AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
Evden bakkala çıkamayan asosyal şişman biri daha
Ne alakası var beyefendi 55 kiloyum düzenli egzersiz yapıyorum bütün asosyaller şişman diye bir durum mu var
Dışarıya çıkınca bulunuyor mu ki
Bir ihtimal :d
Ben çıkıyorum niye bir kişiyle bile tanışıp bulusamadim
🥴🙂
Niye onları attın?
Bu emojiyi seviyorum ondan attım
Daha önce sırf dışarı çıktığın için birini buldun mu
?
Hayır birini bulmak için dışarı çıkmadım
Çıktığında buldun mu?
Sorumu yanlış anladın
Hayır
Hiç sevgilin olmadı mı
Sanırım buraya yazacaktın soruyu güncellemişsin:D
Ohaa
Dışarı çıkmak çok şeyi ifade ediyor bazen hiç tanimadigim insmalarla karşılaşıp sohbet ettiğim oluyor ve inan hiç ummadığinda sana çok şey katan insanlar oluyor
Nasıl oluyor? Benim neden olmadı
Artık yalnızlık mı çekiyorsun soran üye
Onuda kendine sor ben güler yüzlü cana yakın biriyim çabuk arkadas edinebiliyorum
Kaç sevgilin oldu?
Sanal arkadaslik cidden boş pandemide çok sanal arkadaş edindim ya arkadaşlar sanal sevgililik bnve tamarn bel altı ama reelde briini sevmek yürek ve kalp ister o bambaşka işte
Kaç sevgilin oldu böyle biseyin hesaplamasini yapmıyorum ama benden hoşlanan çok ksii oluyor ama hayatim şu an düzende olmadığı için birini de hayatıma alıp o kişiyi de bunaltmak istemiyorum ayrıca evlilik gibi amacım da yok niye sevgili yapim
Nereden bileyim amacını veya başka bir şeyini. Sonuçta sevgilin olmuş. Artı nasıl dışarıda tanışıyorsun nereye gidiyorsun ne oluyor
Ben 20 yasindayim küçükken lise zamnlari olurdu ama cocukça şeyler bunu sevgililikten saymıyorum ama şu an belli yastayım yanlisi dogruyu biliyorum
Bak en basitinden dışarı cikiyorum metroda karşına biri çıkıyor o anda başlıyor sohbet ya da hastanede doktor bekliyorum yanima biri geliyor sohbet açılıyor birsekilde dediğim gibi kişiyle alakalı ben güler yüzlü sevecen biriyim o yüzden çabuk sohbete dahi oluyorum hani agrasif ciddi dursam kimse benle konuşmaz onyargiyla yaklaşır herkes
Ne alakası var? Millet sana mi geliyor? Niye millet sana sohbet etmeye gelsin?
Metroda nasıl olacak bu bir sürü insan var hepsi duyar
Ya millet sana gelsin ne msla birsekilde sohbet açılıyor dediğim gibi ben ozguvenliyim herkesle dialog kurabiliyorum
Metroda biriyle konuşurken bağırarak konuşmuyorum kısık sesle karşı tarafın duyabilcegi şekilde konusurum
Bunun özgüvenle ne ilgisi var? Millet sana geliyormuş. Sen onlara gitmiyorsun ayrıca ben hiç metroda anlattığın gibi tanışan insanları görmedim
Ha bak evet orası öyle sohbet etmek için kimseye gitmem ben 😂tatlı bir kız olduğum için insanlar benle sohbet ediyor
Egondan da geçilmiyor. Sen gitmiyorsan nasıl sohbet edebiliyorsun?
