2 yıldır evliyiz böyle bir durumumuz oldu ben şaka yollu takılmıştım önceden ama bu mevzu sağlığa ve ciddiye binince şakadan bile konusunu açmadım.
Ancak o açtı istersen 2. ye evlenebilirsin dedi.
Sizce Beni sevmiyor mu?
2 yıldır evliyiz böyle bir durumumuz oldu ben şaka yollu takılmıştım önceden ama bu mevzu sağlığa ve ciddiye binince şakadan bile konusunu açmadım.
Ancak o açtı istersen 2. ye evlenebilirsin dedi.
Sizce Beni sevmiyor mu?
İçten gelerek evlenmeni istediğini sanmıyorum. Belli ki bu durumu onu çok rahatsız ediyor. Bence sevgisinden ve kendini eksik hissettiği için bunu demiştir. Siz de onu seviyorsanız bu konuyu kapatmak gerektiğini uygun bir dille anlatmalısınız.
Cevap
5Cevap
Kuma gibi mi bence Durum zor ama bu yıkıcı olur ikinci evlilik
Bu konu şakası yapılabilecek bir konu değil bence. Bu durum herkesin psikolojik yapısına göre değişir. Zor bir soru. Başa gelmeyince konuşmak boş konuşmak gibi.
Hayır izin vermem, beni terk ederse o ayrı tabi
sacmalık olmus daha normal yöntemler var
kim bilebilir
Çok saçma.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?