



Gerçekten seven insanlar için çok sorun olacağını düşünmüyorum. Zaten samimi anlamda seven birilerini tanımadım. Birini aşk anlamında yoğun bir duygu besleyeceğimi de zannetmiyorum. O yüzden biriyle birşeyler yaşasam benim için uzak mesafe sorun olurdu..
Mesafe ilişki yürütmekte sorun değil. Farkında olmadan yanında olan insandan daha fazla şey paylaşıyorsun, daha fazla vakit geçiriyorsun sanki. 3 sene süren bi ilişkin olmuştu. 3 sene içinde 3 kere bi iki haftalığına yanına gidip geldim öyle şehir değiştirmek değil ülke değiştiriyordum :D güven varsa, aşk varsa her şey mümkün.
Vaybe soso neler yaşamışsın 😅
İzmir güzel şehir diyorum :D sence?
Çok güzel severim izmiri 😅
Evet çokseelll🥳🥳
Wuhuuu teşekkürler 🥳🥳
Rica ederim ))
Arada insan özlüyor bence sorun oluyor ya
Ricalar 🌺
Bence bu bir şeyi ne kadar istediğinizle ve bunun için ne kadar fedakârlıkta bulunabileceğizle alakalı bir durum. Her an ulaşabileceğiniz biri ile ilişki yaşamaya göre daha zor elbette ancak imkansız değil. Değeceğini düşündüğüm biri için mesafe sorun olmaz, değeceğini düşünmüyorsam bahane olabilir.
Cevap
42Cevap
Burnunun dibindeki boynuzu takıyorken tee bilmem neredekine asla güvenmem..
Karekter meselesi güven ve sevgi meselesi inan.
Mesafe her ilişki için sorundur
Yani benimde bir ilişkim var 1 buçuk seneye doğru gidiyoruz ve düşün yani ben Almanyada kız Türkiyede:)
Tabikide insan özlüyor ve diğer çiftlere nazaran çok daha az yan yana geldik
Ama doğru kişiyi bulduğuna inanıyorsan ne mesafe sevginden büyük olur nede özlem😊
Benim de netten tanıştığım bir çocuk vardı. Dış görünüş olarak hayalimdeki adamdı. Ama cinselliğe düşkündü. Başta bu huyundan dolayı istemedim. Kendisi bu tür konusmayacam dedi. Seni istiyorum bize bir şans daha ver dedi. Ben o anlık sinir ve öfkeden istemedim numaramı sil dedim. Aradan bir iki gün geçti mesaj attım kızgınlığım geçtiğinde dedim ki işte bu şans geçerli mi hala hayır bu sefer sen döndün benim istediklerim olucak dedi. Ben istemedim ve bu sefer daha kötü konuşmaya başladi. Şu an o Antep de ve de ağrı dayım. Ama en başta öyle değildi.
Mesafeler sevgiye engel değildir..
Keyifli vakitler dilerim 😊
Teşekkürler ))
Bırak ayrı şehiri farklı ülkelerde olan insanların ilişkisinin yürüdüğünü biliyorum ben bunun mesafe ile alakası yok kurduğunuz bağ ile alakası var. Eğer arada özel güzel bir bağ varsa yollar uzun olsa da aşılır bir şekilde.
Mutlaka en kısa zamanda buluşma ayarlanmalı aksi takdirde olmaz. reele çıkılması şart. Bunca alternatif varken özellikle erkekler rahat durmuyor uzakta sevgilim görmüyor diyerek, başkalarıyla irtibata geçecektir...
Sevgisi değecek biri ise mesafe fark etmez. Zaten guvenirsen tam anlamıyla görüşürsün. Karşındaki de anlayışlı ve sadık olacak. İnsan yanındakine de güvenemiyor sonuçta. Yapacak olan her pisliği yanında da yapıyor.
Bu değişir elbet ama buluşmalar olmazsa o ilişki pek yürümez. Uzaktan da sevebilirsin ama önemli olan bir şey burada yakında nasıl davranıyorsan davranacaksın aynısını bunu ilişkiye yansıtabilmektir.
Benim için sorun olmuyor. Ciddi bi ilişki ise. Ama sadece gezeyim tozayım, elleselim tarzı düşünceler varsa olmuyor. Kolay değil yine de düzgün birisini bulmuşsam sabrederim.
Kafalar sağlamalı olarak birse sorun yok ama kafalar bir değil ve mesafe kafaları başkalarına dağıtıyorsa başkalarına sevk ediyorsa cektir et haa platonikte olsa gerçekten seviyorsan günde en az 30 defa aklına o gelir o zaman ayvayı yedin demektir. Uzaklık kafalara göre zorda olur kolayda.
Sorun olur.
Tek taraflı ilişkiler
Ve mesafe uzaksa
Unutmaya bakarım.
Bu işler geçici ve boş işlerdir.
Bulacaksan cevrenden bulacan sosyal medyadan değil.
Aynı şehirde de olsan mesafe yine oluyor ki. Ha gidip buluşuyorsan falan farklı şehirdekinin yanına da gidersin buluşursun. Hatta daha bile güzel olur.
Tabiki de zor. Ne kadar zamanda bir görüştüğün önemli sonuçta. Açıkçası farklı şehir olunca biraz araya soğukluk giriyor. Aynı şehir olacak ya da sık sık gorusulebilecek uzaklıkta bir şehir olmalı
Sevgi olduktan sonra aradaki mesafelerin önemi kalmaz, eğer sorun oluyorsa kişi için gerçekten sevmek nedir bilmiyordur. Bir raddeden sonra gidip görmekte fayda var, belirli zaman aralıklarla..
Mesafeli ilişki yıpratır ama güzel olur bazen dokunduğun insanın yanında oldugunu hissettirmez. ama uzakta olan varlığını baya hissettiriyo benim fikrim tabi 🙏🏻😊
Aleyküm selam. Seviyorsam hiçbir şey sorun olamaz lakin şu lafı da yabana atmamak lazım, "gözden uzak olan gönülden de ırak olur".
20li yaşta sürer gibi hayallerim vardı ama ciddi değilse sürmez aynı şehre gidip evlenin ya da ayrılın
Gönüller Yakın Olduktan Sonra, Şehirlerin Uzak Olması Sorun Değildir. Aksine Özlem Duygusu Taraflardaki Bağı Daha Da Kuvvetlendirir.
Zor ama zorluklarla kurulan bir ilişki kavuşulduğunda ebediyete kadar sürmeye mahkum olur güzel olan yanı budur.
Birini seviyorum
Farklı şehirlerdeyiz ve bu sorun değil
Bahane dğeil fırsat yaratırsan problem çıkmıyor
Mesafeli aşk en sevdiğimdir. Onu ekrandan sevmeyi daha çok seviyorum, yeter ki yakınlaşmayalım. Özlemin var olduğu sürece sevgi kalıcı oluyor.
Mesafeleri bir taraf dert etmezken, bir diğer taraf bunu mutlaka dert edebiliyor. Yaşanması imkansız demiyorum ama zor
Ilk başlarda sorun olmaz hersey güzel gelir ama sonrası için bisey diyemem, insanın canini sıkabilir.
Seven insan için mesafeler önemli olamaz. İnsanlar için artık en uzak mesafe 2 saat. Yeterki gerçekten gönülden sevebilsin insan.
Sürekli sanalda kalmayıp Sonu buluşma ile bitecek ise , güven var ise ve karaktersizlik yok ise mesafeler sorun değil
Sorun değil ama bazı zorlukları olabiliyor hem arada sevgi ve güven olduktan sonra ne önemi var ki uzak ya da yakınlığın
Sorun degil gercekten kndine ve karsidakine guveniyorsan seviyorsan ama her yüregin harci degil sevmek bazilari sevmeyi dokunmak saniyor..
Sorun olmaz ama şu olur keşke daha sık görüşebilme isteği olurdu. Fakat hayatına girecek doğru insana oysa her şeye katlanılır
Pek benlik değil istediğim zaman görmeyeceksem ne yapayım o sevgiyi.
Gece ay ile de bakışıyoruz ama dokunamıyorum. 😀😀
Benzer sorular çoğaldı aynı cevabı vereceğim seviyorsan mesafeler sorun olmaz
Aradaki kilometre farkı ne kadar çok olursa olsun gerçek sevgi bitmez iki çift arasında 🌿🌿🌿
Benim içinde sevdiğim için de sorun olmadı ona olan aşkıma engel değil mesafeler.
Hiç sorun yaşamadım 2 yıl boyunca 2 haftada 1 750 km yol yapıyordum.
Benim için sorun değil, kalp kimin için atacağını seçemiyor.
Bence büyük sorun... Uzak mesafe ilişkisii neresinden bakarsak bakalım benlik değil..
Özlediğin zaman yanına gidememek zor. İster istemez sorun olur.
Mesafeler sorun değildir, sorun olan zihinler ve tavırlar.
Bu kişiye bağlı ve o kişilerin arasında ki samimiliğe bağlı
Her hafta buluşacak kadar yakın mesafe değilse sorun. Telefonla bir yere kadar
Mesafe tabii ki sorun.
Sorunların en büyüğü bence.