Kanka bu kız boş yapıyor amacı dikkat çekmek
İlgi meraklısı diyorsun yani
Yahu ne egosu knk ne diyon özgüvenliyim bu yüzden çabuk arkadas edinebiliyorum sende özgüvenli sıcak kanlı olsan sende çabuk arkadas edinirsin
Egon yalan değil. Ben yaşadıklarını soruyorum. Kendim de bizzat görmedim böyle bir şey. Özgüvenle ne alakası var
Kim çıktı bunun karşısına çok merak ediyorum 🤣
Msla bak ufak örnek vereyim geçen gün dişimi çektirmeye gittim ordaki asistan doktor siz dedi hep geliyorsunuz bende evet işte dişim şoyle böyle sohbet etmeye başladık ne zaman dişçiye gitsem o asistan bana güler yüzle davranıyor sohbet ediyor böyle
Sonra msla geçen gün yolda gidiyordum bir teyze gördüm yardım edeyim dedim yok dedi güler yüzle tamam dedim sonra sohbet etmeye başladık sonra bikere otobüs duruginda bekliyorum bir amca orada oturuyordu işte nereye gitcek bu otobüs dedim sonra cevapladı sonra ogrencimisin vs dedi sohbet böyle açildi kendisi öğretmendi o gün baya kaliteli bir sohbet etmiştim onla bana çok şey anlattı hayatla ilgili
Soran üyenin dediği bu değil yalnız. O ilişki arıyor
Aman bosvein abi sevgililik işlerini arkadaşlık kurun
Bnce en güzeli arkadaşlik
Aferin doğru söz söyledin nsnsnn isimli arkadaş
@nsnsnejejejej Bu kişileri ilgilendirir. Sana sokakta yürüyen olmadı mı?
Kanka çoluk çocuk boş ver şunu
Eeee?
Ya senin yüzünden yanlış yere yazdım rezil oldum direkt çıktım üyelikten 🥺
@king_leonidas
@sercandmr seni takip etmedim diye mi boş yapıyorum beyefendi
Yazmasaydın ben mi dedim güncelle diye :D
Güvenmeyi dene ama mesafeni koy
Havalar güzel kendine zaman ayırmak için tam vakti 🙏😇
Teşekkür ederim gezi turlarına katılmayı planlıyorum 😊🌼
Güzel seçim güzel bir başlangıç canım çekti 🙃
Sizde muhakkak ödüllendirin kendinizi😄
Tek başına inan ki yapamıyorum iyi bir arkadaş bulmam lazım 😂
Umarım denk gelir 😄
Burdan imkansız arkadasca çok konuştuğum oldu ama buluşmadım kimseyle, çevremde ki arkadaşlar da kimisi çalışıyor kimisi evli kimisi başka şehirde bildiğin yanlız kaldım koca İstanbul'da herkeslede gezip dolaşamıyorum biraz seçici davranıyorum birazda benden kaynaklı plan yapıyorum ama tek başına olmuyor olmuyor insanlar gerçekten tek başına gezip dolaşabilir mi sence? 😂
Aynı durumdayız ben de her konuda seçiciyim sanırım ondan yalnızım 😄 yalnızlık güzel aslında tek başıma bir şeyleri yapmayı seviyorum ama bir vakitten sonra sıkıcı olmaya başlıyor. Uzak olmasaydık arkadaş olurduk😅
Yanlız olmak çok güzel basın ağırmıyor evet bu durumdan memnunum ama işte yeri geldiği zamanda böyle gördüğün gibi yormlarda arkadaş ararsın ahahah :) bu uygulamaya senede 1 girerim şunu farkettim hep nedense ramazanda giriyorum yaza doğru bana demek yaz arkadaşları lazım kışın mağarama gireyim 😂
Kesinlikle yalnızlığın güzel tarafları da var 😊 Ramazan da sanırım açlıktan canımız sıkılıyor bende yeni indirdim bu uygulamayı çok kalmiycam ama hepinizden güzel fikirler aldım yeterli oldu bana 😊
Bu arada evet senlede iyi arkadaşlık olabilir öyle bir enerji sezdim artık aynı kaderi paylaştığımız için mi bilemem ama takipleselim uzaktada olsa bir arkadaşımız olsun. 🙏😇
Takip edersin diye düşünüyordum neyse teşekkürler..
Oha 73 tane erkek yazmış
Birine cevap verirken yanlışlıkla soruyu güncellemişim utancımdan üyelikten çıkış yaptım
Ne iş yapıyorsun kategori yöneticisimisin?
Yok sanal asistanim
Eve yemek sipariş et kuryeye iş ver
Abi sence hoş mu yazdığın
Hayatının aşkını evden çıkmadan nasıl bulurum diye sormamış mısın?
