Belli bir süre farklı şehirlerde yaşamak sizin ilişkinizi zedeler mi? Uzak mesafe sizin için sorun olur mu? Mesafe ilişkisi, o ilişkiyi bitirmeniz için bir sebep mi?
Yorumlarınızı bekliyorum 🍰👼🏻🧚🏻♀️🤠🌸🌌🧁
Sevgilinizle başka şehirlerde yaşarken ilişkinizi yürütebilir misiniz?
Bir sene kadar önce bir kızdan çok hoşlanmıştım kız ortamcı aşırı alkol içen aşırı tatlı bir kızdı kimseye göstermediğim kadar ilgi ve sevgi gösterdim ve kız bana aramızda 800 km var umarım anlarsın demişti bir senedir bir kere konuşmadık yani yürümez be knk
Ne kadar uzakta olursan ol En fazla gözüm görmez kokunu duyamam Sırf bu yüzden daha çok özlerim seni Daha çok gelirsin aklıma Daha bir başka türlü severim seni Anlıycan senden vazgeçmem mümkün değil bir an bile değil Nasıl sevdiğim konusunda en ufak bir fikrin bile yok öyle böyle değil sen benim en kıymetlimsin ❣️
Ben aşk diyorum ve çok şükür karşılığınıda buluyorum değer veriyor o da bana en az benim kadar ne var ki şu an aynı şehirde değiliz fakat yakında birleşecek ellerimiz
Çok zor ama her şey internetten yapılıyor artık Reale dönmeyecek bir ilişki işe ne gerek var bir gün mutlaka reale dönmesi lazım çağ çok kötü artık fake insanlar türedi KS de ki çoğu da cinsellik düşünüyor. Sana soruyorum cinsellik olmadan da sevgili olunmuyor mu bu erkekler ne yaşıyor ki.
Evet kötü ve tehlikeli insan da çok fazla. Cinsellik için ilişki yapan ya da bunu amaç edinen her kim olursa olsun gerçek sevgiyi bilmeyen insanlar. Çünkü o tarz insanların sevgi anlayışı da pek sevgi dedirtecek cinsten olmayabiliyor.🤷🏻♀️ Ama bunun kızı erkeği de yok Yani kötü kötüdür Tehlikeli ise tehlikeli
Evet fırsat vermektir ancak dikkat etmekte de fayda var. Çünkü yanlış insanlara da verebiliyoruz kalbimizi. Bunun önlemini almak için ilk önce kendimizi sevmeyi öğrenmemiz lazım. İnsan kendini sevmeyi bildikten sonra hayatı bir nebze olsun kolaylaşıyor 😊
başka şehirlerde yaşıyoruz ve yürütüyoruz 15 ay oldu hatta görüşmeye konuşmaya birbiirne vakit ayırmaya gönlü olna, sadık birbiirne güvenen çiftler yürütür
hayır ama bu bize bağlı. birbirimizin haberi vardır her şeyden iletişim asla kesilmez çok sık görüşürüz güven sarsacak hareketleden uzak dururuz bunlar önmeli detaylar
Öncesinde görüşme olduysa ve gerçekten seviyorsak birbirimizi mesafeler asla engel olmaz arada sırada kaçamak yapar görmeye giderim ve zamanı gelince istemeye giderim
Gerçekten seven insan için aradaki mesafeler hiç önem taşımaz, ama insan gerçekten sevmiyorsa, aşkı eğlenmekten, sevişip s... ten ibaret görüyorsa 1 gün bile yürütemez...
Yanlış şeyleri amaç edinmek sorun. Aslında zaten gerçekten sevdiğin ve sevildiğin bir ilişkide zamanla yaşayabilme ihtimali mümkün olan şeyleri. Başka ınsanlarda duygu olmadan arayıp hormon ve dürtülerin peşinden gidip manavdaki sebzeleri elinle bi şundan bi şundan seçer gibi başka insanlar ile harcamak ve o değerli duygularını değersizleştirmekten ibaret hareketler sergiliyorlar.
İlla ki. Şöyle düşün sevgilin güzel bir haber alıyor ve bunu senınle buluşup kutluyor. Ya da hastasın sevgılın arayıp senı hastaneye götürüyor. İş çıkışı senı almaya gelıp beraber yemek yıyorsunuz. Ben bunları yapamayacaksam eee ne yapayım o sevgılıyı mesajlaşmak için mi var?
