Eski nisanlinin aileye uzun aradan sonra bayram mesajı yollamasi?

Eski nişanlımla konusmayali baya bi 6 ay oldu. Uzun zamandan sonra kız benim anneme dün yazdi. Bayramınız kutlu olsun Allah size nice sağlıklı ve huzurlu bayramlar nasip etsin, ellerinizden öperim diye yazmış. Neden yazarki bunca zamandan sonra?

Eski nisanlinin aileye uzun aradan sonra bayram mesajı yollamasi?
Cevapla