Çağrı merkezinde misin
Jessica May gibi bir garı isen eğer..
Bul beni kelebeğim 😝
Hayır değilim
Kim gibisin peki 😀
İlişki yapamıyorum diue herkes beni şişman çirkin zanetmis kendi halinde güzel bir kızım işte 😄
Tamam işte. 34 bedenli küçük memeli küçücük fındık kalçali sıfır basenli incecik bacaklı bebeksi okşamalık yüzlü kalem etekli stilettolu Yasemin Özilhan tadında bir garı isen bul beni kelebeğim diyom ya işte 🤪
Böyle bir kadını hakedecek ne özelliğin var senin peki
Hakkı Bulut kıvamında yağız bir Anadolu yiğidiyim ben. Daha ne olsun yavrum 🤪
Hakkı bulut çirkin ama 🥴
Tövbe de bre mendebur 🤪
Çarpılacaksin gece gece bak
😂😂😂
Basenin var mı senin
Ayy sapık mısın gece gece 😒😒
Değilim Sadece basen sevmiyorum kadında
Abi kadınları bir rahat bırakın be yok uzun olsun yok kısa olsun yok fit olsun basen olmasın bir kadının kalbini sevmeyi deneyin
Tamam anladım senin basenlerin var
canım anca bunu anlarsın lafımdan
Doğru anladim
Git ağla
Baseni olan ağlasın
Ben niye ağlıyorum
Sosyal medya peki evde ne iş yapiyorsun ki
Sanal asistanim
Bende nerde bu kızlar diyorum.
😅😅
Hepsi eve kapatmış kendilerini
Sen kendine yazık ediyorsun? Evde kuruyup kalacaksın su veren olmayınca
Belkide hayatının aşkı yoktur
Buda bir ihtimal tabii😐
Eve sipariş ver
😂😂
eve gelen kuryelerle şansını dene
Sorun erkek bulmamam değil😂
e kadın kuryeler de var dsşfdsf
Neden ciddi düşünen insanlar birbirini bulamıyor kader mi acaba diye sorarım hep.
Sanala kalmış sizin durum hanımefendi
Mahalledeki teyzeler den yardım iste
Sosyal medya KS ne güne duruyor
Tinder yapıştır git
Evden çalişarak ne iş yapiyon
nasibinde varsa markette bile karsilasirsin
Hayatının aşkı diye bi şey yok
Senin canın sıkılmış
Olmayacak dışarı çık sosyalleş
o dışarı çıkıncada bulunmuyo ama neyseeeeghh
Erkeklerin çoğu yalancı dikkat et
Benimle düşünür müsün
Balkona çık o zaman.
Bu böyle gitmez, sanaldan bul ama uzun yazış. Güven veren çıkar elbet.
bende sanırım bulamayacağım
Sen bulursun o çirkin
Hangi şehirdesin seni tatlı yemeye davet ediyorumm
Sen şey istiyorsun Ispanaklı ev :S
Cik arada evde kafayi yerim bn
Internette her tanıştığın insan kötü değildir ki.
Bana guvenmeyı dene
Ne dersın:)
Teşekkür ederim muhakkak muhteşem bir insansindir fakat ben güvenemiuorum sanal ortama bu korkumu yenemedim
Bi denesen diyorum:))
?
bende ayni durum nasil bulacam ya
İsteyen bulur
Ben varım tanışalım
Yani bilemedim
Kaç yaşındasın?
25 yaşındayım
Aşk senin için ne ifade ediyor?
Aşk benim için 2 bedende tek ruh olabilmektir.
Peki sence bu mümkün mü?