Bu yüzden dikkat etmek gerekiyor
20 milyon İstanbul bitti de şehir dışına mı gideyim🤦♂️
Bence olmaz ya neler yaptığını veya kimlerle ne konuştuğunu bilmiyosun sonuçta.
İşte Bunda Yanılıyosun, Evet Azlar Ama Tamamen Yok Değiller. Sadakat Konusunda Sadece Erkekler De Değil Kadınlarda Da Son Zamanlarda Baya Sorun Olmaya Başladı. Sadakatsizliğin Ve Karakterin Cinsiyeti Olmaz. İki Cinstede Sadakatsiz İnsanın Çok Olması, Sadakatli İnsanların Tamamen Bitmiş Olduğunu Göstermez. Ayrıca Çoğumuzun Kriteri Tip Olduğu İçin Gerçekten Sadakatli Ve Karakterli İnsanları Sırf Tipini Beğenmediğimiz İçin Hayatımıza Almak İstemeyebiliyoruz. Ve Öyle İnsanlar Var Ki Dibinde Olsa Sana O Güveni Veremez Ama Belkide 1000 Km Uzakta Olan Bir İnsan Sana Taa Oralardan O Güveni Verir.
Sanal Bir Profil Olması Onun Kötü Biri Olduğu Anlamına Gelmez. Sonuçta Dibinde Olan Biri De Gerçek Yüzünü Bizden Yıllarca Saklayabilir. Bazen Yıllarca Tanıdığımız Birini Bize Bir Şey Yaptığında Şoka Uğruyoruz Oysaki O Kadardır Tanıyoruz Ama İnsan İşte. Yani Evet Belki Sanalda Tanıdığın Biri De Senden Gerçek Yüzünü Saklayabilir Ama Dibinde Bitende Emin Ol Saklayabilir. Ben O Konuda İnsan Ayırdımı Yapmıyorum Benim Bu Konuda Düşüncem Şu;
Doğru İnsanı Nerden Bulacağını Bilemezsin, Belki Dibinde Belki Dünyanın Diğer Ucunda. Dibindeki İnsan Sana O Güveni Verebilir De Vermeyebilir De Uzaktaki Bir İnsan Da Verebilir Vermeyebilir De.
Yaşadım , önce çok güzeldir her şey sonra... Çok kötü 😕, kısacası gözden uzak olan gönülden Irak olur 😔
Katılmıyorum aşk sevgi sadakat varsa her şey çekilir dayanılır.
@sevgisizadam35 Hiç görmediğim biriyle bir yıldan uzun süre ilişki yaşadım, sevdiğim adamın gözlerinden ne kadar ya da nasıl sevildiğimi görmek kokusunu almak benim de hakkım degilmiydi, uzaktayken benim için serap misaliydi, ben onu o kadar çok seviyodum ki her gece rüyalarimdaydi.. hiç görmediğim biri..
Ve sonun da ben terk ettim çünkü varlığı da yokluğu da koyuyodu...
Bende birini seçtim, emin olduğum bir ilişki yaşamak isterdim şüpheli değil, gözünden görmek istiyodum gözler kalbin aynasıdır
Kanka en büyük sorun bu bence ben kızla sevgili olduk ve bir ay sonra 1000 km uzağa gittim 3 ay görüşemedik ve geldikten üç hafta sonra yeniden gitmem gerekti ara ara mesela ayda bir kez görüşebiliyorduk şimdi aynı sınıftayız ama sevgili değiliz
Mesafeler sevgiye engel değildir...
Iki misi duygularindan emin ve samimiyse sorun olmaz kanaatindeyim. Ama erkekler genelde bunu sorun eder
Elbet oluşturur. Ama zaten aynı sehirdeyken de aramızda çok mesafe vardı o yüzden bilemeyeceğim 😂
ünideyken hep farklı şehirlerde oldu sevgililerim ama yürümüyor
Ben yaptım. Keşke degseydi. Bi daha da tövbe
sen hissiz 🙄😅
Beni hissiz eden o suç benim mi 😂😂
Yok canım hiç suç sende olur mu 😅
Valla yok tek suçum canım olmaktı 😂
KS çevirmiş yine sen anla işte 😂
Anlamazmıyım 😅😅
Seven mesafe gözetmez ama tabi sevgi karşılıklıysa
Olur ya şu an onu düşünüyorum mesela
Uçakla her yer 1 saat sorun değil yani
Mesafeyi sorun etmem.
Evet sorun ama aşıla bilir.
Evet mesafe ilişkisi sevmiyorum
oluyor. ilişkiler bitiyor
Arada sevgi ve güven varsa bence yürütülebilir.
Genel olarak sorun ama hatuna göre değişir.
Evet hemde buyuk bir sorun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?