• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Çoğu erkeğin sevilmeyi hak etmediğini düşünüyorum. Haksız mıyım?

IamTamo23
IamTamo23 Takip Et
Xper 7 Yaş: 25
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1112
Yapay Zekaya Sor

Gerçekten çoğu erkek sevilmeyi hak etmiyo

Güncellemeler
+1 yıl
50/50
Çoğu erkeğin sevilmeyi hak etmediğini düşünüyorum. Haksız mıyım?
Cevapla
Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
23 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Quiet_Queen
    Quiet_Queen Takip Et
    Yoda Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl

    Psikolojide birşeyleri hak etmekle ilgili kurduğun cümlelerde hak etme duygusuyla ilgili tamamlaman gereken şeyler olduğu anlamına gelir.

    Çoğu erkeğin sevilmediğini düşünüyorum. Haksız mıyım?

    Bir kadın olarak bu durumla ilgili çoğu erkeğin sevilmemesiyle ilgili tam olarak ne hissediyorsun?
    Çok mu kırdılar seni? Kullandılar mı? Verdiğin sevgiyi, değeri bir kalemde sildiler mi? Sana nankörlük mü yaptılar? Neden böyle düşünüyorsun?

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • FikretinMücadelesi
    FikretinMücadelesi Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    @GİZLİ ÜYE Öyle cevap verip engel atmakla olmuyor o işler kardeşim.

    1. Eskort evlerine gidenlerin dörtte üçü cinsel açlık çeken zorunlu bakirler falan değil evliler ve sevgilisi olan bekarlardır. İllegal ve gayrı meşru olan her şey daha tatlı gelir. Ne yani eskorta gitmek aldatmak sayılmıyor mu?

    2. Red Pill'i ben de okudum. Beta erkek, kadına ulaşamayan erkek demek değildir. Alfaların sadece skor üstünlüğü fazladır. Çünkü doğal arzu yaratan genlere sahiptir. Betalar ise bilumum maddi kaynaklara ve statüye sahipse kadınlara ulaşabiliyor. Maddiyat ve statüyü betayı alfa yapmaz. Sağlam genlere ve alfa zihin setine de sahip olması gerekiyor. Yoksa yaşayacağı ilişkiler beta zonunda olur.

    3. Kadınlara hiçbir şekilde ulaşamayan erkek, beta değil insel erkektir. Onların hem fiziksel özellikleri hem maddi kaynakları yetersizdir. Beta erkek, kadınlara ulaşamayan başarısız erkek demek değildir. Doğru kaynaklardan oku Red Pill'i. Beta erkek demek, sisteme uyumlu, takım oyuncusu, tek başına inisiyatif alamayan, kadınlarla ilişkilerinde maddi/duygusal sağlayıcılık yaparak başarılı olan kimselerdir ki bunlara beta bux denir bunlara.

    İnsellerin erkek popülasyonu içindeki oranının yüzde 15-20 aralığında olduğu tahmin edilmektedir.

    İnternette tarama yaptım. Aldatma konusunda erkekler ve kadınların aldatma oranlarına dair farklı rakamlar verilmesine rağmen tüm araştırma sonuçlarında erkeklerin sayısal/oransal olarak daha çok aldattığı tespit edilmiş. Eskorta giden evliler ve sevgilisi olan bekar erkekler bu rakamlara dahil değildir.

    #FİKRETDOĞAN

    1
    1 Yorumla
    • FikretinMücadelesi
      FikretinMücadelesi
      +1 yıl

      @GİZLİ ÜYE Kendi söylediklerine kendin bile inanmıyorsun ki cevap duymamak için engel atmışsın.

      Erkeklerin büyük çoğunluğu aldatıyor doğru ama o senin bahsettiğin azınlıkta kadınlarla aldatıyor.

      Türkiye'de cinsel açlık diye de bir şey yok. Darı ambarında yaşayıp da açım diyen birileri var. Mcdonald's ve Starbucks'tan çıkmayıp da aç olduğunu iddia edenler var. Senin cinsel açlık dediğin şey de bu.

      Yorumla
  • oɿƚꙅɘɒm
    oɿƚꙅɘɒm Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Bilmukabele, çoğu kız da aynı şekilde sevilmeyi hak etmiyor. Kim buna değerse sevgiyi ona vermek lazım. Bunun daha önceki olumsuz bir tecrübe karşılığında düşünüldüğü çok açık ve belirgin.

    0
    0 Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl

    Mesafe altın kural, erkek veya kadın farketmez tüm insanlardan uzak olmak vazgeçilmez bir huzur şartı. Hayvanlardan başka kimse sevilmeyi haketmiyor. Hayvanlar da insanları sallamıyorlar zaten, umurlarında bile değil insan denilen jokerler.

    1
    2 Yorumla
    • ᎠüᏃᎶüᏁᎪᎠᎪm
      ᎠüᏃᎶüᏁᎪᎠᎪm
      +1 yıl

      3 kedim var, insanlardan daha değer veriyorlar kedi olsalar bile.

      Yorumla
    • Emineee93
      Emineee93
      1 yıl

      @ᎠüᏃᎶüᏁᎪᎠᎪm çünkü hayvanlar sevgi frekansındalar.

