Devletin kadınlara çok fazla verdiği haklar insanları evlilik dışı ilişkilere itmiyor mu?

Z"!;'in... a bu yüzden artmıyor mu? Boşanmalar bu yüzden artmıyor mu? Eskiden olsa evlilik yapmak için can atardım ama şu an vallahi evlilik çok korkutucu geliyor. Ne dersiniz
Devletin kadınlara çok fazla verdiği haklar insanları evlilik dışı ilişkilere itmiyor mu?
Cevapla