Erkeklerin ilk aşkı dışında hayatına giren diğer kişileri sevdiğini düşünmüyorum, haksız mıyım?

İlk aşkı olunmayinca sevmiyorlar çünkü tüm sevgisini onda harcıyorlar zaten eğer acı bir şey yaşamışsa da ketum acımasız birine dönüşüyorlsr. Kısacası erkekler acı çektiren kadınlara bağımlı oluyorlar onlara anlayışlı olan tipleri cepte görüyorlar

Güncellemeler
+1 yıl
Dediğim şeyi doğru bulmayan erkekler özellikle kendi cinsiniz bile kabul ediyor siz neyin tribindesiniz aklınız sıra yarabandı olarak kullanacaksınız kadınları
Erkeklerin ilk aşkı dışında hayatına giren diğer kişileri sevdiğini düşünmüyorum, haksız mıyım?
Cevapla