Kendime dokunuyorken başkası dokunuyormuş gibi hissediyorum bu neden olur?

Merhaba arkadaşlar uzun süredir fatkettim mesela saçımı okşuyorum başkası okşuyor gibi başka bir elmiş gibi hissediyorum sarılıyorum kendime sanki başka biri sarılmış gibi kendimi gıdıklayıp gülebiliyorum ciddi bir hastalık mı acaba

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yalnız bir insan değilim bunu belirtmek isterim
Kendime dokunuyorken başkası dokunuyormuş gibi hissediyorum bu neden olur?
Cevapla