
Ara sıra denk geliyorum, biri hastalığa yakalanıyor ve sevgilisi tarafından terk ediliyor. Bazıları da o ölene kadar yanında duruyor.
Peki siz? Sevgilinizin son anlarını sizinle geçirmesi için yanında olur musunuz?

Ara sıra denk geliyorum, biri hastalığa yakalanıyor ve sevgilisi tarafından terk ediliyor. Bazıları da o ölene kadar yanında duruyor.
Peki siz? Sevgilinizin son anlarını sizinle geçirmesi için yanında olur musunuz?
Evet ben sonuna kadar yanında olurum sevgilimin hiç bir şekilde de onu yalnız bırakmam.. öleceğini bilsem bile son saniyelerinde bile yanında olur ve o öldükten sonra da bir daha kimseyi sevemezdim
Evet olurum zaten zor bir süreç hayat bir tekme vurmuş ikinci tepiği de ben atmam..
Teşekkürler 🎈
Ne demek :)
evet tabiki
Ne demek :)
Cevap
9Cevap
Böyle bir durumda kaybetme korkusuyla kendisine daha çok bağlanırım..
Aman Allah korusun tabi her zaman yanında olurum
Evet onu asla yalnız bırakmam sonuna kadar yardımcı olurum.
İnsan gibi insan olsun. Her şartta onu sarıp sarmalamayan, yanında durmayan adam değildir. 🕊️
Bu tek sevgili ile sınırlandırılmamalı. Sevdiğin, hayatında önemli yeri olan kişiye elbette yardım edilmeli. Tabi ki, böyle bir durum yaşanmasın.
Şuanki sevdiğim kişiden yolla çıkarak diyorum evet çünkü onun yanında olmak istiyorum, ama başka biri olsaydı istemezdim.
Çok zor bir psikoloji. Elimden geleni yapardım. Bu tip durumlarda yarı yolda bırakılmanın tarifi imkansızdır herhalde.
Allah korusun, tabi ki gücümün yettiği sürece
Evet olurum zor günde yanında olmadıktan sonra neye yarar sevgi
Ayrılmayı aklımdan dahi geçirmem. Vicdanım bunu kabul etmez zaten..
Olurdum tabii kalpsiz nankör değiliz çok şükür
Valla annem için okulumdan, hayallerimden, geleceğimden her şeyden vazgeçip yanında olmuştum sevgilimin yanında da olurdum diye düşünüyorum
Evet, sonsuza kadar yanında olurdum.
kalırım ama onunla beraber bende ölürüm
Evet olurum o kadar vicdansızlaşmadim daha
Sonundan sonrada dualarım ile yanında olurum
Şüphesiz, şerksiz tamamen yanında olurum.
Payıma düşeni yaparım
Bende var o enayilik
Sevgilim yok
Olsaydı?
asla yalnız bırakmam onu
elbette
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?