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
+1 yıl
  • Aşko Kuşko burada, aşk konusunda esprili ama gerçekçi bir bakış açım var! 😉 Hani derler ya, "Sevilmek her canlının hakkı" diye, aslında temelde bu doğru ama haksız da değilsin tatlım. Hem erkeklerin hem de kızların arasında sevilmeyi hak etmeyenler çıkabiliyor. Önemli olan karşılıklı saygı, anlayış ve içtenlik. Sevgi, emek isteyen bir iş sonuçta. Flörtöz tonumla söylüyorum: Kendini sevdirecek şeyler yapmak, sevmek kadar önemli. Sevgi, karşılıklı bir şey sonuçta. Sevmek de, sevilmek de ciddi iş. 😌❤️ Aşkın o derin sularında yüzerken herkesin sevmeyi ve sevilmeyi hak ettiği o mutlu orta yolu bulmasını diliyorum. 🌈💖

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

89

Cevap

118

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.

    Evet bence de

    0
    0 Yorumla
  • BirazAgresif
    BirazAgresif Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Türkiye'de ki kadın & erkekler neden sürekli bu tarz polemikler yaratır, kedi köpek gibi birbirlerini vurmaya çalışırlar hiç anlamıyorum.

    Benzer bir soruyu geçenlerde bir erkek sormuştu sitede. Hayatınıza giren, karşınıza çıkan 3-5 soytarı yüzünden nefret dili kullanmaya ne gerek var.

    Günümüzde zaten sevgi diye bir şey yok ki. Sadece bir bedene, cinselliğe önem veren erkek sürüsü var. Öte yandan Allah'a tapar gibi paraya tapan, arabaların ön koltuğunda afedersiniz süs köpeği gibi oturup sahibinin onu bir yerlere götürmesini bekleyen kadın sürüsü var.

    Birde bunların yanında çok istisna da olsa güzel kadinlar ve adamlar var. Gerek yok böyle bu tarz muhabbetlere.

    1
    1 Yorumla
    • FikretinMücadelesi
      FikretinMücadelesi
      +1 yıl

      👏👏👏👏👏

      Yorumla
  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.

    Temeli iyi insan ve kötü insan oluşturuyor.
    İnsan ne kadar da ben sevmek sevilmek istiyorum desede seçim ve tercihleri onun aslında nasıl bir insan isteğini açık şekilde ortaya koyuyor kabul etsekte böyle, etmesekte.
    Gerçek olanı insanın kendini bilmesi ve kendisine doğruyu soylemesidir.
    Ve bununla kalmayıp bunu fiile dökebilmesidir.
    Sadece kadın ya da sadece erkek olarak değil pastanın tümü üzerinden insan olarak bakmamız gerekir konuya.
    O zaman tercih ve seçimler daha doğru , daha gerçek ve yerinde olacaktır.
    Sonuç olarak erkeği isteyen kadın, kadını isteyen de erkek.

    0
    0 Yorumla
  • Ali_fly
    Ali_fly Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Kesinlikle katılıyorum. Ama kızların da çoğu sevilmeyi hak etmiyor. Zeki, karakteri düzgün, efendi, adam olan erkekler yerine, karakteri yerlerde gezen erkekleri tercih ediyorlar çünkü. Neden böyle yaptıkları halen çözülememiş bir meseledir. Kızlar daha sevmenin ne olduğunu bilmiyorlar.

    Erkeklere gelecek olursak, onların da çoğu sevmenin ne olduğunu bilmiyor.

    Sevginin dereceleri sırasıyla şöyledir: Hoşlanmak, sevmek, çok sevmek, gerçekten sevmek. Bu saydığım kavramların hepsi tamamen farklı şeylerdir. Bu kavramlar arasındaki farkı ayırt edemeyen kızların/erkeklerin gerçek anlamda sevmesi söz konusu değildir.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yok erkeklerimizin çoğunluğu, kadınlarımızın daha iyi. Zira kadınların yedeğinde tuttuğu erkek kadar, yedeğinde kız tutan çok erkek yok. Çünkü kadınlar, daha fazla talep görüyor. Kaldı ki Türk erkek nüfusunun çoğunluğu hanımcı olup bu hanımcı erkekler sayısız erkeğin altından kalkan kadınları çocuğunun annesi yapıyor ve bu kadınlar daha sonra bu erkekleri bile aldatıp sömürüyor. Bu yüzden ben asıl kadınların ezici çoğunluğunun , sevgiyi hak etmediklerini düşünüyorum. Kaldı ki aldatmak, kadınlar da çok daha yaygın. Çünkü kadınlar, çok daha yoğun talep görüyor. Hiç kovalamalarına bile gerek yok, erkeklerin ise eşlerini aldatabilmesi için; baya kovalaması lazım. Her türlü kadınlar, daha kolay aldatıyor

    3
    13 Yorumla
    • theNitroZeuss
      theNitroZeuss
      +1 yıl

      Yorumlardaki kadınlara baksana kendilerini hint kumaşı sanıyorlar. 🤣.

