AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Önceliği değilsin seni umursamıyor konuştuğu başka biri var
Çalışıyorum diyor on saatte bir yazıyor
Yazmak isteyen tuvalete gider yine yazar
Amacı ne olabilir
Amacı yok cepte görüyordur
Bas tekmeyi niye katlanıyorsun mecburmusun? Seni önceliği yapmayan erkeğe katlanmak zorunda değilsin vur g*tüne tekmeyi neye uğradığını şaşırsın
Öyle yapcam en sonunda bıktım artık
Vardı bendede böyle biri sorduğumda çalışıyorum derdi sonra bi gün şüphelendim arkadaşıma denettirdim aldattı terkettim yine bırakmadı yüzsüz olur bunlar etmediğim hakaret yoktu yine peşimi bırakmadı bunlara köpek gibi davran seni elinde görüyor garanti görüyor bi git bakalim popiş gibi kalıyormu kalmiyormu
Sana tavsiyem katlanma bırak git ne hali varsa görsün sana değer veren önceliği yapan birini bul
Ben ona karşı çok anlayışlı yım ama bı insanın beş dakika vakti olmaz mı
Yok ki bu zamanda değer bilen biri ilişkilerim de hep aldatıldım
Hayır anlayışlı olma lütfen böyle daha cok tepene çıkarırsın sert ol. sert konuş anlayışlı olma emin ol bu doğru değil
Trip atsam veya sert konuşsam kendini değerli görür sevildiğini hisseder
Hayır hissetmez anlayışlı olma olursan asıl seni saf görür cepte bilir sert çıkış ya da o geçmi yazıyor sende öyle yap ya da hiç böyle şeylerle uğraşma direk ayrılmak istiyorsun de bitir yani ruh sağlığını korumak için
Kanka işim var diyor tm diyorum olabilir arkadaşlar la dışarıya cikiyor okey bazen söylüyorum özür dilerim diyor yine aynı
Zaten rahatsız olduğunu belirttiğin halde kendini düzeltmiyorsa s*ktir et gitsin
Sana söyliyim ben çekerim diyosan sen bilirsin orası ayrı
O kadarmı yoğunmus doktormu bu arkadaş 5 dakikasidami yok işine geldiği gibi yapıyor iste
Yok çekemem ben bı ilişkide mutlu olmak istiyorum
Öğretmen kendisi kanka özel eğitim öğretmeni öğleden sonra da babasının yanına gidiyor çalışmaya
E işte nolursa olsun insan iki eli kanda olsa yine yazar seviyorsa bı 5 dakikasını bile ayırmaktan yoksun birine sende hiç vakit ayırma boş ver
Birçok nedeni olabilir.
Soruyorum çalışıyorum diyor siz bı erkek olarak karşınızdaki insana vakit ayirmaZ misiniz
Seven bir birey kısa da olsa yazar veyahut boşta olduğumda sana döneceğim der yine yazar.
On saatte bir yazıyor
Reelde görüşebiliyorsan karşına al hitabına dikkat ederek konuş bakalım ne diyecek. Rahatsız olfuğunu dile getir. Diksiyonda çok önemli. Bir kere dile getiriyorsan bile nasıl getiriyorsun o önemli
Karşıma aldım konuştum yoğun um diyor
İşi nedir ayıptır sorması?
Özel eğitim ogretmeni öğleden sonra da babasının yanına gidiyor çalışmaya
Gün boyu çalışıyorsa bir şey diyemem ama elbet boşluğu oluyordur. Şöyle de bir durum var görmediğim tanımadığım içinde kesin ve net konuşamıyorum🙂
Bilmiyorum ama seven zaman ayırır ya mesela siz bı erkek olarak daha iyi bilirsiniz erkek niye öyle yapar ya da zaman ayıramaz mi
Bu erkek ya da kadın sorunu değil ki. Yanlış ama beni burada ki çoğu kişi olayı cinsiyetleştiriyor. Kadını da erkeği de tabiki ayırır. Ha yapısal yönden sen kendini açabilirsin ona o açamayabilir. Senin ona karşı tavrın çok önemli. Erkek bir birey açılmaya ya da kendini açıklamaktan çekinir ve korkarsa eyvah
Napim bundan sonra
En iyi yol ve çözüm onunla tekrar irtibata geçmek. Burada herkes herşeyi söyler. Umursamıyor ayrıl diyen mi dersin şöyle yap böyle yap mı dersin. Sen kendi kalbinin sesini dinle🙂Senin ilişkin sonuçta.
