Bana istemediğim halde dokundu kendimi kötü hissediyorum napabilirim?

Bana iyi davranıyordu ona güvenmemistim tam olarak ama değer verdiğini düşünmüştüm yanılmışım sanırım ben istemediğim halde bana dokundu öptü durmasını istedim durmadı ondan hoşlanmıştım da ama şimdi midem bulanıyor kendisinden zaten bidaha asla görüşmeyiz ben bu tramvayı nasil atlatabilirim ve neden böyle bisey yaptı aklım almıyor istemediğimi belirtmeme rağmen devam etmesi iğrenç daha once bircok kişi kalkışsa da ben geri durduğum için ısrarcı olmamislardi

Bana istemediğim halde dokundu kendimi kötü hissediyorum napabilirim?
Cevapla