      Yorumla
    • FikretinMücadelesi
      FikretinMücadelesi
      +1 yıl

      Son kısma itirazım var. Yanlış anlaşılmasın hanımcı ya da meriç değilim. Kadınların daha çok talep gördüğü doğru ama erkeklerin aldatma oranı tüm erkekler içinde yüzde 80'lerde. Kadınların aldatma oranı yüzde 40'ı geçmiyor her şeye rağmen.

      Aldatan kadınların büyük çoğunluğu erkeğini tek bir erkekle aldatıyor ve terketmek için aldatıyor. Aldatan erkeklerin büyük çoğunluğu kadınlarını birden çok kadınla aldatıyor ama evdekini bosamiyor. Eğlencesine aldatıyor.

      İlişkisi olan erkeklerin büyük çoğunluğunun yedeğinde kızlar var. Yedeğinde kız olmayan erkek ya evlidir ya da zorunlu bakirdir. Ayrıca kadınlar, evli erkekleri çekici buluyor. Çünkü kadınların gözünde evli erkek, tercih edilmiş erkektir ve değerli erkek olarak görülüyor kısmen.

      Kadınların daha çok aldattığı tezi evrimsel olarak doğru değil. Medeni Kanunlar icat edilene kadar erkekler hep çok eşli olmuştur. Medeni Kanun sonrasında birçok erkek sadece kağıt üzerinde tek eşlidir. Özellikle yüksek gelirli olup da metresi olmayan erkek yok gibi.

      Kadınların tabi ki kovalamasına gerek yok. Gözüne kestirdiği erkeğe sinyali çakıyor. Erkek hemen orada bitiyor.

      Şu zamanda parası ve arabası olan erkeklerin kimseyi kovalamaya ihtiyacı yok. Yüksek değerli erkekler, kadın kovalamıyor. Kadınlar, onların etrafında kümeleniyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @FikretinMücadelesi vallah erkeklerin %80 nin aldatabiliyor diyebilmemiz için ; %80 nin kadına ulaşabiliyor olması ve cinsel açlığın neredeyse hiç olmaması demek. Ama ben erkeklerin her kesiminde, cinsel açlık görüyorum. Nereye gidersem gideyim kadına ulaşamayan beta erkek oranı, kadına ulaşabilen alfa erkek oranından baya yüksek. Zaten escortların, günde dokuz erkek kabul etmesinin başka nedeni olamazdı. Çünkü escort son çare olup kadına ulaşabilen hiç bir erkek, escorta gitmez. Çünkü escortlar, genelde kötü muamele yapıyor. Şayet ben iki kere gittim ve 31 daha iyi diyorum. Ama escortlar, fena talep görüyor. Eğer %80 gerçekten kadına ulaşabilse, escortlar talep görmez. Yani Türk erkeklerin büyük çoğunluğu, kadınlara ulaşamıyor; çünkü aileleri ezik beta olarak yetiştiriyor. Kadınlar da ezik erkekleri sevmez. Hal böyle iken kadınların, daha çok aldatması daha bilimsel bir gerçek ki yapılan araştırmalar Türk erkek nüfusunun çoğunluğunun beta olduğunu gösteriyor. Zaten alfa (güçlü erkek ) nüfus yapısına sahip olsak, elin sığınmacısı her yerde Türkleri dövmezdi. AMA maalesef çoğunlukla hep dövülüp kaçan Türkler oluyor.. Türk erkekleri, son 30 senede ciddi yumuşadı. Bu durum, hem cinselliğe hem de kavgacılık özelliğimize yansıdı. Umarım bundan sonraki yeni nesil, aileler tarafından alfa yetiştirilir. Zaten sığınmacılar sayesinde, artık alfa nesil yetişmesini bekliyorum. Ya alfa olarak yetişecekler ya da ülkelerini kaybedecekler. Zor şartlar ise, alfa erkek yetiştirir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben de beta olarak büyütüldüm. Ama son 6 aydır, alfa olmaya karar verdim. Red pili benimsedim ve İyi bir ilerleme kaydettim. Ama hep evlilik düşünen kadınlar denk geldi ve tam da ortamı değiştirip başka atılımlar yapacam derken , kpss çıktı. 2025 de alfa yeteneklerimi, geliştirmeye devam edeceğim artık..

      En azından, kadınlara nerede ulaşabileceğimi öğrendim. Bir taraftan güçlü olabilmek için, av tüfeği aldım ve atıcılığımı baya geliştirdim. Kpss den sonra, avcı kulüpleriyle domuz avına çıkıp domuz vurdukça özgüvenimi geliştirip güçlenmeye bakacağım. Çünkü Özgüven gelişmesi ve fiziki anlamda güçlenmek, kadınlara karşı da olumlu etki yapar. Alfalığın temeli de özgüven ve güçlü yapıda olmaktır. Güçlü olursan, emperyalistlerin her daim iştah kabarttığı ülkeni de korursun ve kadınlara da rahat ulaşırsın. Yaklaşık, 2022 den beri ekonomik özgürlüğüm var. 2 sene geç kaldım, yapacak bir şey yok. Zira ekonomik özgürlüğünde olması lazım, kadınlara açılabilmek için. Ayda ortalama asgari ücretin yarısı kadar, bütçe ayırmak lazım ki önceki evlilik düşünen kadınlara bu kadar gitti. En fazla bir ay denerim bir kızı. . Önümdeki maçlara , bakacağım artık..

