Düşünsene alarmı erteliyor seni ertelemiyor 🙄

Özür dilerim tarkancığım bugün sana sardım neyse ki benim gibi bir piremses tarafından etrafın kuşatıldı. ✌️😅 🕺
Güzel uyandık dimi? Hadi bakalım. 😄
(Kendimi işe hazırlıyorumdur) 😂
Düşünsene alarmı erteliyor seni ertelemiyor 🙄

Özür dilerim tarkancığım bugün sana sardım neyse ki benim gibi bir piremses tarafından etrafın kuşatıldı. ✌️😅 🕺
Güzel uyandık dimi? Hadi bakalım. 😄
(Kendimi işe hazırlıyorumdur) 😂
Tercihen her ikisi de yapılabilir. Yanında ketçapla 😂
Ben de mayonez hiç sevmem zaten mantıklı tercih kb 😄
Ben de sevmem. Afiyet olsun sb 😅
Ona duble muamele yapardım ısırıp ısırıp severdim.
Değil mi tam ısıra ısıra sevilmelik sevgili kişisi 😄
Tamam cezası kesilsin o sevgili kişisinin 😅
💕
Cevap
9Cevap
Parçalayarak bence 😇 ayı yavrusu misali 😂😂
Öpülerek
Ona yapacaklarımın yarısı alımda bile olmaz :D
Sevgilim olsaydı prens gibi öperek uyandırırdım onu. Alarma gerek olmazdı ki.
Premsesi mi prens gibi öperek😅😅
Prensesimi prens gibi öperek uyandırırdım 😂
Icinden geldigini tercih et 🥰 hepsinin gideri makul efendim
Ben günaydın mesajı atmak için alarm kuruyordum o saate var mı arttıran?
Hepsinden bol bol yapılır. İtina ile sevgi seline boğulmalı. :D
Ben buna flörte de sevgiliye de yapiyom önüme gelene😂😂😂
Nasıl tercih ederlerse 😄
Isırarak sevmeyi tercih ederim oyşşş
Dövülerek olmasın da
Eşim böyleyse sevinirdim 😎😎
Öperken ısırmak.
Ben ısırarak severim
kendisini pamuklara sarıp sarmaladım
Isırarak da severim öperek de
Ortaya karışık😂
Bol bol bebek gibi sevilerek
İkisi de olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar