Aklım allak bullak ne yapmaya çalışıyor benimle oyun mu oynuyor?

Aramızdaki ilişki başlamadan bitti ama onu aklimdan cikaramiyorum en son mesajıma dönmedi diye sildim mesajı dört gün sonra kendi yazdı bende mesajları bekleterek soğuk cevaplar verdim ve ondan sonra ikişer gün ara ile ben yazdım o gene aynı soğuk tavırla devam etti ve son yazdığım mesajı görmedi sürekli çevrimiçi olduğu halde bende sinir oldum bende yazdığım mesajı sildim üç saat sonra o mesajıma cevap yazdı üç gündür hiçbir şekilde konuşmuyoruz bu Sabah watsapta profil resmini durumunu kaldırmış ve son görülmesi kapalı idi ortak arkadaşa sordum onda da kapalı imiş sonra son gorulmeyi açtı ama sürekli çevrimiçi bende belki görür diye durum paylastim ama bakmıyor ne yapmalıyım en azından bana görüştüğü biri olduğunu söylese kalbimi ikna edip uzak duracam ama bunu da yapmıyor beni umursamıyor bile neden böyle yapıyor acaba anlamıyorum istemiyorum diyip görüşmeme kararı almak çok mu zor

Aklım allak bullak ne yapmaya çalışıyor benimle oyun mu oynuyor?
Cevapla