılamann salla iyi yapmissin
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 876 cevap paylaştı. Genelleme yapmamak gerek
00 Yorumla
+1 yılKullanılmış bir atık gibi görüyorlar seni.
00 Yorumla
+1 yılBen kötü gözle bakmam.
00 Yorumla
+1 yılKim diyo bunu ya diyenler serfszdr. Mk onlarin ben
00 YorumlaŞerefsiz olduklarından
00 Yorumla
+1 yılNe alaka herkez öyle degil
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 6,4b cevap paylaştı. Erken evlenme gereksiz
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBakılmıyor... Daha elde bir görülüyor...
00 Yorumlaevet haklisin.
00 Yorumla
+1 yıleeee burası zihniyetin ölmüş olduğu bir ülke
10 YorumlaÇünkü; Türkiye.
11 Yorumla
Soran+1 yılGüzel cevap haklısınız
+1 yılÖyle bir şey yok
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoşver Allah biliyor
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet 😢
+1 yılsıkma canını..
00 Yorumlabakan o. cocugudur
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKonusmak ister misin
00 Yorumla
Devamını Gör(36)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar