1.5 yıllık ilişkim de büyük bir yalan söyledi ve yakaladım sizde devam etmeli miym?

Yaklaşık 1.5 yıldır beraberiz ve 3-4 kere muhabbeti açılmıştı daha önce cin*** ilişki** girdin mi diye sormuştum ne de olsa kaçıncı yüzyıldayız en azından ayrılmazdım bunun icin ama her seferinde sormama rağmen bana yalan söyledi senden önce hiç yapmadım dedi ve ben yakaladım yalanını beni ilişkide asla aldatmadığına eminim ama benden önce böyle bir şey yaşamış ve bu yalanı 1.5 yıl boyunca devam ettirdi ben yakalamasam belki hala devam ettirecek sebebini sorduğumda ise seni kaybetmekten korktum o yüzden söyleyemedim dedi ve zaten çok pişman olduğunu anladım, söylemeyi denemedim ama yapamadım vs dedi sizce ne yapayım bitireyim mi ara mı vereyim

1.5 yıllık ilişkim de büyük bir yalan söyledi ve yakaladım sizde devam etmeli miym?
Cevapla