Bir erkek neden mesajlara geç cevap verir ya da hiç cevap vermez?

Şöyle aslında hep o yazardı sonra bayram araya girinceye kadar iyiydi gittiği ziyaretlerden foto atardı sorular sorardı gezdiği yollardan hep paylaşım haber falan yapardı, tatil bitti ve yazmamaya başladı acaba benim yazmamı mı bekliyo tatilden sonra bi iki mesaj yazdım kısa cevap verdi işi yoğun anlıyorum ama ne yapmalıyım bilmiyorum evet sevgili falan değiliz ama üç ay kadardır konuşuyoruz farklı şehirlerdeyiz

Güncellemeler
+1 yıl
Hastanelik oldugunu soyledi, ne kadari dogru bilmiyorum normalde de cabuk hastalaniyordu fakat bisi olmamis gibi davrandim yani sormadim neden yazmadib falan kendi anlatti eve geldigi gibi hastaneye gittigini ve islerinin de biriktigini falan dedi. Bu Sefer duygusal olarak adim atan Ben oldum ne diyecegimi bilemiyorum dedi ben de ustelemedim 😞
Bir erkek neden mesajlara geç cevap verir ya da hiç cevap vermez?
Cevapla