Evde kalcan ne olucağını sanıyorsun 🤨
Yok ya kalmam en kötü görücü usulü evlenirim 🥺
Onu gelir 43 yaşında ki kuzenime de söyler misin canımın içi? O da gülsün yazık kızcağız kurudu kaldı da 😶 (Kız pc mühendisi) Görücü diye ben bu kızı kaptım demek zorunda değil. Erkekler seks sever evlilik değil. Evlilik kadınlar için bir cennet... iyi biriyse hele vahhaa bile... Tersine erkek için cehennem işte. 😅
Ne iş yapıyorsunuz acaba
Sanal asistanim
Nasıl başvuru yapılıyor Bızde başvursak
Sanalı denemelisin
sanaldan başka nerden bulcan
ekle tanışalım
Sanaldan aynı şehirden
Ne yapacagin aşkı?
ne iş yapıyorsun evde
Her insan bir değil ki
Görücü usulüne doğru gidiyosun :)
Yaş kaç
25 canım
Benimle aynı kaderi yaşayan biri
Ah yalnız değil mişim
Evet ayniyiz
Bu gidişle KS den bulursunuz galiba... 😀
Evde kalmayı tercih ederim 😄
Evde kalıyor gibisiniz zaten anladığım kadarıyla 😀😀
Yok elbette doğrusu beni bulacak umudumuz baki 😃
Hic sorma yaa. Bende Real Madrid'in forveti olmak istiyordum. Umarım doğrusu gelir beni bulur. 😂
Hadii inşallah 😄😄
Aminn darısı başına dicem ama. Aynı takimda oynarsak sevgili falan oluruz şimdi. Gerek yok bence 😀😀
Ahahahah bence de 🤫
Sustum 🤐
😄🌼
Bence sen evde kal yaa. Yazık ederler sana 😉
Neden ki
Öyle delidolu iyi birine benziyosun. boş ver bence. Kendinle mutlu ol..
Pekii teşekkür ederim 🐰
Rica ederim
Evden ne iş yapıyorsun
Sanal asistanim
Yakın çevrenden birilerine bakabilirsin
neden cikamiyorsun kapalimisin
Tesettürlüyüm mesaim 9/18 evden çalışıyorum akşamları da dışarı çıkamıyorum haliyle pek sosyallesemiyorum
kac yasindasin ki
uyudun mu
burdamisin
Burdayım?
gunaydin nasilsin ne yapyiorsun
Günaydın , uyuyorum daha 🙂
Siz?
seni uyandim sendemi daha yataktasin
Hava soğuk öyle kalkmak istemedim
yalnizmisin evde
Ne yapacan? Niye soruyorsun bunları
merak ettim seni bana yazarmisin konusalim
Yok ben tanışmak istemiyorum teşekkürler
sana yazik olur ya hep evdesin
Çok düşüncel8sin ama gerek yok 🙏
sana diyorum yazik olur sana böyle kendini avde kapama yoksa aci cekersin
cok zor bulurusun böyle
yaş kaç
25 yaşındayım
Nerde yaşıyorsun
Arada camadan bak bari belki sokağından geçer 😂😂
Çalışma masami balkona taşıyorum yarın o zaman😂
O zaman bir haftaya kalmaz evlenir sin demedi deme, bende geçebilir miyim o sokaktan 😂😂
😂😂😂hiç güleceğim yoktu
Laf aramızda çaktırma bende hayatımın aşkını arıyorum😂😂
Hadi yaa yalnız değilmişim 😂🤧
Tabi ki yanlız değilsin. Bende geçtiğim her sokakta camlara bakıyorum, nerde hayatımın aşkı diye. Ne zaman çıkıyor sun cama 😂😂
😂😂😂
Acele niye ediyon ki
25 yaşındayım daha sevgilim bile olmadı yaşım geçiyor gibi hissediyorum artık 🥺
Bu işler aceleye gelmez
Olmuyorsa vardır nasip etmeyenin bildiği
Oda doğru
Yani
Günümüz de kızlar ve erkekler abarttı iyice aldatma çoğaldı
Özellikle de kadınlara güvenemiyorum
Hay aksi bende erkeklere güvenemiyorum cinsiyet farketmiyor karakter meselesi
O iş öyle değil
Kaç kadınla konuştum güvenim yok hepsi ayrı bir vaka 😐
Kadınlar nasıl aldatır aklim almıyor hiç
Aldatan aldatıyor maalesef
Neler neler... Patavatsız çok kız tanidim
Burdan
İbternetten
O kolay sen evden çalışacak iş bulmuşsun :)
Evde
İnternetten
Burada çok var
Destek al ya da arkadaşlıklar kurmaya çalış
Ne mezunusun
Nasip bu işler
Yapma