"Ya ben onu kardeşim gibi görüyorum saçmalama!" gibi söylemler de oluyor bazı zamanlar. Sırf akraba diye sorun etmez misiniz yoksa?

"Ya ben onu kardeşim gibi görüyorum saçmalama!" gibi söylemler de oluyor bazı zamanlar. Sırf akraba diye sorun etmez misiniz yoksa?

Evet eder. Benimde kuzenlerim var karşı cinsten ama samimiyetim fazla yok. Hepsi ablam olur zaten ama ben mesafeli olmayı tercih ediyorum.
hayır olamaz efendim.. Karşı olarak samimi olabileceği insanlar tam liste; Amca, Dayı, Kardeş, Abi, Baba..
Eywallah.. :))
Ne demek:)
Cevap
3Cevap
Ne kadar yakın akraba olduğuna bağlı
Evet beni rahatsız eder tabi ki de
Mesafesini bir yerde koyduğu sürece rahatsızlık duymam. Ayrıca akrabası sonuçta bunun da gerilimini yaşamak anlamsız.
Kardeşim gibi, arkadaşım, valla kötü bir niyetim yok, öylesine zaten...
Iyyy sinir bozucu.
Aldığında öyleydiyse sorun etmedin demektir
Aşırısı edebilir. Normal samimiyetten rahatsız olmam
Fazla samimiyet edebilir
Eşime ne kadar güvendiğime bağlı.
hoşuma gitmez, yerim öyle akrabalığı
Evet rahatsız olurum
Her şeyin aşırısı rahatsız eder
Evet eder uzak dursun bir zahmet
Hayır rahatsız olmam akraba yani sonuçta
Eder efendim
Evet
Evet içime batar.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar