Neden boşanmış kadınlara kötü gözle bakılıyor?

İlk erkek arkadaşımla evlendik kimseyle gezip tozmadım bir namussuzluk yapmadım 20 yaşında evlendim sadece kayınvalide sorunları ve eşimin beni görmezden gelmesi hep ailem demesi ezilmem sonucu boşanma aşaması girdim 6 aylık evliyim boşanmak için kimse evlenmez neden kötü gözle bakıyor erkekler napalım kaderimize susup oturup gençliğimizimi çürütelim aman dul demesinler zaten psikolojik çöküşe girmiş bir bayanı çevrenin baskısı nedir namusumla evlendim namusumla ayrıldım nedir bu sapık düşünceleriniz
Neden boşanmış kadınlara kötü gözle bakılıyor?
Cevapla