Birine dokunmak isteyip de dokunamamak, hiç böyle hissettiniz mi?

Dokunmak derken yanlış anlamayın yüzüne tenine dokunmak, ellerini tutmak, sarılmak, teninin sıcaklığını hissetmek bunlardan bahsediyorum aslında.
Hiç böyle olmamıştım yanımda öylece dururken bir o kadar da uzakta hissetmemiştim.
Saçlarını, tenini, yüzünü hiç bu kadar merak etmemiştim.
Hiçbir zaman birlikte olamayacağım hiçbir zaman tek kelime sohbetimizin olmayacağı birine karşı bu düşünceler içerisindeyim.
Haftanın neredeyse her günü görüyorum ama o kadar yabancıyız ki birbirimize beni farketmesini beni beğenmesini geçtim beni kendine eş değerde görmesi bile imkansız bir olay.
biraz sohbet edip sarılabilme imkanına sahip olabileceğim tek bir gün isterdim sonrasında bir daha görmeden de yaşamayı yeğlerdim. Bu yaşadığım hissin adını bile bilmiyorum aşık diyemiyorum kendime, hoşlanıyor da diyemiyorum sadece ilgi duyuyorum diyorum.
Birine dokunmak isteyip de dokunamamak, hiç böyle hissettiniz mi?
Cevapla