      Yorumla
    • FikretinMücadelesi
      FikretinMücadelesi
      +1 yıl

      1. Eskort evlerine gidenlerin dörtte üçü cinsel açlık çeken zorunlu bakirler falan değil evliler ve sevgilisi olan bekarlardır. İllegal ve gayrı meşru olan her şey daha tatlı gelir. Ne yani eskorta gitmek aldatmak sayılmıyor mu?

      2. Red Pill'i ben de okudum. Beta erkek, kadına ulaşamayan erkek demek değildir. Alfaların sadece skor üstünlüğü fazladır. Çünkü doğal arzu yaratan genlere sahiptir. Betalar ise bilumum maddi kaynaklara ve statüye sahipse kadınlara ulaşabiliyor. Maddiyat ve statüyü betayı alfa yapmaz. Sağlam genlere ve alfa zihin setine de sahip olması gerekiyor. Yoksa yaşayacağı ilişkiler beta zonunda olur.

      3. Kadınlara hiçbir şekilde ulaşamayan erkek, beta değil insel erkektir. Onların hem fiziksel özellikleri hem maddi kaynakları yetersizdir. Beta erkek, kadınlara ulaşamayan başarısız erkek demek değildir. Doğru kaynaklardan oku Red Pill'i. Beta erkek demek, sisteme uyumlu, takım oyuncusu, tek başına inisiyatif alamayan, kadınlarla ilişkilerinde maddi/duygusal sağlayıcılık yaparak başarılı olan kimselerdir ki bunlara beta bux denir bunlara.

      İnsellerin erkek popülasyonu içindeki oranının yüzde 15-20 aralığında olduğu tahmin edilmektedir.

      İnternette tarama yaptım. Aldatma konusunda erkekler ve kadınların aldatma oranlarına dair farklı rakamlar verilmesine rağmen tüm araştırma sonuçlarında erkeklerin sayısal/oransal olarak daha çok aldattığı tespit edilmiş. Eskorta giden evliler ve sevgilisi olan bekar erkekler bu rakamlara dahil değildir.

      Yorumla
    • FikretinMücadelesi
      FikretinMücadelesi
      +1 yıl

      Erkeklerin büyük çoğunluğu aldatıyor doğru ama o senin bahsettiğin azınlıkta kadınlarla aldatıyor.

      Türkiye'de cinsel açlık diye de bir şey yok. Darı ambarında yaşayıp da açım diyen birileri var. Mcdonald's ve Starbucks'tan çıkmayıp da aç olduğunu iddia edenler var. Senin Türkiye'de cinsel açlık çekiyoruz dediğin şey de bu.

      Mesela beta ya da alfa olmak değil. Kaldı ki hiç kimse de yüzde 100 alfa ya da yüzde 100 beta değil.

      Kadına ulaşamayan erkek yoktur. Parası olmayan, arkadaş çevresi olmayan erkek vardır.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @FikretinMücadelesi engel atmamışım sana. Soran, engel atmış olabilir. Şimdi hangi uzmanı dinlesem, toplumda cinselliğe ulaşamayan erkeklerin çoğunlukta olduğunu söylüyor. Ben kendi çevremden de böyle görüyorum. Hat da maddi durumu iyi olan biri biliyorum ama kadınlara ulaşamıyor. Escortlar da tatmin etmiyor, çünkü kadınlar sadece sevdiği erkeğe zevk vermek ister. Bir de Yakışıklı olup da kadınlara ulaşamayanlar da var. Ama asgari ücret alıp kadınlara ulaşanlar da var. Bunlar hep alfa erkek olup olmamaktan kaynaklanıyor işte.. Vahşi, kavgacı ve özgüvenli erkek talep görüyor. Ancak çoğu erkek , ailesi tarafından beta olarak yetiştiriliyor. Sonradan alfa olmak da kolay bir şey olmadığından, escortlara giden artıyor , bunlar da erkeklere yetemiyor ve kalite düşüyor. Belli ki sen, kadınlardan talep gören %30 luk kesimin içinden çıkmıyorsun. Benim çevremde, kadınlara ulaşabilenler baya az. Onlarla seks yapacak kızlarla konuşmaya gittiğimde ise, tecrübemin olmadığını bir şekilde anlayıp benden uzak duruyorlar. Ama zamanla, çözecem. 50 yaşıma kadar, zamanım var. Henüz, 28 yaşımdayım. Bir çok erkeğin de betalıktan kurtulması için, çabalıyorum. Hal böyle iken, kadınların daha çok aldatması ve boşanma davalarını açmalarında cesur olması; oldukça normal ki ben de araştırdım ve kadınlar daha çok aldatıyor. Ayrıca boşanma davalarını, kadınlar açıyor. Çünkü çoğu beta erkekle evlendiklerinden, yerlerinin doldurulması kolay olduğundan; boşanma davası açmakta korkmuyorlar. Erkek toplumunu, kendi çevrenden ibaret görme.. Öyle canım aç erkekler var ki bir kadın bakireyim dese, hemen inanıp nikahı basıyorlar. Bunlar hep, cinsel açlıktan kaynaklanıyor. Şayet ben, benimle cinsellik yaşayıp tatmin etmeyen kızla evlenmem. canım olmadığım için, alfa olacağımı da inanıyorum

      Yorumla
    • FikretinMücadelesi
      FikretinMücadelesi
      +1 yıl

      Burada asıl konumuz kadınlara ulaşılabilirlik değil aldatma meselesi üzerine. Benim adıma da yorum yapma. Ben kendimden bahsetmedim. Meseleleri şahsilestirme. Senin hayatınla ilgili yorum yapmadım. Bana ne ya senin alfalığın, betalığın.

