Neden mesajima cevap vermiyor? Bir erkek neden mesaja cevap vermez ve umursamaz davranir?

Biz 1 yildir duzenli yazisirdik. Ama arkadasdik halada oyleyiz. Ama beni sevdigini düşünmüştüm. Çünkü hep beni görmek istiyor ve yanimdayken kıpkırmızı oluyordu. Aşık gibiydi hep. Derken mesaj atmayı birden kesti. Cevap vermez oldu. Artik cok nadir yazıyordu. Ben yazinca kisa ve soğuk cevap veriyordu. Mesela nbr diyordum ii sn diyordu npiyon diyordum cevap yok. Bazen kendi yazıyordu ben cevap verince cevap vermiyordu. Bazen yine böyle yapıyordu. Aradan 4 gun geçtikten sonra cevap veriyordu. Bazense hic vermiyordu. Whatsapptan konustugumuz için okuyup okumadigini biliyorum. Mesajimi görüldü bile yapmiyordu. Bu hem baskalarina beni görmek istedigini söylüyor yanimda cok sevecen oluyordu. Tabii bu arada yine mesaj yok. Aradan zaman geçtikten sonra denk geldiğimizde cok soğuktu. Sanki beni tanimiyordu. Yüzüme bile bakmiyordu. Aradan 1 gun geçti. Mesaj attı gayet samimi konuştu. Sonra bir müddet sonra ben yazdım ilk ii sn dye cevap verdi sonra cevap vermedi. Hatta Mesajimi görüldü bile yapmadı. Ama son görülmesine gore ulaştigina eminim. Kus değiliz. Bir sebep yok cevap vermemesi için. Yardım edin. Napmaya çalışıyor?

Neden mesajima cevap vermiyor? Bir erkek neden mesaja cevap vermez ve umursamaz davranir?
Cevapla