Erkeklerin artık gerçekten sevgiyle/aşkla ilgilenmediğini düşünüyorum. Haksız mıyım?

döneme bakınca bana öyle geliyor. aşk/sevgi pek umurlarında değil gibi. öpecek biri olsun, arayınca gelsin yeter kafasındalar.

Erkeklerin artık gerçekten sevgiyle/aşkla ilgilenmediğini düşünüyorum. Haksız mıyım?
Cevapla