      Uzmanların kastettiği şey partner havuzunun kadınlara göre daha düşük olması. Bu dünyanın her yerinde böyle. Bir chad erkeğin bile sosyal medyada ortalama bir kız kadar potansiyel partneri yoktur. Yoksa erkeklerin büyük çoğunluğunun hayatında hiçbir kadın olmaması değil.

      Tekrar söylüyorum. Alfalarin skor üstünlüğü vardır bu bir gerçek. Çünkü hem sağlam genlere hem de iyi maddi imkanları var. Beyaz yakalı betalar da maddi duygusal sağlayıcılık ile sınırlı sayıda kadına ulaşabiliyor. Bunlar cinsel açlık yaşayan adamlar değil.

      İnseller ve alfalarin nüfusu azınlıktır. Betalarin nüfusu çoğunluktur. Onlar da ya parasıyla ya da girdiği sosyal çevrelerde tanıştığı kadınlar olur. Bu kadınlara maddi duygusal yatırım yapar. Bir kısmı cinsellik verir bir kısmı vermez.

      Sen nerede araştırma yaptın da doğru sonuca vardın.

      tr.euronews.com/.../avrupada-esler-birbirini-neden-aldatiyor-aldatan-kadin-orani-artiyor

      Yorumla
    • FikretinMücadelesi
      FikretinMücadelesi
      +1 yıl

      Kesin malum partinin seçmenisin. Kafadan konuşuyon araştırdım bilmem ne diye. Bir de meseleleri şahsileştirme. Senin hayatın beni, benim hayatım da seni ilgilendirmez.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yoo ben, zafer partiliyim. Bir şey bilmeden, atıp tutuyon.. kemalistlerin içinden de kadına ulaşamayan çok erkek var. DR. red pili dinliyorum, betalar çoğunlukta diyor şayet. . Ayrıca akpliler, evlenmeden seks yapmaz. Bunu, kafan basman gerekirdi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      www.google.com/.../kadinlar-mi-daha-cok-aldatiyor-erkekler-mi%3famp

      2019 yılında kadın ve erkek aldatması eşitmiş. Yıl 2024, elbet artmıştır. Zaten kadınlar, erkeklerden farklı olarak yakalanmıyor.. çünkü, aldattığı kocaları genelde canım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ama alfaların oranı, zamanla artacak. Benimle burada tartışman, boşuna senin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kemal Kılıçdaroğluna gittim, oy verdim ben. Evlenmeden cinselliğe de karşı değilim. Yani akpli yaftasını, hakaret sayarım. Ama Kemal, pkkaya yakınlığı yüzünden seçilmeyi beceremedi. Artık vatandaş yapılacak sığınmacıların yüzünden, muhalefetin seçilmesi imkansız. Yani Bir de sığınmacıların ileride çıkaracağı sorunlarla başımız dertte. Bunlarla hep biz uğraşacaz. Tek sıkıntı, kadına ulaşamamak olsa ; umrumda olmaz.

      Ama ülkenin geleceği, çok kötüye gidiyor. Daha fazlası gelecek bir de.. tedirginim hem de çok. Artık, bu ülkeye şeriat gelmesi artan sığınmacı nüfusuyla kolaylaşacak. İnan bana sığınmacılar, kadına ulaşamamaktan çok canımı yakıyor. Ama yapacak bir şey yok, çoğrafya kaderdir. Dünyanın en tehlikeli çoğrafyalarından birinde yaşıyorsak, bedelini ödeyeceğiz.

      Yorumla
  • aşkkadamıı0
    aşkkadamıı0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Çoğu Kadınlar da aynı şekilde bizim açımızdan merak etme. Kadınlar erkeklerden daha çok ne istediğini bilmiyor. Ve kadınların erkeklere önyargı ile yaklaştığı konuların hepsi kendilerinde mevcut. O yüzden fazla erkekler üzerinden kendinize prim kasmayın

    0
    0 Yorumla
  • vysel_akts
    vysel_akts Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    O sevilmeyi haketmeyen erkekleri siz kadınlar yetiştiriyorsunuz farkında mısınız? Erkekler sizin eseriniz, bu yüzden şimdi aynanın karşısına geçip kendinizi suçlayıp kendinize hesap sorabilirsiniz

    4
    3 Yorumla
    • viridian
      viridian
      +1 yıl

      babanın eli armut mu topluyor

      Yorumla
    • vysel_akts
      vysel_akts
      +1 yıl

      İşinize gelince biz kadınlar sayesinde siz varsınız sizi yetistiren biziz demeyi biliyorsunuz ama. Noldu da şimdi babayı da dahil etmeye çalışıyorsun? 😉

      Yorumla
    • viridian
      viridian
      +1 yıl

      Kime diyorsun

      Yorumla
  • KaRTaL_27
    KaRTaL_27 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 66%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 845 cevap paylaştı.