Hissetmek yeterli değil yani içten dışımızla da bir şeyler yaşamak lazım yani🤔 evet tabii yaşamak doğru olması gereken hak veriyorum size🤝🏻 ama belli bir süre Uzak olması size imkansız mi? Tamam o her şeyiyle sevdiğiniz ve birçok güzel an biriktirdiğiniz sevgiliniz mecburi sebeplerden birkaç yıl şehir dışına gitse onu bekler miydiniz? Arada yine buluşup görüşme fırsatınız var.
Geçici süreliğine uzak olsa eyvallah. Sureklı uzak sadece telefonla sevgılı olayı bana göre degıl. Bir de arkadas çevrende hıc mı kımse yok uzaktan sanal sevgılı yapmak nedir? Bana asırı çocukça ve saçma gelıyor.
Sürekli uzak olması tabii kötü napacağız en son kavuşmak adına mezarımız mı yanyana olacak.🥺 Biriyle sevgili olmak istemiyorum o düşünceler ile de ilerlemem yolumda. Ben sevgili olmak için sevgili olmam hiçbir bireyle. Bu yüzden arkadaş çevreme o gözle bakmam. Yani iyiyiz ya sahte saçmalık şeylere yer yok hayatımda.🤣 Mantıksız bir birlikteliktense, mantıklı bir yalnızlık daha iyi. Tabii bunun için özel bir isteğim de yok🤷🏻♀️ ama ben dediğim gibi böyle düşünüyorum.
Berbattı çünkü her anlamda. 3 ayda bir görüşmek, kötü olduğun ya da mutlu olduğun bir gün gidip sarılamamak, istediğin an yanında bulamamak, oturup bir kahve içememek.
Kusura bakmayın ben çok soru soran biri olunca özel hayatınıza burnumu soktuğumu farkedemedim.. 🤠 Ve Bir daha karşınıza böyle karaktersiz biri çıkmaz umarım.
Hem uzaktan çok zor tamam güzel yürütülür de ama şey sıkıntı böyle yanlış anlaşılıyorsun sanaldan ne kadar insan birbirini tanır reelde falan da görmek önemli yan yanayken konuşmak vakit geçirmek
Mesajlaşırken de hiç yüz ifademiz yok bu tarz şeyler daha farklı bir ımaj çizebilir ve yanlış anlaşılabilir de evet.. Yüz yüze konuşmakla yeri kesinlikle bir tutulamaz 🤷🏻♀️
Aynen öyle tatlım ama uzaktan ilişki de de insanlar birbirlerini severler küçük düşürmemek lazım temas bağımlısı biri için zor tabi heleki erkekler için
Temas bağımlısı olan kim olursa olsun zorlanacaktır. Hatta bu yüzden o ilişkide olmak istemeyebilir bile... Ama bu karaktersizlik yapıp aldatacağı anlamına gelmez. Karakter daha önemli bu yüzden
Sen kitap okuyan kesfetmeyi seven biriysen mesela gezmeyi karşı taraf çok durgunsa yine olmuyor vakit geçmez 8 milyar insan için de kendimiz gibisi vardır bakalım
Hmm o uyumla ilgili bir şey. Ortak noktalar yaniiii🤷🏻♀️ Hiçbir ortak noktası olmayan iki insan dehşet iyi kalpli olup karakterli olsalar bile birbirlerine uyum gösteremeyecek ve anlaşamayacak kafa yapıları da uyuşmayacaksa ee haliyle olmaz..
Anadolu kültüründe özellikle bozkır da kadınlar koca larına benim herif der , hicmi duymadin? Sözlük anlamına bakma sen. Kocisko , aşkım, bodrum, böceğim, peripellam zart zurttan daha samimi bir cümle. benim herifim kelimesi..
Aslında en önemlisi o kişinin karakteri de çünkü sıkıntı çıkaracak bir potansiyel uzakta veya yakında her türlü sıkıntı çıkaracaktır. Evet uzak olması bazı konularda belki extra ama yine de o yanında olsa da zor olabilir...
Değer bilmez biri, değer bilmeyecektir zaten Ama evet uzak daha karışık olabilir. İnsan yakınında olana güvenemiyor bu dünyada yüzüne gülüp her şeyi yapabilecek potansiyellere dolup taştı etraf..
Pişman olacağımı düşüneceğim tarzda şeyleri tercih etmek istemem. Güvenden dolayı bu uyarıyı yapmış olabilirsiniz. Ben güvenmediğim biriyle ilişki kurmam. Bana güvenmeyen biriyle de kurmam. Karışıklı olması mecbur ayrıca