
uzak mesafe ilişkiniz olsaydı bu ilişki ciddiye girer miydi?

uzak mesafe ilişkiniz olsaydı bu ilişki ciddiye girer miydi?
Aynı şehir sayılır yan yana
Cevap
7Cevap
Hiç sevgilim olmadı benim.. ama olursa da da mesafelere takılmazdım çok yine de güven olmuyor uzak mesafeye
Hiç uzak mesafe ilişkim olmadı yakın olmayı tercih ederim.
Uzak mesafe ilişkisi de yaşadım, sevip istedikten sonra sikinti olmuyor.
Uzak mesafe ciddi ilişki için uzak olasılık. Malum gözden ırak gönlden ırak :)
Hiç ilişkim olmadı ki.
Uzak mesafe çok zor
Vardı uzak mesafe ilişkim Bi 20 dakika önce.
Sevgilim yok 😂
Aynı şekilde
Uzak mesafe iğrenç
Sevgilim yok
Hiç biri
Olsaydı ciddi olurdu elbette diğer türlü bana uymaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar