Hoşlandığım çocuğa nasıl davranmalıyım ondan çok hoşlanıyorum?

Aynı sınıftan hoşlandığım biri var (üniversite) sosyal medyada birbirimizde ekliyiz geçen dönemden beri fakat ilk dönem sevgilisi vardı. Daha sonra ben hiçbir şey yapmadım umudumu kesmiştim. Ondan sonra o kızdan ayrılmış ve sonra ben fotoğraf paylaştıkça fotoğraflarımı beğenmeye başladı. Okula geldik okulda da bana yakın oturmaya başladı sınıfta, işte bazen çaprazıma geçti derste bana bakışlar attı tabi o bakınca bende baktım çünkü hoşlanıyordum. hatta bunu onun sınıftaki yakın kız arkadaşları bile görmüş kızlar bana dik dik bakmaya başlamışlardı.

Sonra bahar dönemi başladı. Bu hafta içinde eski sevgilisiyle yeniden barıştığını öğrendim profilinde harf vardı. O şimdi hala bakıyor bana ona bakıp bakmadığıma herhalde ama ben kafamı çeviremiyorum bile cool cool davranıyorum ama nereye kadar böyle olucak bilmiyorum bu da çok koyuyor o bakarken bakamamak onunla göz göze gelememek sizce ne yapsam onu çok seviyorum 😪😪
Hoşlandığım çocuğa nasıl davranmalıyım ondan çok hoşlanıyorum?
Cevapla