Engellemiş beni
Hayırlı olsun o zaman. Niyet buymuş o halde. Bekle bakalım.
erkektir başkasını bulmuştur
Umdugunu bulamamistir
Seni umursamıyor
🥺
Öyle kişilerden uzak dur
İlk adımı o attı ama
Sonuç
Bilmem belkide benden önce başkaları vardı
Hala varsa
Engelemis kanka
Seni mi
Evet bı insan niye durduk yere öyle yapar
Nedenini anlatayım mı
Evet
Yazsana bana
Sevmiyordur ya da cepte görüyordur.
İlk adımı o attı ama
Erkekler böyledir ilk adımı atar peşinden koşar aşık eder sonra çekip gider
Bı insanın beş dakika vakti olmaz mı ya
İşte bahane bahane aç gözlerini seni kullanmasına izin verme
Napim bu durumda
Kendini geri çek arama sorma meşgul görün yine olmazsa ayrıl
Bizim tanışmamız şöyle idi Instagram dan mesaj attı bı akşam tanışmak için engelledim direkt fazla uzatmadim sonra aradan bir ay geçti feyk hesaptan yazdi ismini dahi unutmuş tum onun şans istedi verdim sonra da böyle yapiyor
Diyorum ya koştu peşinden elde etti seni cepte görmeye başladı ondan hep bu şımarık halleri
İnanmıyorum ya niye boyleler ben ona çok katlandim gerçekten çok değer verdim 🥺
Kareketersizler çünkü benzer şeyler yaşadığım için biliyorum
Ya onlar gibi olacaksın ya da uzak duracaksın hep
Aynen öyle s*ken yarıyor derler ya öyle olacaksın aşkım maalesef
Yanlış anlama kanka ama öyle çirkin biride değilim gözü niye dışarda olsun ki
Hayatım her şey güzellik değil tabi ki güzelsindir ama erkekler doyumsuz hep daha fazlasını isterler tabi ki bu bir genelleme senin değerini bilen biri ile ol yoksa çok yıpranırsın sorun sen de değil yani o fazla şerefsiz
Gerçekten seven adam boş vaktinde yazmaz sana vakit yaratır açık ve net
Kanka ilişkilerim de hep öyleyim ya hep hüsrana uğruyorum ona da söyledim dedim ben ilişkide mutlu olmak istiyorum eski ilişkiler de aldatıldım vs söyledim
Kimseye zayıf noktalarını anlatma seni oradan vururlar ve bugüne kadar hep yanlış insanlara denk gelmişsin
Evet doğru söylüyorsun ya bilmiyorum hata bende mi acaba şimdiki ilişkiler hep taktik üzerine olmuş
Evet doya doya sevgini yaşayamıyorsun çok üzücü sen kendi değerini bilirsen çevrende bilir sen bu çocuğu unutmaya çalış kendinin farkına var zaten bir şey kaderinde varsa kendini paralasan da boş o yüzden çok takılma
Napim bundan sonra mesela dün gece bekledim onu uyudum bu sabah günaydın dahi yazmadı
Sen de yazma bakalım nereye kadar gidecek eşek gibi arayacak o seni sen bir geri durmayı öğren
Engelliyim mi napim
Kız yok ahaha sen de ona yazma mesajına geç bak aramalarına anında dönme tabi bunları geri bir şeyler olsun istiyorsan yap istemiyorsan engelle
Kanka müsait olmama rağmen üç saatte bir dönüyordum bı ara ama o yine aynı
Yok adam olmaz daralma geldi bana yaz de ki gorusmeyelim artık tarzında bir ateş düşsün buna ama arkasında dur yazdığının hemen yelkenleri suya indirme
Sevmediği için ya da ağırdan sattığı için
Sevmiyordur
Alternatif çokluğundan olabilir..
Sevmediği için