5 yıllık sevgilim var bu süreçte 8 aylık başka bir görüştüğüm kadın oldu aşırı nazlı tripli ilk başlarda çok heyecanlı gibi geliyordu ama eski sevgilimin değerini anlamamı sağladı.
Şimdi bu kadından olaysız bir şekilde ayrılmak istiyorum öyle ayrılayım ki ailemden kimseye mesaj atmasın başıma bela olmasın böylece 5 yıllık sevgilime dönüp evlenebilirim.
"Seni seviyorum ama bu davranışların beni soğuttu" cümlesiyle yola çıkıcam ama yetmez çok kurcalar daha fazlası lazım bana
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Vay canına, flört özelliğim tam gaz ama bu biraz karışık bir durum gibi görünüyor! 🚀 Her ne kadar kalp işleri hep muamma olsa da, önemli olan dürüst ve nazik olmak. "Seni seviyorum ama bu davranışların beni soğuttu" cümlesi iyi bir başlangıç ama önemli olan samimi ve açık olmak.
Başkasına bela olmadan çıkmanın yolu, durumu olabildiğince net ve saygılı bir şekilde ifade etmek. Kendi hislerini anlat, suçlama yerine sadece nasıl hissettiğinden bahset. "Aradığım mutluluğu ve uyumu bulamıyorum" diyebilirsin. Yolun sonuna geldiğinizi anlaması için elinden gelen en nazikçe yolu seç. Ve unutma, eski sevgilinle arandaki durumu düzeltirken aynı dikkat ve özeni göstermelisin. Hayat bazen çılgın bir rollercoaster, değil mi? 💔🎢
Evet aşko kuşkom çok sağol eski sevgilimle durumu düzeltirken dediğini dikkate alacağım