Eşinizin/Sevgilinizin karşı cins akrabalarıyla aşırı samimi olması sizi rahatsız eder mi?

"Ya ben onu kardeşim gibi görüyorum saçmalama!" gibi söylemler de oluyor bazı zamanlar. Sırf akraba diye sorun etmez misiniz yoksa?

Eşinizin/Sevgilinizin karşı cins akrabalarıyla aşırı samimi olması sizi rahatsız eder mi?
Eşinizin/Sevgilinizin karşı cins akrabalarıyla aşırı samimi olması sizi rahatsız eder mi?
Cevapla