Yeni tanıştığım insanla cokmu hızlı gidiyoruz sizce bunun hakkında tavsiyeler verir misiniz?

Oyunda tanıştığım çocuk ile tanıştıktan 2 saat sonra flortlesmeye başladık ve çocuk tanıştıktan sonraki gün biyere giderken benden izin almaya başladı gün içinde sürekli konuşmak için aramaya başladı sesini özledim falan diyerek sabah onu arayarak uyandırmamı istedi ailem baskıcı olduğu için evde konuşmam pek mümkün değil ama onu kırmamak icin 2 kere konuştum 1 kere de dışarıya çıktığımızda konuştuk sizce de çok fazla konuşmuyor muyuz daha 1 gün oldu tanışalı sizce nasıl davranmalıyım onakarşı ya da böyle çok konuşmak istemesi normal mi sizce

Yeni tanıştığım insanla cokmu hızlı gidiyoruz sizce bunun hakkında tavsiyeler verir misiniz?
Cevapla