    Ne düşünürsen düşün bir kızı kırk erkek sever o gider nerde bi sevmeyen ilgilenmeyen var gider onu sever bunun adınada aşk diyler

    5
    0 Yorumla
  • Yalniz_Kurt89
    Yalniz_Kurt89 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 94%
    +1 yıl

    Belki yaşadıkların sana böyle düşünmeni gösterdi ama sevilmeyi haketmeyen insan haketmez bunun erkeği kadini olmaz. Bence biraz sakin ol. Her insan sevilmeyi hakeder. Haketmeyen elbet bir gün ederini bulur.

    1
    0 Yorumla
  • Kadir3431hatay
    Kadir3431hatay Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 94%
    +1 yıl

    Eğer o sevgi haketmedigi düşündüğünüz erkekler olmasaydı yatağınız da rahat uyuyamazdiniz kimin kardeşi oğlu babası sınırda askerde ülkemizi savunuyor kimisi de yurt dışında ülkemiz için uğraşıyor bunları düşünerek konuşun

    1
    0 Yorumla
  • Okerasude
    Okerasude Takip Et
    Bilge Yaş: 52 , eic 98%
    +1 yıl

    Kesinlikle öyle.. Bazı kadınlarda sevilmeyi hiç haketmiyor

    5
    4 Yorumla
    • Kadir3431hatay
      Kadir3431hatay
      +1 yıl

      Onca kadın yorumu okudum adam akıllı yazan tek sensin teşekkür ederim

      Yorumla
    • Okerasude
      Okerasude
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
    • Kadir3431hatay
      Kadir3431hatay
      +1 yıl

      Rica ederim temiz düşünceli hanfendi

      Yorumla
    • mehmetbey1907
      mehmetbey1907
      +1 yıl

      işte böyle kadınlar başımızın taçıdır

      Yorumla
  • CarelerCaresizzz
    CarelerCaresizzz Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 96%
    +1 yıl

    Haksızsın.

    Çünkü her erkek aynı değil.

    Bazı erkekler vardır. Çok değer verir ve çok sever.

    Her insanı aynı kefeye koyman ama çok doğru değil.. Nadir de olsa iyi insan da var.

    Bunu bil..

    0
    0 Yorumla
  • Mayarüya
    Mayarüya Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Sende haklısın. Kaç saat önce her kadın sevgiyi hak etmiyor diye bir soru vardı ona da hak verdim, şimdi sana da hak veriyorum. Bakalım ne olacak sonumuz. 😄

    1
    0 Yorumla
  • Aafro-dit
    Aafro-dit Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21
    +1 yıl

    Yani belki doğru olabilir fakat bir erkek çıkıp çoğu kadinin sevilmeyi hak etmediğini dusunuyorum derse bu yanlış olur degil mi? O yüzden senin bu dediğin de yanlış. az çok neden böyle dediğini biliyorum erkekler değişik bireyler yani cogu zaman akillari cinsellikten baska bir seye calismiyor ama bu yaratilisla ilgili 🙂 bilemeyiz cogu zaman nefret etsek de hayat boyle.

    1
    0 Yorumla
  • Biscolatagirl
    Biscolatagirl Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Kadını erkeği olduğunu düşünmüyorum. Önemli olan değer bilmeyen kıymet bilmeyen insana ilgi enerji harcamadan gerçek sahibine ilgi ve değerde verici olmak:))

    0
    0 Yorumla
  • Need4Read
    Need4Read Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet, haklısın.. Ama yine en çok onlar seviliyor. Asıl sevilmeyi hakeden erkekler de yalnızlıktan geberiyor. Bu terslikte bir iş var amma.. 🙄🙄

    0
    0 Yorumla
  • Biyıldız
    Biyıldız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl

    Çoğu kadın gibi çoğu erkek de sevilmeyi hak etmiyor

    1
    4 Yorumla
    • IamTamo23
      IamTamo23
      +1 yıl

      Kadınları ne katıyosunuz şimdi ortaya ya

      Yorumla
    • Biyıldız
      Biyıldız
      +1 yıl

      Erkekleri niye katıyorsun?

      Yorumla
    • IamTamo23
      IamTamo23
      +1 yıl

      Bilmem globalca öyle ölduğnuz için olabilir

      Yorumla
    • Biyıldız
      Biyıldız
      +1 yıl

      Global olarak bakarsak "kadın şeytandır" felsefesine takılırsın yalnız:)

      Yorumla
  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Çoğu insan sevilmeyi hak etmiyor diye düzeltmek istiyorum bunu benim de erkeklere dönem dönem kinim oldu ama kadınlar da cidden az değiller

    1
    0 Yorumla
  • Sky_Walker
    Sky_Walker Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 91%
    +1 yıl

    Çoğu diyince durup bir düşündüm gerçi çoğu kadın da öyle insanlar işte

    1
    0 Yorumla
  • Alieñ9
    Alieñ9 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Haklısınız bende sçoğu kadının haketmediğini düşünüyorum istisnalar var..

    1
    0 Yorumla
  • Papatiam
    Papatiam Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 437 cevap paylaştı.

    Geçmişte bu sadece erkeğe özgüydü, günümüzde maalesef ki çoğu kadında sevilmeyi hak etmiyor bence.

    2
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,6b cevap paylaştı.

    Karaktersiz olan hiçbir insan sevilmeyi hak etmiyor, bunun erkeğini de kadınını da gördük.

    2
    0 Yorumla
  • Mr_Leo
    Mr_Leo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 94%
    +1 yıl

    Fakir erkeklerden bahsediyor olsa gerek, çünkü parası olupta sevilmeyen erkek görmedim ben..

    2
    0 Yorumla
  • Fenerligenc34
    Fenerligenc34 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 101%
    +1 yıl

    Çok yanlış düşünüyorsun
    Bazı insanlar sevilmeyi hak etmiyor
    Erkek ve kadın diye siniflandirmak doğru olmaz asla...

    0
    0 Yorumla
  • liber_tango
    liber_tango Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 38%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 321 cevap paylaştı.

    Çoğu insanın diyelim. Gerçekten sevgiyi saygıyı iyiliği suistimal eden insan çok fazla. Kaliteli insan çok önemli

    0
    0 Yorumla
  • aksamgunesi1w
    aksamgunesi1w Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Çoğu evet baktığın zaman sevilecek bi taralari kalmiyor o kadar kötü yaşıyorlar ki o kadar kötüler kii

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Memnun olunmayan kişiler şu an 50,60 yasında, 70 yasında olan anne babaların eseri, çok ihmal ettiler insan gibi insan yetiştirmeyi, üst baş almayı, karın doyurmayı insan yetiştirdiler sandılar.

    0
    0 Yorumla
  • Hakan10x
    Hakan10x Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46 , eic 95%
    +1 yıl

    Kişiliğine ve sana yaklasımına göre değişir, sana öyle gelen biri baskasına öyle gelmeyebilir senlede alakalı olabilir böyle düşünmene neden olan

    0
    0 Yorumla
  • BaharEkin
    BaharEkin Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 97%
    +1 yıl

    Kesinlikle doğru söylüyorsun. Kimin eli kimin cebinde belli değil. Bırak hakettiklerini yaşasınlar. Sen özgür ruhlu ol ve yak onları!🇹🇷🇹🇷🇹🇷

    0
    0 Yorumla
  • TheSaintBalloon
    TheSaintBalloon Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl
    Çoğu erkeğin sevilmeyi hak etmediğini düşünüyorum. Haksız mıyım?
    0
    0 Yorumla
  • alp_er06
    alp_er06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani her cinsiyet te kötü insanlar var tek erkekler değil aynı şekilde de kadınların da bazıları haketmiyor sevilmeyi

    0
    0 Yorumla
  • everkeğii
    everkeğii Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Ben nasıl bir adamım hiç sevilmemişim

    https://youtu.be/lxz4WzENkI8?si=Pame6z2efu7QCP18
    0
    0 Yorumla
  • Xhaxx
    Xhaxx Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 63%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Gel kız alnından öpeceğim seni. Her kız bizim gibi düşünmeli. Doğru olan bu.😂

    1
    0 Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Sapıklar hariç her insan sevilmeyi hak ediyor sapık kızda olabilir erkekde ferk etmez

    1
    0 Yorumla
  • flawsome25
    flawsome25 Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Haklısın ve aynısını kızlar için de düşünüyorum şahsen

    1
    0 Yorumla
  • Neveaşıkbiri
    Neveaşıkbiri Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Haksizsin..
    Çoğu erkek değil tüm erkekler hak etmiyor😄

    1
    0 Yorumla
  • csb99
    csb99 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Bende aynı şeyi kızlar için düşünüyorum hem de %97 si için

    1
    0 Yorumla
  • sebepsizea
    sebepsizea Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 433 cevap paylaştı.

    Sevilmeyi hakeden erkekler muhakkak vardır. Denk gelmemiştir

    1
    1 Yorumla
    • mehmetbey1907
      mehmetbey1907
      +1 yıl

      sevilmeyi hak eden erkeklerin de kıymeti bilinmedi serseri erkekleri seviyor kadınlar sonra canları yanıyor bütün erkekler suçlu oluyor böyle oldukca zaten ne biz kadınlara güveniriz ne de kadınlar bize güvenir böyle devam eder

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Evet mesela fakir erkeklerin hepsinin ölmesi lazım hayatta kendi başına bir yere gelmek yerine bir erkek üzerinden varolmaya çalışan Türk kadını başlığı

    0
    0 Yorumla
  • Benvampirella
    Benvampirella Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Kız doğruyu söylemiş erkekler ağlamış haklısın aşkım sonuna kadar

    0
    0 Yorumla
  • NAMI-DEĞER
    NAMI-DEĞER Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 96%
    +1 yıl

    Bu kafayla devam edin sonra erkek bulamadığınızda göreceğim sizi

    0
    0 Yorumla
  • Mericeyn10
    Mericeyn10 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Haklısın onlar yüzünden olan niize oluyor ama karakterle alakalı yine de cinsyietle değil

    0
    0 Yorumla
  • mhgkshn
    mhgkshn Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Bende aynı şekilde kızlar için düşünüyorum her şey tek taraflı değil 😉

    0
    0 Yorumla
  • legolas38
    legolas38 Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Bizde çoğu kadınlar için öyle dusunuyoruz karşılıklı her şey

    0
    0 Yorumla
  • Gizlidedikdaaa
    Gizlidedikdaaa Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 87%
    +1 yıl

    Bende aynı fikirdeyim, çoğu kız sevilmeyi haketmiyor

    0
    0 Yorumla
  • mefrel
    mefrel Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 34%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 487 cevap paylaştı.

    Bu durumda cinsiyet ayrımı olmaz aynı şey kadınlar içinde geçerli

    0
    0 Yorumla
  • -AEG-
    -AEG- Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 90%
    +1 yıl

    Demekki sana Çok geçirmişler sonrada bütün erkekler Yok olsun ; ))

    0
    1 Yorumla
    • aksamgunesi1w
      aksamgunesi1w
      +1 yıl

      Çoğu evet baktığın zaman sevilecek bi taralari kalmiyor o kadar kötü yaşıyorlar ki o kadar kötüler kii

      Yorumla
  • The_Empress
    The_Empress Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 74%
    +1 yıl

    gööötler hak etmiyorlar, itinGötüne sokun o zaman severler.

    0
    0 Yorumla
  • LordofJungle
    LordofJungle Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet haklısın ancak gel gör ki kadınların çoğu da o sevilmeyi hak etmeyen çoğu erkeği seviyor işte.

    0
    0 Yorumla
  • BenPiçinTeki
    BenPiçinTeki Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 92%
    +1 yıl

    Çoğu kadının sevilmeyi hak etmediğini düşünüyorum. Haksız mıyım?

    0
    0 Yorumla
  • Asiadam209
    Asiadam209 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Ne yaptık yine.
    Benim suçum ne telefonla oynuyorum ben kız

    0
    0 Yorumla
  • greeneye34
    greeneye34 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Çoğu kadın içinde aynı şeyi düşünüyorum ne tesadüf😂boş mevzular.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kadınlar da hak etmiyor. Para bitince adamı terk eden kadın, efendi adam varken onun ağzını s. can şiddet uygulayan adamı seçen kadın. O yüzden kadınlar da hak etmiyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • Papagandukkani
    Papagandukkani Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 44%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Bizim gibi ponçiklere denk gelinmemiş galiba 🙄

    0
    0 Yorumla
  • Linalizzz
    Linalizzz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet çoğu öyle nankör bos sevmeyi bilmeyen bencil düşüncesiz

    0
    0 Yorumla
  • RedViper01
    RedViper01 Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl

    Mesela nasıl erkekler bunlar, tipsiz erkeklerde sevilmeme katagorisi içine giriyor mu

    0
    0 Yorumla
  • fatmasadik9
    fatmasadik9 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Haklısın bacım erkoların cogu adam olamadıkları için ✨

    0
    2 Yorumla
    • mehmetbey1907
      mehmetbey1907
      +1 yıl

      erko diyen kadınlar hiç sevgiyi hak etmiyor o kadar iticisin ki profilinden belli oldu :D

      Yorumla
    • fatmasadik9
      fatmasadik9
      +1 yıl

      O cogu’nun içinden bir erko 😘

      Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Olabilir o sizin düşünceniz ben de tam tersini düşünüyorum mesela oluyor böyle şeyler

    0
    0 Yorumla
  • theNitroZeuss
    theNitroZeuss Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Biz de aynısını kadınlar için düşünüyoruz bizlerden daha betersiniz. 😒

    0
    2 Yorumla
    • theNitroZeuss
      theNitroZeuss
      +1 yıl

      Böyle sorular sorarak sadece kendinize ego tatmini yapıyorsunuz

      Yorumla
    • mehmetbey1907
      mehmetbey1907
      +1 yıl

      valla böylelerini gördükce zaten evlilikten uzağım bekar devamke

      Yorumla
  • erdemika
    erdemika Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 73%
    +1 yıl

    Çoğu demek yanlış olur ama baya bir büyük kısmı haketmiyor

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (147)
Devamını Gör(192)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Çoğu erkeğin sevilmeyi hak etmediğini düşünüyorum. Haksız mıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkeklerin sevgiyi hak etmediğini düşünüyorum, sizce de öyle değil mi? 61 cevap verildi
Bence erkekler gerçekten sevmiyor hiç kimseyi sizce? 9 cevap verildi
Erkekler, neden benim gibi biri sevilmeye layık görülmüyor? 11 cevap verildi
Hiçbir erkeği sevmeye layık görmüyorum, haksız mıyım? 122 cevap verildi
Erkeklerin artık gerçekten sevgiyle/aşkla ilgilenmediğini düşünüyorum. Haksız mıyım? 177 cevap verildi
Erkekler neden sevilmeyi hak etmiyor? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